AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:55 #1 Skrevet søndag kl. 20:55 Tror alle som prøver kan relatere til at det er forskjell på sex rundt eggløsning og ordentlig sex. Hos oss har det i alle fall gjerne blitt sånn at på eggløsningsdagen og dagen før så blir det bare som å gjøre et ærend. Og resten av mnd er gøy, lidenskapelig, digg.. jeg tror det handler litt om timing og prestasjon. jeg hadde eggløsning for sånn 3-4 dager siden, rundt eggløsning. Da var det mest om å gjøre å bli befrukta, i bunn og grunn. Nå i dag har jeg vært super-hypp på en real runde, og han bare ser på meg og sier ingenting. Jeg byr på, og han bare sier ingenting. Det har aldri skjedd før! Hvis han ikke vil så er det liksom greit, men kan du ikke bare i det minste si det da? Istedenfor å bare ikke si noe, kanskje han klyper meg litt forsiktig i puppen og så fortsetter han med det han «driver med», altså scrolle på tlf ellernoe… blir i grunn litt trist? Jeg skjønner jo at jeg bør si noe, men faen jeg vil ikke være for needy heller, på en måte. Anonymkode: bed7e...9a5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:58 #2 Skrevet søndag kl. 20:58 Du må hinte. Enda tydeligere. Menn altså, så enormt dårlig på kommunikasjon, og som ikke skjønner seg på hint eller enda mer alvorlig, de klarer ikke lese tankene mine. Håpløst! Anonymkode: 8872f...eee
BeeKind Skrevet søndag kl. 20:59 #3 Skrevet søndag kl. 20:59 Å ta det opp er ikke å være needy! Det er så viktig å kunne snakke om ting. Ikke nødvendigvis for å få han til å ha sex med deg, men for å finne ut av hvordan begge har det og hva dere begge trenger, og hvordan dere sammen kan løse det
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:00 #4 Skrevet søndag kl. 21:00 Jeg tror det er en sammenheng mellom pliktsexen og manglende lyst hos mannen. Det kan være drepen for lysten når fokuset på befruktning og stress rundt det blir massivt. Se litt på deg selv og hva du bringer til bordet. Anonymkode: 34ae6...bdf
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:01 #5 Skrevet søndag kl. 21:01 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må hinte. Enda tydeligere. Menn altså, så enormt dårlig på kommunikasjon, og som ikke skjønner seg på hint eller enda mer alvorlig, de klarer ikke lese tankene mine. Håpløst! Anonymkode: 8872f...eee Når jeg setter meg på huk foran han da han sitter i sofaen, så får jeg vel egentlig ikke hinta mer…tror jeg… Anonymkode: bed7e...9a5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:02 #6 Skrevet søndag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er en sammenheng mellom pliktsexen og manglende lyst hos mannen. Det kan være drepen for lysten når fokuset på befruktning og stress rundt det blir massivt. Se litt på deg selv og hva du bringer til bordet. Anonymkode: 34ae6...bdf Ja, men da kan han SI det. For det er faktisk helt normalt og lov at sexlysten er litt fraværende, det har jeg i perioder også. Men da sier jeg det, og forklarer at det er ikke pga han men fordi sånn og sånn. Anonymkode: bed7e...9a5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:03 #7 Skrevet søndag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner jo at jeg bør si noe, men faen jeg vil ikke være for needy heller, på en måte. Anonymkode: bed7e...9a5 Du er redd for å være for needy og dette er snakk om mannen du prøver å få barn med? Dette må du komme deg over. Anonymkode: 92898...832
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:08 #8 Skrevet søndag kl. 21:08 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er redd for å være for needy og dette er snakk om mannen du prøver å få barn med? Dette må du komme deg over. Anonymkode: 92898...832 Ja, jeg er redd for å belaste andre med mine behov. Det gjelder han, og alle andre jeg omgås. Anonymkode: bed7e...9a5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:59 #9 Skrevet søndag kl. 21:59 Vi har bare gøy og deilig sex. Den største fella man kan gå i er sex ut av plikt. Om det er babymaking på bestilling eller fordi man føler man må for partners skyld. Det er drepen for lysta og relasjonen. Anonymkode: 4db2d...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå