Hatsumomo Skrevet 13. desember #21 Skrevet 13. desember Sofirus skrev (7 minutter siden): Gud så uinteressant innhold hun legger ut, skjønner ikke at hun har 60k følgere. Jeg følgere henne ikke, men hun dukket opp så jeg trykket meg inn for å se Sier meg bare at Raadsquad bryr seg ikke om innhold her, kun at hun er søsteren til IKONET og da må de gjøre det de kan for at søsteren får inn penger i kassa uavhengig av interesse. 1 4
Anneisabell Skrevet 13. desember #22 Skrevet 13. desember Hatsumomo skrev (23 minutter siden): Sier meg bare at Raadsquad bryr seg ikke om innhold her, kun at hun er søsteren til IKONET og da må de gjøre det de kan for at søsteren får inn penger i kassa uavhengig av interesse. Så litt på snappende hennes før hun fikk stjerne men det var sorgens kapittel, hun klager jo egentlig bare om det meste og er alltid syk. Hva er hennes røde tråd? 7 1
Hatsumomo Skrevet 13. desember #23 Skrevet 13. desember (endret) Anneisabell skrev (28 minutter siden): Så litt på snappende hennes før hun fikk stjerne men det var sorgens kapittel, hun klager jo egentlig bare om det meste og er alltid syk. Hva er hennes røde tråd? Bikkja tenker jeg 😂 Kan jo ikke være så mye annet, hun er jo everyday Jane som alle andre. Det er rimelig begrenset å surfe på at hu er søsteren til Isabel Raad når det er ingenting spesielt med henne. Hun reiser ikke noe spesielt, lager ikke fantastisk mat og kjøper samme mat som resten av oss, har ikke noe klesmote, har ikke noe spesiell hobby. Altså overhodet ikke noe som skiller seg ut fra hvermannsen. Hvor interessant er det med haul fra Normal og Meny liksom 🙄 Endret 13. desember av Hatsumomo 4
Anneisabell Skrevet 13. desember #24 Skrevet 13. desember Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Bikkja tenker jeg 😂 Kan jo ikke være så mye annet, hun er jo everyday Jane som alle andre. Det er rimelig begrenset å surfe på at hu er søsteren til Isabel Raad når det er ingenting spesielt med henne. Hun reiser ikke noe spesielt, lager ikke fantastisk mat og kjøper samme mat som resten av oss, har ikke noe klesmote, har ikke noe spesiell hobby. Altså overhodet ikke noe som skiller seg ut fra hvermannsen. Hvor interessant er det med haul fra Normal og Meny liksom 🙄 Det finnes ikke interessant og det er tragisk at folk tjener penger på dette 8 1
Tenkeselv Skrevet 17. desember #25 Skrevet 17. desember Jeg følger henne ikke da hun ikke er verdt mine kroner, men får henne opp på utforsk innimellom. Jeg kan ikke fatte og forstå at hun kan betale 30.000 kr i mnd i leie,......på å gjøre hva ? Hun gjør jo absolutt ingenting , men dette beviser også dessverre hvor lett man kan komme til pengene bare ved at Isabel ber noen følge. Rett og slett tragisk ✔️ 7 1
Sol 54 Skrevet 21. desember #26 Skrevet 21. desember Også har du de som påstår de er muslimer…særlig i jula😜 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå