AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:28 #1 Skrevet søndag kl. 15:28 Tittet på Finn og ser at enkelte hunder har en pris på 40 000? Ser ut til at flere av dem ligger ute en stund. er det da sånn at oppdretter senker prisene eller tar de oppriktig så mye per valp? Skal ikke ha hund selv, spør av nysgjerrighet Anonymkode: aa1a1...602
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:37 #2 Skrevet søndag kl. 16:37 Jeg vet i hvert fall at ganske mange senker prisene når valpekjøper tar direkte kontakt og «pruter», og avbetalingsordninger er også helt vanlig. Selv om prisen på Finn forblir uendret. Anonymkode: 24d0e...e63 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:30 #3 Skrevet søndag kl. 18:30 40.000 var mye. Er det virkelig blitt så dyrt? Anonymkode: ec80e...e7e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:33 #4 Skrevet søndag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 40.000 var mye. Er det virkelig blitt så dyrt? Anonymkode: ec80e...e7e Bare noen raser eller blandinger. De minste pudlene er høye i pris. De som driver med blandingsavl av særlig små hunder har jeg også sett prise seg høyt innimellom. Under korona var det noen som ba om 45k for utestet blandingsvalp, ren galskap. Anonymkode: 126ec...eb4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:08 #5 Skrevet søndag kl. 19:08 Betalte 30000 for en golden retriever Anonymkode: 8e30a...f0a 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:35 #6 Skrevet søndag kl. 20:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 40.000 var mye. Er det virkelig blitt så dyrt? Anonymkode: ec80e...e7e 25-30 er det som er vanlig pr dd. Anonymkode: 5e28c...bac 1
Leo Skrevet søndag kl. 22:55 #7 Skrevet søndag kl. 22:55 Prisen på enkelte blandingshunder er helt koko, men verden vil bedras. Ellers er små rasehunder, som også gjerne får små kull, dyrere enn raser hvor det er vanlig med større kull. Vanlig pris på "min" raser er nå ca. 25.000 og jeg har inntrykk av at det er rundt der det ligger for vanlige raser hvor det er relativt god tilgang på valper. 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:02 #8 Skrevet søndag kl. 23:02 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet i hvert fall at ganske mange senker prisene når valpekjøper tar direkte kontakt og «pruter», og avbetalingsordninger er også helt vanlig. Selv om prisen på Finn forblir uendret. Anonymkode: 24d0e...e63 Avbetalingsordning på hund? Hvordan foregår det? Det høres risky ut for oppdretter. Anonymkode: 88e01...fc2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:32 #9 Skrevet i går, 06:32 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Avbetalingsordning på hund? Hvordan foregår det? Det høres risky ut for oppdretter. Anonymkode: 88e01...fc2 Har ikke vært borte i det selv, bare hørt om oppdrettere som har tilbudt det. De skriver kontrakt på det. Det er jo risky, men antakeligvis bedre enn å bli sittende på store valper. Det er i oppdretternes interesse at valpene får et eget hjem helst før de blir 5 måneder gammel. Anonymkode: 24d0e...e63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå