Gå til innhold

Hvordan finne en thaimassasje plass uten happy ending?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører mye om thaimassasje plasser som tilbyr happy ending, hvordan finner man ut hvilke som er seriøse og bare gir massasje? Kan man bare spørre om de er reelle liksom? Vil bare ha massasje, ikke bli tilbudt noe

Anonymkode: 11b7e...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til massasje da vel og kjenn etter hvor happy du er etterpå. Er vel bedre å finne det ut sånn enn å spørre på KG.

Anonymkode: 287e4...59d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gå til massasje da vel og kjenn etter hvor happy du er etterpå. Er vel bedre å finne det ut sånn enn å spørre på KG.

Er redd jeg plutselig blir tilbudt, lest rundt på kg og lest om de som har takket nei da og så har de blitt sure og irritable og bedt de dra  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er redd jeg plutselig blir tilbudt, lest rundt på kg og lest om de som har takket nei da og så har de blitt sure og irritable og bedt de dra  

Og hva så? Er sure massasjedamer veldig skumle synes du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og hva så? Er sure massasjedamer veldig skumle synes du?

Mer ubehagelig mtp situasjonen

AnonymBruker
Skrevet

For meg har det funket bra å møte opp og spørre om de har ledige timer. Når de sier ja, forteller jeg at jeg har x sykdom (noe de garantert ikke vet hva er), at det likevel skal være trygt å få thaimassage og at jeg tidligere fikk det ukentlig og vet godt hva det er. 

90% av stedene har da ingen ledige timer likevel, for de må få tak i en massasjeterapeut og det tar litt tid. Så får jeg en time fram i tid og når jeg på timen da spør om dama jobber der, forteller hun at hun er leid inn for min time spesifikt. Med andre ord, ingen som jobber der kan massasje. 

Jeg kunne avbrutt etter første avsnitt og gått derfra og prøvd neste sted. Uansett, denne metoden er effektiv for å finne ut hva damene er vant til å gjøre: massere eller selge sex. 

Anonymkode: 510c2...d35

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...