AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Skrevet 10 timer siden Kokain er utrolig avdanka🤮 Anonymkode: eb0a3...af1
SPOCA Skrevet 9 timer siden #22 Skrevet 9 timer siden Nei, det hadde jeg ikke tålt. Jeg hadde gått, for jeg hadde ikke klart å stole på han igjen. For meg ville det vært et enormt tillitsbrudd. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Skrevet 9 timer siden Vi er alle avhengige av noe. Anonymkode: 0daec...0e4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Skrevet 9 timer siden Jeg tenker at dette ikke er så farlig. Det er ikke noe bra å drive med, for all del. Det er litt umoralsk å støtte kokainindustrien som skader og dreper så mange mennesker årlig. Men jeg tror ikke det går ut over samlivet eller farsrollen å ta kokain en gang hvert tredje år. Anonymkode: 2ece5...063 1
Humas Skrevet 8 timer siden #25 Skrevet 8 timer siden Jeg er mer sjokkert over de her som vil ‘ødelegge’ tre barns liv med skilsmisse fordi mannen gjorde noen dumme ting langt tilbake i tid, som attpåtil angres på og ikke ble en vane. Altså, hvor er fleksibiliteten, tilgivelsen og ‘gangsynet’ blitt av? Legg det bak dere, det finnes langt alvorligere ting i et forhold, som heller ikke burde være nok til å avslutte et forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Skrevet 8 timer siden det er jo et godt tegn at hn er ærlig med deg og sier det med en gang, du bør starte med og snakke med hn om hva vil Anonymkode: 0ab4f...3ab 1
late_argument Skrevet 8 timer siden #27 Skrevet 8 timer siden Lol hva er det du stresser sånn med. Dette er et typisk hysteri folk som aldri har vært borti narkotika kan finne på å lire av seg. Han forteller deg hva han har gjort og han angrer. Han var på fest og verden gikk ikke under. 3
late_argument Skrevet 8 timer siden #28 Skrevet 8 timer siden Han burde ta barna og gå fra deg siden du er en party-pooper
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Skrevet 8 timer siden Hvorfor prøver du å sensurere bort kjønn når det er helt tydelig at du er kvinne og samboeren er en mann? Anonymkode: 6e103...da4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Skrevet 8 timer siden Jeg hadde ikke gått, men vært veldig tydelig på at det på ingen måte er greit. Har faktisk noen bekjente som ble meldt til barnevernet basert på at en annen på samme fest kjente til at han hadde barn. Saken ble jo henlagt etter tre måneders undersøkelse, da dette også har første gang på veldig lenge. Samtidig er det en dritkjip situasjon å havne i, med tanke på innhenting av opplysninger fra skole, fastlege, helsestasjon osv. Anonymkode: 94846...a65
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Skrevet 8 timer siden Hadde ikke brydd meg nevneverdig om det, egentlig. Hadde kanskje tatt en prat med han hvor vi ble enig om hvilke "regler" som gjelder når det kommer til rusmidler, og at jeg setter pris på ærligheten og forventer at dersom det skulle være noe mer ville han ha vært ærlig om det også. Angrer sikkert fordi mange får skikkelig angst dagen derpå, spesielt hvis det er lenge siden og man tenker at det ikke "hører med" til pappa og voksenrollen. Med mindre jeg hadde funnet ut av ting eller hatt grunn til å tro at forbruket var høyere eller hyppigere, hadde jeg latt den ligge og fortsatt vårt beste liv uten å se på det som en enorm sak. Han har jo ikke vært utro eller gjort noe annet som fører til skikkelig kjipe konsekvenser. Anonymkode: 37eed...c7e 1
Snok1 Skrevet 8 timer siden #32 Skrevet 8 timer siden Kokain er for strebete tapere. Det er bare gode grunner for å dømme kokainbruk.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Skrevet 8 timer siden Humas skrev (32 minutter siden): Jeg er mer sjokkert over de her som vil ‘ødelegge’ tre barns liv med skilsmisse fordi mannen gjorde noen dumme ting langt tilbake i tid, som attpåtil angres på og ikke ble en vane. Altså, hvor er fleksibiliteten, tilgivelsen og ‘gangsynet’ blitt av? Legg det bak dere, det finnes langt alvorligere ting i et forhold, som heller ikke burde være nok til å avslutte et forhold. 👏👏👏👏👏💯💯💯 Blir skremt selv, helt utrolig. Anonymkode: 644af...eed 1
Perelandra Skrevet 8 timer siden #34 Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for ryktespredning og latterliggjøring. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #35 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor angrer h*n? For meg hadde det i utgangspunktet vært en liten sak. H*n var ærlig, sier h*n angrer, og det er lenge siden sist. Har h*n hatt problemer med rus tidligere ville jeg vært skeptisk og på vakt, men ville sett det an. Alle har lov å drite seg ut, det som er viktig er hvordan man ordner opp i eventuelle problemer som følger av det. Anonymkode: 29490...72d Jeg er enig i dette. Anonymkode: 6cf1f...388
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): På fredag var samboeren min på en fest hvor h*n tok kokain. H*n fortalte meg dette i dag. Vi har 3 små barn sammen. Det er 3 år siden forrige gang h*n gjorde dette som jeg vet om.. H*n angrer og sier h*n ikke skal gjøre det igjen. Hvordan ville du reagert? Glad h*n fortalte det men vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Burde jeg ta med barna og gå? Er det så svart-hvitt? Anonymkode: 4a66e...f1b Han fortalte det til deg. Ikke straff han for å være ærlig. Anonymkode: 5f9e2...b4d 1
FruR Skrevet 7 timer siden #37 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): På fredag var samboeren min på en fest hvor h*n tok kokain. H*n fortalte meg dette i dag. Vi har 3 små barn sammen. Det er 3 år siden forrige gang h*n gjorde dette som jeg vet om.. H*n angrer og sier h*n ikke skal gjøre det igjen. Hvordan ville du reagert? Glad h*n fortalte det men vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Burde jeg ta med barna og gå? Er det så svart-hvitt? Anonymkode: 4a66e...f1b Tenker at hvor mye og ofte har en del si men du vet selv best om du virkelig kan stole på at det år mellom at han har gjort noe sånt eller om han gjør det bak ryggen din.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #38 Skrevet 7 timer siden Jeg tenker det er helt greit og tilgivelig. Det er jo ikke akkurat sånn at han går rundt å sniffer hele tiden. Så var han no ærlig med det. Helt vanvittig å forlate han for noe sånt spør du meg. Anonymkode: 4560b...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå