Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal være folover i Juni. Noe jeg gleder meg masse til.

Har noen av dere noen råd og tips til meg.

Kan jeg finne på noe ekstra koslig?

Hva har dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!!

Jeg ble kjempe glad og vil gjøre det beste ut av det... ;)

Skrevet

Som forlover er din formelle oppgave kun å skrive under på forlovererklæringen.

Gjøre noe ekstra koselig? Vel, ha et ekstra koselig utdrikningslag? Vet ikke egentlig om noe spesielt mer, jeg, som du kan ordne, annet enn å være med på kjoletitting/prøving om bruden ønsker det, og stille opp for henne å være venninne?!

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å finne kjole!!! :) Det finnes jo så utrolig mange fine der ute :klappe:

Utdrikkningslaget har jeg ikke fått kokt sammen enda....

Prøver å finne på noe lurt... Tenkte litt på en jente tur til Danmark eller no.

Skrevet

Dere som er gifte klare... Hva forventer dere av foloveren?

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Siden du ikke har tatt noen små hint som har kommet her, må jeg bare si at det skrives FORLOVER, med R :) Av min forlover forventer jeg at hun skal skrive under på papirene. Og sammen har vi blitt enige om at hun skal holde tale i bryllupet og ordne med utdrikkingslaget. Ellers er vi gode venninner, og er med hverandre på det meste. Derfor hjelper hun til med diverse forberedelser også, pynt og bordkort etc.

Gjest Gjest_MarianneHR_*
Skrevet

Hvis du har lyst til å gjøre noe ekstra koselig som forlover, kan det f.eks være å pynte hotellrommet/soverommet e.l. (avhengig av hvor de skal sove bryllupsnatten) med blomster, frukt, sjampis o.l.

Skrevet

Være interessert i planleggingen, og være behjelpelig med forberedelser og på selve dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...