refill Skrevet 16. november 2025 #1 Skrevet 16. november 2025 Hei Fra ca dette innlegget og utover i Isabel sin tråd har det vært en helt hinsides avsporing om NAV og potensiell trygdesvindel som i utgp startet med uttalelser fra Shehed Raad: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1069811-isabel-raad/page/1252/#findComment-36806545 Jeg har laget egen tråd for Shehed, men vet ikke om dere vil flytte innlegg eller bare rydde. Sheheds tråd: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1878722-shehed-raad/ 2
Lana01 Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 (endret) Jeg reagerer på hvordan denne tråden ikke ryddes .Foruten avsporing er det flere klare regel brudd Det spekuleres i både mor og far driver trygdesvindel Det spekuleres i en navngitt person fra NAV har brutt taushetsplikten . Fornavn og hvilket NAV kontor , hun angivelig jobber på er oppgitt. Det spekuleres videre i denne personens tilknytning til Raad familien Det er flere sitater hentet fra NAV der kilde ikke er oppgitt, og noen sitatene er også for langt i henhold til reglene Brukerdebatt Noen innlegg har blitt rapportert inn for over en uke siden . Flere tråder er blitt ryddet , noen opp til flere ganger i løpet av denne perioden Endret 17. november 2025 av Lana01 2 6
Lana01 Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 Lana01 skrev (1 time siden): Jeg reagerer på hvordan denne tråden ikke ryddes .Foruten avsporing er det flere klare regel brudd Det spekuleres i både mor og far driver trygdesvindel Det spekuleres i en navngitt person fra NAV har brutt taushetsplikten . Fornavn og hvilket NAV kontor , hun angivelig jobber på er oppgitt. Det spekuleres videre i denne personens tilknytning til Raad familien Det er flere sitater hentet fra NAV der kilde ikke er oppgitt, og noen sitatene er også for langt i henhold til reglene Brukerdebatt Noen innlegg har blitt rapportert inn for over en uke siden . Flere tråder er blitt ryddet , noen opp til flere ganger i løpet av denne perioden Tittet nå utifra det jeg kan se, er det skrevet mer en 700 innlegg siden forrige rydding 2
refill Skrevet 17. november 2025 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2025 Lana01 skrev (42 minutter siden): Tittet nå utifra det jeg kan se, er det skrevet mer en 700 innlegg siden forrige rydding Ja bare denne nav praten har jo pågått opp mot 15 sider ettersom jeg kunne se. 3
J.. Skrevet 17. november 2025 #5 Skrevet 17. november 2025 refill skrev (2 minutter siden): Ja bare denne nav praten har jo pågått opp mot 15 sider ettersom jeg kunne se. Blir fort slik,når det egentlig ikke er noe å diskutere må man liksom "finne på noe" å dra ut.. 4
Sol Rampelyset Skrevet 17. november 2025 #6 Skrevet 17. november 2025 Jeg har skjult tråden i påventede av rydding. Sol, admin. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå