Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får stadig opp Shehed på utforsk med gul overskrift osv, hva feiler henne egentlig nå ? Med tanke på sykebil osv ? For alt jeg ser når jeg trykker innom er henne i samme sengen å bare svarer på spørsmålene hun vil svare på 🤷‍♀️

Anyone ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (8 timer siden):

Jeg får stadig opp Shehed på utforsk med gul overskrift osv, hva feiler henne egentlig nå ? Med tanke på sykebil osv ? For alt jeg ser når jeg trykker innom er henne i samme sengen å bare svarer på spørsmålene hun vil svare på 🤷‍♀️

Anyone ?

Hun hadde store smerter, men ville ikke helt si hvorfor. Shehed har dessverre slitt med svimmelhet/kvalme/smerter i mange år og vært innlagt for dette før. En lege hadde nevnt en gang at det kunne være det var en slags traumereaksjon. Tror aldri hun har nevnt hva det er/eller at legene egentlig har funnet helt ut av det. Hun skrev igår at hun hadde store smerter i mage/rygg, men at hun var mye bedre - eller noe sånt. 

Får krysse fingrene for at legene kommer til bunns i det for det må være slitsomt å ha det sånn.

• Hjerte 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (19 timer siden):

Anyone ?

Ja, det skulle vel bare mangle at hun selv bestemmer i sin egen Snapkanal 🙂🙃

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i huleste er det mulig at hun kan leve av snap?? Hun gjør jo absolutt ingen verdens ting enn å ligge i den senga si..Altså det er jo NULL innhold? Voldsomt hvor viktig hun tror hun er😂 Kan ikke si hvor hun skal flytte en gang🙈 Er så latterlig at jeg er tom for ord! Hun er jo en "nobody" og ikke en kjendis eller kjent influenser i det hele tatt. By the way Kløfta hun flytter til😆

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (2 timer siden):

Hvordan i huleste er det mulig at hun kan leve av snap?? Hun gjør jo absolutt ingen verdens ting enn å ligge i den senga si..Altså det er jo NULL innhold? Voldsomt hvor viktig hun tror hun er😂 Kan ikke si hvor hun skal flytte en gang🙈 Er så latterlig at jeg er tom for ord! Hun er jo en "nobody" og ikke en kjendis eller kjent influenser i det hele tatt. By the way Kløfta hun flytter til😆

Skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer å få noe interessant ut av det hun deler. 

• Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (2 timer siden):

Gamle kjerringer i RaadSquad sørger for at alle i Raad familien tjener til livets opphold. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Gamle kjerringer i RaadSquad sørger for at alle i Raad familien tjener til livets opphold. 

Du må ikke glemme «kritikerne» til IR, som har full oversikt over hva alle i kretsen rundt IR gjør til enhver tid. De er også gode på å sponse Raad-familien. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...