Gå til innhold

Dere som driver med periodisk faste

Fremhevede innlegg

Skrevet
Soft mann skrev (37 minutter siden):

Har gått veldig fint de andre gangene eg har gjort de

https://www.fammed.wisc.edu/files/webfm-uploads/documents/outreach/im/handout_detoxplan.pdf.

mange fordeler med det. Men som alltid så er de ca 50% som sier dette er dårlig og den andre50% sier det er bra.

funker bra for meg da🤷🏻

Men hvis du drikker juice, supper osv så inntar du jo næring, bare ikke i fast form. Dette er ikke det samme som faste.

Anonymkode: 92570...75c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser som regel mellom kl 12 og kl 19.30.

Første måltid er som regel et par knekkebrød, så spiser jeg middag i 17-18 tiden. Middag kan være nesten hva som helst. Ofte blir det en fiske- eller kjøttbit med forskjellige grønnsaker, en curry eller en suppe.

Utenom dette prøver jeg å få i meg et par frukt i løpet av spisevinduet.

I helgene spiser jeg litt mer uregelsmessig, avhengig av hva slags planer jeg har.

Jeg har aldri vært spesielt sulten til frokost, derfor faller periodisk faste veldig lett for meg. Drikker vann, svart kaffe, te og sukkerfri brus utenom spisevinduet.

Skrevet

Min "periodisk faste" ble til slutt bare til to ting, jeg spiser ikke frokost, og dermed spiser ikke før 11 (jo mindre jeg har noe jeg skal gjøre, som krever at jeg har spist). Og jeg spiser ikke etter kl 6 på kvelden. Altså etter middag, spiser jeg ikke noe mer.

Jeg går ikke ned i vekt, jeg ligger nokså stabilt i vekta. 

Anonymkode: 79bde...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men hvis du drikker juice, supper osv så inntar du jo næring, bare ikke i fast form. Dette er ikke det samme som faste.

Anonymkode: 92570...75c

Drikker vann, farris og ingefærte som eg lager selv, denne uken. Neste uke suppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...