AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #1 Skrevet 17. november 2025 Hei! Jeg er ei dame på 40 år som har vært singel i 3 år. Har to barn som går på barneskolen. For en stund siden ble jeg med en fyr hjem fra byen og hadde sex for første gang på noen år. Jeg var veldig usikker på meg selv og underlivet, da jeg ikke hadde hatt sex med andre enn eksen etter at jeg fikk barn. Sexen var god, men underlivet lagde enormt mange, høye lyder. Er dette normalt? Måtte på et punkt ta pause for at jeg ble så flau av disse lydene. Mannen sa ingenting og ville bare fortsette. Kommer lydene av at jeg ikke har hatt samleie på lenge? Eller kommer det av at jeg har født? Hadde ikke disse lydene med eksen(og vi hadde jo sex i noen år etter at barna ble født) Mannen jeg hadde sex med var godt utstyrt. Kan det ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: 108da...da8
Hunmedham Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Sånt skjer innimellom. Luft presses inn og må ut igjen. Har ingenting med deg å gjøre. 1
Soft mann Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 Hvis han drar penis langt ut, så er de lettere for at slike lyder(prumpelyder ) kommer. regner med det var slike lyder du tenkte på? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #4 Skrevet 17. november 2025 Soft mann skrev (9 minutter siden): Hvis han drar penis langt ut, så er de lettere for at slike lyder(prumpelyder ) kommer. regner med det var slike lyder du tenkte på? Det er ubehagelig. Anonymkode: d6b88...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #5 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ubehagelig. Anonymkode: d6b88...4ed Ja, men vi menn bryr oss fint lite om det Anonymkode: 19915...8d0 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #6 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men vi menn bryr oss fint lite om det Anonymkode: 19915...8d0 Jeg er så takknemlig for menn som deg som bare er så "enkle" på den måten. Altså, gjør naturlige ting, naturlige! Anonymkode: 630bb...1ad 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #7 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er så takknemlig for menn som deg som bare er så "enkle" på den måten. Altså, gjør naturlige ting, naturlige! Anonymkode: 630bb...1ad Vi menn er jo med på å lage lydene - klart vi ikke bryr oss! Anonymkode: feb07...32a 4
Cam03 Skrevet 17. november 2025 #8 Skrevet 17. november 2025 (endret) Noen ganger så kan vi (ikke alle) damer (og sikkert noen menn også) tenke litt for mye før og under sex. "Hvordan ser jeg ut nå? Vil han like det han ser? Å nei, denne lyden er klein, hva tenker han nå" o.l. Jeg syntes en periode at det var pinlig med lydene som kom fordi jeg var så våt, men det var selvfølgelig kun i mitt hode. Jeg tok opp lyden en gang jeg onanerte, og lyttet til det neste gang jeg onanerte... Og selv om det virker utrolig kleint, så var det overraskende opphissende og fungerte som bare det for min del. Det er så deilig når man kommer dit at man gir litt f**n. At man bare slapper av og nyter alt som skjer. Jeg håper at du slapper av og koser deg litt mer neste gang. Og så er det ikke så rart at tankekjøret satte i gang denne gangen, siden det var noen år siden sist. Endret 17. november 2025 av Cam03 Skriveleif 2
tdm900 Skrevet 17. november 2025 #9 Skrevet 17. november 2025 Cam03 skrev (18 minutter siden): Noen ganger så kan vi (ikke alle) damer (og sikkert noen menn også) tenke litt for mye før og under sex. "Hvordan ser jeg ut nå? Vil han like det han ser? Å nei, denne lyden er klein, hva tenker han nå" o.l. Jeg syntes en periode at det var pinlig med lydene som kom fordi jeg var så våt, men det var selvfølgelig kun i mitt hode. Jeg tok opp lyden en gang jeg onanerte, og lyttet til det neste gang jeg onanerte... Og selv om det virker utrolig kleint, så var det overraskende opphissende og fungerte som bare det for min del. Det er så deilig når man kommer dit at man gir litt f**n. At man bare slapper av og nyter alt som skjer. Jeg håper at du slapper av og koser deg litt mer neste gang. Og så er det ikke så rart at tankekjøret satte i gang denne gangen, siden det var noen år siden sist. Helt enig! Går ikke an å bry seg om lyder når man har det godt sammen🙌👍 2
erok Skrevet 17. november 2025 #10 Skrevet 17. november 2025 Cam03 skrev (3 timer siden): Noen ganger så kan vi (ikke alle) damer (og sikkert noen menn også) tenke litt for mye før og under sex. "Hvordan ser jeg ut nå? Vil han like det han ser? Å nei, denne lyden er klein, hva tenker han nå" o.l. Jeg syntes en periode at det var pinlig med lydene som kom fordi jeg var så våt, men det var selvfølgelig kun i mitt hode. Jeg tok opp lyden en gang jeg onanerte, og lyttet til det neste gang jeg onanerte... Og selv om det virker utrolig kleint, så var det overraskende opphissende og fungerte som bare det for min del. Det er så deilig når man kommer dit at man gir litt f**n. At man bare slapper av og nyter alt som skjer. Jeg håper at du slapper av og koser deg litt mer neste gang. Og så er det ikke så rart at tankekjøret satte i gang denne gangen, siden det var noen år siden sist. Deilig og høre lyden av ei som er veldig våt ved knulling 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #11 Skrevet 17. november 2025 Mann her.. slike lyder må du helt ærlig ikke bekymre deg for. Det gjør ingen verdens ting. Ikke tenk på det. Bare kos deg og nyt sex og nærhet og vit at mannen du har sex med også nyter tiden med deg og bryr seg ikke om slike lyder. Slapp helt av. Anonymkode: 3b950...114 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #12 Skrevet 17. november 2025 Tusen takk for alle svar ☺️ Skal slappe mer av og nyte neste gang ☺️ Anonymkode: 108da...da8 2
Even Tuell Skrevet 17. november 2025 #13 Skrevet 17. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Jeg er ei dame på 40 år som har vært singel i 3 år. Har to barn som går på barneskolen. For en stund siden ble jeg med en fyr hjem fra byen og hadde sex for første gang på noen år. Jeg var veldig usikker på meg selv og underlivet, da jeg ikke hadde hatt sex med andre enn eksen etter at jeg fikk barn. Sexen var god, men underlivet lagde enormt mange, høye lyder. Er dette normalt? Måtte på et punkt ta pause for at jeg ble så flau av disse lydene. Mannen sa ingenting og ville bare fortsette. Kommer lydene av at jeg ikke har hatt samleie på lenge? Eller kommer det av at jeg har født? Hadde ikke disse lydene med eksen(og vi hadde jo sex i noen år etter at barna ble født) Mannen jeg hadde sex med var godt utstyrt. Kan det ha noe med saken å gjøre? Anonymkode: 108da...da8 Mye av dette (om ikke alt) ligger nok på han og ikke deg. Som en annen her skrev, drar han pikken nesten helt ut før han fører den inn igjen blir det nesten som en pumpe. Rett og slett pumper fitta full av luft ... og da kommer naturlig nok lufta ut igjen... med den klassiske prompelyden. Dette gjelder særlig om han tar henne bakfra. Da passer vinkel nesten perfekt for å fylle henne med luft. Med kortere støt og ikke minst en annen vinkel, vil det mest sannsynlig aldri blitt noe luft eller lyd. Du kan jo også styre vinkelen han støter inn i deg på. Samle eller sprike mer med beina, bøye rumpe og overkropp. Akkurat hvilken vinkel som funker varierer med kroppene deres. Alternativt bytte stilling. Når det er sagt, vil nok de færreste menn med pikken dypt begravt i fitta bry seg. Det føles ikke på noen måte for oss. Vi merker ikke at luft blir med inn eller luft kommer ut. Det er kanskje derfor de færreste menn forstår at det gjerne er vi som er årsaken til det som skjer. Det er tilsynelatende ingenting vi gjør. Vi har jo bare pult på som vanlig ... så da må det vel være henne og fitta "sin skyld da". ... og siden det ikke er "vår skyld", er det ingen grunn til å endre på noe. Pul videre, på samme måte! Endret 17. november 2025 av Even Tuell 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #14 Skrevet 18. november 2025 Even Tuell skrev (10 timer siden): Mye av dette (om ikke alt) ligger nok på han og ikke deg. Som en annen her skrev, drar han pikken nesten helt ut før han fører den inn igjen blir det nesten som en pumpe. Rett og slett pumper fitta full av luft ... og da kommer naturlig nok lufta ut igjen... med den klassiske prompelyden. Dette gjelder særlig om han tar henne bakfra. Da passer vinkel nesten perfekt for å fylle henne med luft. Med kortere støt og ikke minst en annen vinkel, vil det mest sannsynlig aldri blitt noe luft eller lyd. Du kan jo også styre vinkelen han støter inn i deg på. Samle eller sprike mer med beina, bøye rumpe og overkropp. Akkurat hvilken vinkel som funker varierer med kroppene deres. Alternativt bytte stilling. Når det er sagt, vil nok de færreste menn med pikken dypt begravt i fitta bry seg. Det føles ikke på noen måte for oss. Vi merker ikke at luft blir med inn eller luft kommer ut. Det er kanskje derfor de færreste menn forstår at det gjerne er vi som er årsaken til det som skjer. Det er tilsynelatende ingenting vi gjør. Vi har jo bare pult på som vanlig ... så da må det vel være henne og fitta "sin skyld da". ... og siden det ikke er "vår skyld", er det ingen grunn til å endre på noe. Pul videre, på samme måte! Det er rart hvordan luften samler seg fremst på pikkhodet for så å bli ført inn i dåsa. Skulle tro at luften ble fortrengt her. Altså uansett hvor mange ganger jeg f.eks kjører en banan ut og inn kjeften er det ikke en halv sjans for at det noensinne presses inn luft her. Dåsa og pikken har altså et annet reaksjonsmønster her. Anonymkode: ce88b...fba
Hunmedham Skrevet 18. november 2025 #15 Skrevet 18. november 2025 Mannen min har sagt en gang: Ikke tenk så forbanna mye! Ingen bryr seg. Pul!! Jeg har etter hvert skjønt at han hadde rett.
Even Tuell Skrevet 18. november 2025 #16 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er rart hvordan luften samler seg fremst på pikkhodet for så å bli ført inn i dåsa. Skulle tro at luften ble fortrengt her. Altså uansett hvor mange ganger jeg f.eks kjører en banan ut og inn kjeften er det ikke en halv sjans for at det noensinne presses inn luft her. Dåsa og pikken har altså et annet reaksjonsmønster her. Anonymkode: ce88b...fba Du skal ha for kreativiteten, men å facefucke seg selv med en banan er ikke nødvendigvis helt sammenlignbart med pikk i fitte. Min teori er at det neppe er tuppen av pikken som presser luften inn. Det er heller ikke når penis går vinkelrett inn og ut som et stempel i en bensinmotor. Med litt krum pikk og riktig vinkel er det fullt mulig å lage en pumpe-effekt. Videre, min erfaring er at bakfra er stillingen som har størst sannsynlighet for å lage en fittefis. Henne på topp, på siden eller misjonær har ikke den samme vinkel-pumpe-bevegelsen. Der går pikken mer rett inn. ... men det er altså bare en teori. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå