Sirah Skrevet 12. januar #41 Skrevet 12. januar agent skrev (På 11.1.2026 den 10.30): Men hvor mange ganger har hun operert ? Click bait hele tiden. Men jeg har vært sterk , å ikke klikket meg inn.💪 Hun ble endelig operert i dag Har opplevd selv at en operasjon har blitt utsatt flere ganger. Ekstremt fortvilende! 1 1
Heike72 Skrevet 13. januar #42 Skrevet 13. januar Shehed er skikkelig uheldig. Dårlig vær når hun var med til Maldivene, må flytte igjen, skader seg og må operere og skikkelig «fail» med injeksjoner i leppa 🙈 Hun har en pølse som ligger litt over leppa. Stakkars. Hun må være familiens ulykkesfugl.
Hatsumomo Skrevet 13. januar #43 Skrevet 13. januar Heike72 skrev (23 minutter siden): Shehed er skikkelig uheldig. Dårlig vær når hun var med til Maldivene, må flytte igjen, skader seg og må operere og skikkelig «fail» med injeksjoner i leppa 🙈 Hun har en pølse som ligger litt over leppa. Stakkars. Hun må være familiens ulykkesfugl. Var det ikke hun som var uheldig med nese operasjonen også?
Litlå82 Skrevet 26. januar #45 Skrevet 26. januar Lagt merke til vis Isabel er off , dårlig dag, trist , lei , ikke har det bra osv så går det 24 timer så omhandler Shehed sin snap om 99.9% det samme som Isabel sin dagen før. Sluttet å følge henne da jeg syns hun virker tidvis veldig utakknemlig. 2
refill Skrevet 28. januar Forfatter #46 Skrevet 28. januar Hva er Shehed sitt familiedrama hun snakker ut om?
Underveis Skrevet 29. januar #47 Skrevet 29. januar Gjest Heike72 skrev (På 26.11.2025 den 15.18): Hun kan jo umulig ha kommet med i programmet til Snapchat om hun ikke var søster til Isabel. Hun er jo så kjedelig og jeg synes hun sliter en del med å uttrykke seg. I tillegg så formidler hun mye feil kunnskap. At hun kan livnære seg på Snapchat med innholdet sitt forstår jeg rett og slett ikke. Bra det er flere som får det med seg. Jeg har undret meg mang en gang hvordan hun kunne jobbe i skole, både pga all feilkunnskap hun formidler og at hun veldig ofte ikke uttrykker seg riktig. (For ordens skyld; jeg vet hun ikke jobber i skolen lengre). 3
Zena33 Skrevet 29. januar #48 Skrevet 29. januar refill skrev (21 timer siden): Hva er Shehed sitt familiedrama hun snakker ut om? En krangel med søsteren sin og flere familiemedlemmer på far sin side. Ca en halvtime svada og jabbing, anbefales ikke… 2 2
Underveis Skrevet 31. januar #49 Skrevet 31. januar (endret) 🤔 Endret 31. januar av Underveis Feil tråd😬
Ayesha2 Skrevet 1. februar #50 Skrevet 1. februar Jeg forstår ikke helt en med utdanning innen statsvitenskap kan formidle så mye feil kunnskap. Til og med saker som er allmennkumnskap tar hun ofte feil på. En som kom til Norge som veldig liten snakker gebrokkent. En voksen dame som gjør om talemåte for å virke mer 'kul' eller 'utlending' når hun er blant sin bror som er 13 år yngre og hans venner. Den familien liker å få frem at hun har studert, fordi hun er den eneste som har fullført vgs. Det er jo absolutt ingenting å skyte av. Hun jobbet som assistent/ringe vikar på Tøyen skole - ikke som lærer som hun og de har sagt flere ganger. Hvordan jeg vet det er fordi min tante jobber der. Som en voksen dame synes jeg at hun ter seg veldig 'stakkars meg'. Hun får betalt både leie og ting av lillesøsteren. Eneste grunnen til at folk vet hvem hun er er pga lillesøsteren. Hun jobber ikke, lever på Snapchat, Nav og noen samarbeid med Lyco. Hun reiser oftere enn the avarge. Hun klager konstant, blir ofte misfornøyd og synes det er ok å bli kalt for Karen. En betegnelse på en som er vanskelig, kranglete, sint, aggressiv, negativ etc. Hun er kjempe muslim i et øyeblikk og i et annet så drikker hun alkohol og feirer jul. Dama vet ikke helt hvem hun er fordi hun rir på bølgen til lillesøsteren. Hva skal hun og de andre søskene gjøre når Snapchat slutter å betale? 5 5
Underveis Skrevet i går, 06:52 #51 Skrevet i går, 06:52 (endret) Hva var det egentlig Shehed bablet om i går og som hadde gjort at hun måtte tørke bort en tåre - at det hadde vært en kvinnelig renholder som hadde vasket damedoene på Dubai Mall? Men altså, det bør jo ikke være noe galt i det! Jeg opplevde noe veldig ubehagelig på en IKEA her i Norge for noen år siden, da det var en mann som vasket inne på dametoalettene, og han var ikke akkurat hyggelig (hendelsen ble klaget inn, men jeg fikk aldri noen respons på klagen). Jeg hadde nok foretrukket at renholderen var en kvinne, så absolutt. Endret i går, 06:52 av Underveis 1
Sirah Skrevet i går, 08:24 #52 Skrevet i går, 08:24 Underveis skrev (1 time siden): Hva var det egentlig Shehed bablet om i går og som hadde gjort at hun måtte tørke bort en tåre - at det hadde vært en kvinnelig renholder som hadde vasket damedoene på Dubai Mall? Men altså, det bør jo ikke være noe galt i det! Jeg opplevde noe veldig ubehagelig på en IKEA her i Norge for noen år siden, da det var en mann som vasket inne på dametoalettene, og han var ikke akkurat hyggelig (hendelsen ble klaget inn, men jeg fikk aldri noen respons på klagen). Jeg hadde nok foretrukket at renholderen var en kvinne, så absolutt. Det hørtes jo veldig rart ut? Spiller vel i utgangspunktet ingen rolle hvilket kjønn som vasker doene, selv om jeg personlig også syntes det er mest komfortabelt med en dame. Så lenge personen er flink og profesjonell så bør det jo ikke spille noen rolle. Slike hendelser som den du opplevde er så klart ikke ok.
Underveis Skrevet 8 timer siden #53 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (21 timer siden): Det hørtes jo veldig rart ut? Spiller vel i utgangspunktet ingen rolle hvilket kjønn som vasker doene, selv om jeg personlig også syntes det er mest komfortabelt med en dame. Så lenge personen er flink og profesjonell så bør det jo ikke spille noen rolle. Slike hendelser som den du opplevde er så klart ikke ok. Dette var det hun sa, direkte sitat fra den yappinga: "Det var spesielt en episode i Dubai som var sånn ... Uhmm. Det var liksom ... Ja, vi har vaskedamer overalt i verden, men det var liksom bare ... Jeg, jeg gråt husker jeg. Jeg måtte tørke bort en tåre så ikke hun så meg. Men det var sånn ... Hun jobber inni den dassen hele tiden. Det er liksom hennes sone. Hun vasker toalettene hele tiden. Det er hennes jobb. Det er liksom ikke renhold på Dubai Mall, men det er spesifikt på den jentedoen. Jeg vet ikke. Det bare traff meg. Det hitta meg på en eller annen måte." Jeg skjønner ikke helt hvorfor en skal bli fra seg av å observere renholdere, uansett kjønn og uavhengig hvor de utfører renhold. Renholdsarbeidere er jo faktisk noe av det viktigste vi har! 4
Zenhouse Skrevet 4 timer siden #54 Skrevet 4 timer siden Underveis skrev (3 timer siden): Dette var det hun sa, direkte sitat fra den yappinga: "Det var spesielt en episode i Dubai som var sånn ... Uhmm. Det var liksom ... Ja, vi har vaskedamer overalt i verden, men det var liksom bare ... Jeg, jeg gråt husker jeg. Jeg måtte tørke bort en tåre så ikke hun så meg. Men det var sånn ... Hun jobber inni den dassen hele tiden. Det er liksom hennes sone. Hun vasker toalettene hele tiden. Det er hennes jobb. Det er liksom ikke renhold på Dubai Mall, men det er spesifikt på den jentedoen. Jeg vet ikke. Det bare traff meg. Det hitta meg på en eller annen måte." Jeg skjønner ikke helt hvorfor en skal bli fra seg av å observere renholdere, uansett kjønn og uavhengig hvor de utfører renhold. Renholdsarbeidere er jo faktisk noe av det viktigste vi har! Mulig hun ble litt «hitta» av kontrasten ved å være sjøl ei dame som stadig reiser rundt mellom Norge, Dubai, Maldivene og Irak- mens hun ser ei som «jobber inni den dassen hele tiden». Forskjell på folk gitt.
Sirah Skrevet 4 timer siden #55 Skrevet 4 timer siden Underveis skrev (3 timer siden): Dette var det hun sa, direkte sitat fra den yappinga: "Det var spesielt en episode i Dubai som var sånn ... Uhmm. Det var liksom ... Ja, vi har vaskedamer overalt i verden, men det var liksom bare ... Jeg, jeg gråt husker jeg. Jeg måtte tørke bort en tåre så ikke hun så meg. Men det var sånn ... Hun jobber inni den dassen hele tiden. Det er liksom hennes sone. Hun vasker toalettene hele tiden. Det er hennes jobb. Det er liksom ikke renhold på Dubai Mall, men det er spesifikt på den jentedoen. Jeg vet ikke. Det bare traff meg. Det hitta meg på en eller annen måte." Jeg skjønner ikke helt hvorfor en skal bli fra seg av å observere renholdere, uansett kjønn og uavhengig hvor de utfører renhold. Renholdsarbeidere er jo faktisk noe av det viktigste vi har! Ja renholdsarbeidere er jo en superviktig jobb og vi gir de definitivt ikke nok cred! Nei det var en merkelig ting å henge seg opp i syntes jeg. Dama har jo en viktig jobb, selv om den kanskje ikke er av de mest spennende. Men noen må gjøre den også. På samme måte som noen MÅ tømme septiktanker, kjøre søppelbilen og andre "drittjobber". Spiller vel ingen rolle om man er dame eller mann?
Sirah Skrevet 3 timer siden #57 Skrevet 3 timer siden Taddah skrev (7 minutter siden): Fæle lepper. Hvor gammel er hun? Er hun ikke i midten av 30-årene? 35-36?
Sharp75! Skrevet 3 timer siden #58 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (57 minutter siden): Ja renholdsarbeidere er jo en superviktig jobb og vi gir de definitivt ikke nok cred! Nei det var en merkelig ting å henge seg opp i syntes jeg. Dama har jo en viktig jobb, selv om den kanskje ikke er av de mest spennende. Men noen må gjøre den også. På samme måte som noen MÅ tømme septiktanker, kjøre søppelbilen og andre "drittjobber". Spiller vel ingen rolle om man er dame eller mann? Vasker heller doer enn og være en influencer. 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #59 Skrevet 3 timer siden Sharp75! skrev (16 minutter siden): Vasker heller doer enn og være en influencer. Helt enig med deg. Vaskehjelper fortjener definitivt influenserlønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå