Gå til innhold

Ny mobiltelefon når jeg elsker min gamle Huawei p30 pro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt Huawei telefoner siden jeg oppdaget de gode kameraene og brukervennligheten. 

Har en p30 pro som er ganske gammel, men funker. 

Men nå er den helt avleggs og har ikke 5G og jeg må ha ny. 

Har prøvd Samsung, men likte den ikke. Er nok litt sær og vil ha Android. 

Ønsker nå å kjøpe for eks Xiaomi 15 ultra slik at jeg har en god telefon lenge. Bruker den også i ENK som jeg driver. 

Har noen tips eller erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var trofast Huawei bruker selv. Prøvde Samsung, men jeg taklet ikke det dårlige batteriet. Så jeg har en Xiaomi Red Note 13 pro nå. Det er ikke like bra kamera som Huawei, men det er brukbart. Ellers er jeg veldig fornøyd med den, spesielt batteritida som er viktig for min del.

Anonymkode: fd1bc...0b0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Jente50 skrev (På 17.11.2025 den 17.18):

Jeg har bare hatt Huawei telefoner siden jeg oppdaget de gode kameraene og brukervennligheten. 

Ønsker nå å kjøpe for eks Xiaomi 15 ultra slik at jeg har en god telefon lenge. Bruker den også i ENK som jeg driver. 

Hadde huawei selv, veldig  fornøyd. Gikk over til galaxy, ok telefon det også. Men skjørt glass  i forhold,  men gått bra med panzer glass. 

Min meste blir nok en nokia, av svært mange grunner

Anonymkode: 73003...6de

• Nyttig 1
Skrevet

Har egentlig ingen anbefaling til deg, men vil bare si at Huawei P30 Pro er den beste telefonen jeg også har hatt 😛

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det som ikke fungerer når man mangler 5G? Det handler vel bare om datahastighet, men hva i all verden for slags industrielle krav er det du har til datahastighet hvis ikk 4G holder en stund til?

Anonymkode: 4a729...bd7

AnonymBruker
Skrevet

Samsung har android de også. 

Anonymkode: bb4f9...b84

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Og hva er det som ikke fungerer når man mangler 5G? Det handler vel bare om datahastighet, men hva i all verden for slags industrielle krav er det du har til datahastighet hvis ikk 4G holder en stund til?

Jeg trodde det hadde med dekning å gjøre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Samsung har android de også. 

Anonymkode: bb4f9...b84

Ja, men dessverre dårlig erfaring med de. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det virker også som om noen apper ikke fungerer på telefonen. Jeg har for eks Vipps Bedrift og den nyeste appen der vil ikke starte. 

Skrevet

Var ihuga Huaweitilhenger. Men til slutt røyk den jo. Endte opp med Google pixel 9. Er i grunnen veldig fornøyd med den. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...