Gå til innhold

Lyder under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei dame på 40 år som har vært singel i 3 år. Har to barn som går på barneskolen.

For en stund siden ble jeg med en fyr hjem fra byen og hadde sex for første gang på noen år. 

Jeg var veldig usikker på meg selv og underlivet, da jeg ikke hadde hatt sex med andre enn eksen etter at jeg fikk barn.

Sexen var god, men underlivet lagde enormt mange, høye lyder. Er dette normalt? Måtte på et punkt ta pause for at jeg ble så flau av disse lydene. Mannen sa ingenting og ville bare fortsette.

Kommer lydene av at jeg ikke har hatt samleie på lenge? Eller kommer det av at jeg har født? Hadde ikke disse lydene med eksen(og vi hadde jo sex i noen år etter at barna ble født)

Mannen jeg hadde sex med var godt utstyrt. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Anonymkode: 108da...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer innimellom. Luft presses inn og må ut igjen. Har ingenting med deg å gjøre.

Skrevet

Hvis han drar penis langt ut, så er de lettere for at slike lyder(prumpelyder ) kommer.

regner med det var slike lyder du tenkte på?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (9 minutter siden):

Hvis han drar penis langt ut, så er de lettere for at slike lyder(prumpelyder ) kommer.

regner med det var slike lyder du tenkte på?

Det er ubehagelig. 

Anonymkode: d6b88...4ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ubehagelig. 

Anonymkode: d6b88...4ed

Ja, men vi menn bryr oss fint lite om det

Anonymkode: 19915...8d0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men vi menn bryr oss fint lite om det

Anonymkode: 19915...8d0

Jeg er så takknemlig for menn som deg som bare er så "enkle" på den måten. Altså, gjør naturlige ting, naturlige!

Anonymkode: 630bb...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...