AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:42 #1 Skrevet søndag kl. 21:42 Hva syns du om de som kjøper to billetter på tog, buss eller kino bare for å få slippe å ha noen ved siden av seg? Jeg gjør det ofte og det er absolutt verdt det! Anonymkode: e1709...22e 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:43 #2 Skrevet søndag kl. 21:43 Det er helt supert hvis man har mulighet Anonymkode: 7a1b7...a02 13 3
Abra Skrevet søndag kl. 21:46 #3 Skrevet søndag kl. 21:46 Akkurat på dette, savner jeg koronatiden. 11 7
Ulla Ullsokk Skrevet søndag kl. 21:46 #4 Skrevet søndag kl. 21:46 Jeg gjorde det en gang og så ble toget så fullt at noen måtte sitte der likevel🙄 Skulle gjerne gjort det alltid, men prioriterer ikke pengene.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:47 #5 Skrevet søndag kl. 21:47 Ulla Ullsokk skrev (Akkurat nå): Jeg gjorde det en gang og så ble toget så fullt at noen måtte sitte der likevel🙄 Skulle gjerne gjort det alltid, men prioriterer ikke pengene. Jeg hadde ikke latt noen sitte på et sete jeg hadde betalt for! Anonymkode: e1709...22e 20 9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #6 Skrevet søndag kl. 21:49 Ulla Ullsokk skrev (6 minutter siden): Jeg gjorde det en gang og så ble toget så fullt at noen måtte sitte der likevel🙄 Skulle gjerne gjort det alltid, men prioriterer ikke pengene. Hvorfor sa du ikke fra? Anonymkode: 7a1b7...a02 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:50 #7 Skrevet søndag kl. 21:50 Ulla Ullsokk skrev (2 minutter siden): Jeg gjorde det en gang og så ble toget så fullt at noen måtte sitte der likevel🙄 Skulle gjerne gjort det alltid, men prioriterer ikke pengene. Ingen skal sitte der du har betalt for setet. Du må stp opp for deg selv og si "nei, dette er mitt sete. Jeg har betalt for det". Anonymkode: a9d36...741 7 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:51 #8 Skrevet søndag kl. 21:51 Jeg tenker at dette gjør du som du vil. Bryr meg ikke. Håper jeg ender opp ved siden av ditt tomme sete. 👍😂 Anonymkode: a9d36...741 4 5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen skal sitte der du har betalt for setet. Du må stp opp for deg selv og si "nei, dette er mitt sete. Jeg har betalt for det". Anonymkode: a9d36...741 Joda. En trenger ikke oppføre seg som en idiot. Anonymkode: 9622e...69c 17 5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen skal sitte der du har betalt for setet. Du må stp opp for deg selv og si "nei, dette er mitt sete. Jeg har betalt for det". Anonymkode: a9d36...741 Personen har også betalt for å reise med toget. Det er ikke ståplass på toget. Anonymkode: 6bcd4...965 9 5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Har ikke så lyst til å kaste bort penger, nei Anonymkode: 2677c...a68 4 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Personen har også betalt for å reise med toget. Det er ikke ståplass på toget. Anonymkode: 6bcd4...965 På toget er det slik at du ikke er garantert å få sitte hvis du ikke har bestilt togbilett med plass. Vedkommende som svarte hadde kjøpt to biletter, og vedkommrnde hadde vært i sin fulle rett til å si nei til at andre skulle bruke plassen som vedkommende hadde betalt for. Anonymkode: 906c4...e38 3 5
Iso1 Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden Jeg kjøper ikke to billetter for å sitte i fred, men jeg pleier alltid å ha med meg noen feks på kino og teater så jeg kjøper billetter sånn at jeg sitter ytterst. Takler ikke sitte mellom folk lenger. På buss setter jeg meg bare ytterst uansett eller så står jeg og da nærmest døra. Sitter ikke inneklemt ved vindu med en fremmed ytterst. Sånt takler jeg dårlig. Man må gjøre det best mulig for seg selv for at det skal funke. Bare sånn det er. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Skrevet 22 timer siden Ulla Ullsokk skrev (7 timer siden): Jeg gjorde det en gang og så ble toget så fullt at noen måtte sitte der likevel🙄 Skulle gjerne gjort det alltid, men prioriterer ikke pengene. Er dette jeg typisk ser for meg at ville skjedd, ja. Kan man egentlig reservere en plass på den måten? På regiontog har man jo riktignok nummererte plasser, så ved å kjøpe to seter ved siden av hverandre skulle man tro man får sitte alene, men kanskje konduktøren likevel kan kreve at det tomme setet oppgis til noen med behov, for eksempel en bevegelseshemmet (fordi akkurat den plassen er lettere å evakuere i nødsituasjon eller noe)? Anonymkode: a93df...538
Iso1 Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Personen har også betalt for å reise med toget. Det er ikke ståplass på toget. Anonymkode: 6bcd4...965 Jøss, har de fjernet ståplass på toget? Har ikke tatt tog på lenge så det var nytt. Syns mange står på toget jeg, har jo sett hva som er i media med fulle tog. Folk besvimer jo! 2 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva syns du om de som kjøper to billetter på tog, buss eller kino bare for å få slippe å ha noen ved siden av seg? Jeg gjør det ofte og det er absolutt verdt det! Anonymkode: e1709...22e Egoistisk.. er det plass ok, er det ikke så nei. Anonymkode: 922d7...78f 6 1
Iso1 Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Egoistisk.. er det plass ok, er det ikke så nei. Anonymkode: 922d7...78f Er ikke forbudt å være egoist. For noen er det en del av å fungere i hverdagen. Rett og slett. 4 1
Ulla Ullsokk Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde ikke latt noen sitte på et sete jeg hadde betalt for! Anonymkode: e1709...22e Jeg lar ikke en dame stå fra Geilo til Bergen fordi jeg vil ha to seter, altså! Jeg behandler andre som jeg håper de ville behandlet meg. Jeg ble mer sur på Vy som ikke ville returnere meg for setet, for det synes jeg de burde. Men de pleier ellers å være greie med returer. 15 3 3
Ulla Ullsokk Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): På toget er det slik at du ikke er garantert å få sitte hvis du ikke har bestilt togbilett med plass. Vedkommende som svarte hadde kjøpt to biletter, og vedkommrnde hadde vært i sin fulle rett til å si nei til at andre skulle bruke plassen som vedkommende hadde betalt for. Anonymkode: 906c4...e38 Ja, men nå liker jeg ikke drittfolk, derfor vil jeg ikke være det selv. Dama var veldig hyggelig, og overraskende interessant, forresten😊 4 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Personen har også betalt for å reise med toget. Det er ikke ståplass på toget. Anonymkode: 6bcd4...965 Iso1 skrev (23 minutter siden): Jøss, har de fjernet ståplass på toget? Har ikke tatt tog på lenge så det var nytt. Syns mange står på toget jeg, har jo sett hva som er i media med fulle tog. Folk besvimer jo! Noen tog har obligatorisk plassreservering. Anonymkode: 5967c...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå