Gå til innhold

Hvordan utfører du deepthroat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 5e58a...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle kan. Munnhule, halsåpning etc gir naturlige begrensninger. Det gjør også pikkstørrelsen.De fleste må også trene for å beherske brekningsrefleksen. 

Å ligge på rygg med hodet utfor en sengekant vil åpne, men fratar kvinnen kontroll. Prøv på vanlig måte.

Anonymkode: fbf34...864

Skrevet

For meg handler det om å klare å slappe av og at man ikke strammer noen muskler i halsen. 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg gaper så høyt jeg kan, så åpner halsen seg. Hvis jeg ikke lukker leppene rundt kuken, glir den lett ned i halsen.

Kjæresten min er litt misunnelig på at jeg deepthroater bedre enn henne, men slik er livet. Hun tenner også på det.

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skulle gjerne ha kunnet det. 🍆

Men har så kraftige brekningsreflekser at het og deilig sex ender opp i prosjektilspy tapetsert over hele mannen, veggen og senga. 😐

Skulle veldig gjerne også ha kunnet svelge spytt feil - uten at kroppen tror at jeg er i ferd med å dø, 
og prøver å redde meg ved å trigge brekningsrefleksen sånn at jeg skal spy opp og ut fremmedlegemet. 

Synes det er litt i overkant dramatisk 🤨

Anonymkode: 5d100...869

• Liker 1
Skrevet

Slapper helt av og åpner opp, men klarer ikke mange "thrusts" på en gang. Men det er mer fantasien av det han tenner på enn faktisk handlingen. Jeg gjør så mye annet med munnen han liker bedre, men tanken på det tenner han veldig. Har også ligget på rygg med hodet utenfor sengekanten og det fungerer. Men må fremdeles åpne opp selv. Det stenger for pust for meg så jeg kan ikke holde på for lenge. Gag-refleksene mine er også hyperaktive.

Anonymkode: d6d36...2ef

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dama lærte det av en venninne mens vi var isammen.  De gjorde det isammen på meg og med tiden har hun blitt flink.

Det er nok bare sånn at enkelte ikke klarer å slappe av nok. En løsning er jo uansett å forsøke spesiell DT-spray en kan kjøpe enkelte steder som gir litt bedøvelse i bakre del av gane/svelg.

Endret av AdonisFFM
  • Nyttig 1
Skrevet

Kombien womanicer, og deepthroat/asfyksi gir henne syke orgasmer. Jeg bare ligger der og nyter å kjenne henne komme. Dette er hennes kink. Hennes greie. 

Min har etterhvert blant annet blitt å se at hun aldri gir opp å prøve å sluke hele. Hun klarer nå halvparten. Hun jobber på. 

Anonymkode: 92134...b6d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du, jeg gikk faktisk - av eget ønske - inn for å øve på saken.

Men, de jeg kjenner som klarer det har alle hatt langvarig bulimi og dermed ingen breknkngsrefleks. De fleste har også en partner med gjennomsnittlig/ mindre enn gjennomsnitt størrelse. Så det forklarer jo og litt hvorfor det ble en hardere jobb gor meg å utføre 🫠 

Så jeg øvde jeg, og fikk forsåvidt trent bort selve den fysiske refleksen delvis. Men den refleksen sitter også i hjernen, så jeg ble jo liggende kvalm resten av døgnet.

Såååå lang historie kort - når jeg «mestret» det innså jeg at breknkngsrefleks er lurt å ha  - så jeg droppet prosjektet. 

Dessuten ble jeg for ivrig underveis fordi vi alle mister hemninger når noe er gøy, så det ble noen nestenulykker 🙈

Livet gikk helt fint videre. 

Og et viktig premiss her var at ideen var min, ikke partners. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om dette er så motbydelig...

Hvorfor gidder du å bruke energi på dette?

Anonymkode: a81f8...dd2

Kanskje fordi noen, som meg, har vært alene lenge og lurer på om dette faktisk er hva som forlanges av en partner idag. Jeg hadde et flott seksualliv da min mann levde, men når jeg leser her så blir jeg skremt mot å treffe en ny mann. 

Anonymkode: b0eaf...bd5

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje fordi noen, som meg, har vært alene lenge og lurer på om dette faktisk er hva som forlanges av en partner idag. Jeg hadde et flott seksualliv da min mann levde, men når jeg leser her så blir jeg skremt mot å treffe en ny mann. 

Anonymkode: b0eaf...bd5

Endelig kom det noe nyttig og konstruktivt. Akkurat det synes jeg ikke du skal bekymre deg så mye for.

En mann som bryr seg mer om seksualpreferanser enn deg, er ikke noe for deg. Det er ikke det man skal bygge et forhold på. Da er det ikke et solid forhold. 

Om du blir skremt så vil jeg oppfordre deg til å ikke lese om det. 

Hold på dine grenser og det som er viktig for deg. Vær tøff nok til å si nei til det du ikke vil. 

Det står det stor respekt av.

Anonymkode: a81f8...dd2

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som bryter med seksualitetsforumets retningslinjer, brukerangrep og avsporinger.

Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...