AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Skrevet 16. november Noen som har erfaring med billigere type robotstøvsuger? Gjerne med selvtømming og våtmoppfunksjon også. Helst maks 4000kr. Anonymkode: 6d4fd...555
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Skrevet 16. november det er ikke roboten det kommer ann på men hvordan man bor for eks lave møbler, trapper, høye dør terskler Anonymkode: 9129c...dec
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Skrevet 16. november Har en Roborock q revo s. Svært fornøyd. Koster såvidt over 4000 på Elkjøp nå Anonymkode: d4598...8ee
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Skrevet 16. november Anbefaler å sjekke tester på tek.no. De er veldig ofte nøye utført og riktige. Anonymkode: a2886...c08 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Skrevet 16. november Har Roborock Q5 Pro Er ekstremt fornøyd. Hatt den i litt over ett år, og den kjører hver dag. Ingen problemer med den. Anonymkode: 277c3...46f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #6 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har Roborock Q5 Pro Er ekstremt fornøyd. Hatt den i litt over ett år, og den kjører hver dag. Ingen problemer med den. Anonymkode: 277c3...46f Har den her også, og veldig fornøyd! Den har ikke tømmestasjon, men savner det ikke. Enkelt å tømme den selv, og trengs strengt tatt ikke hver gang, men jeg gjør det. Anonymkode: eb72f...672 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #7 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Har Roborock Q5 Pro Er ekstremt fornøyd. Hatt den i litt over ett år, og den kjører hver dag. Ingen problemer med den. Anonymkode: 277c3...46f Jeg stemmer også på denne. Den er rimelig, men smart nok til å takle både dørterskler og et ganske tykt teppe uten problemer (i motsetning til den tidligere Roomba'en min). Den snirkler seg også rundt evt. sko o.l. som ikke står der de skal. (Men om skolissene ligger utover gulvet går det galt. ) Og det er enklere å fjerne lange hår fra valsene på denne enn på den gamle Roomba'en. Jeg er kjempefornøyd! Anonymkode: 799e2...93c 1
AnonymBruker Skrevet 16. november #8 Skrevet 16. november Jeg har også roborock q5 pro! Og kan virkelig anbefale den! Jeg trodde robotstøvsugere kostet en formue så fant jeg denne. Den var da på tilbud til 2390 eller 2990 med dock tror jeg det var. Jeg valgte dock, for selv om den har ganske stor plass inni, så leste jeg litt reviews og jeg falt for kommentaren at poenget er at den lissom skal jobbe for seg selv og hvis du skal tømme den selv hver gang så er poenget litt borte. Har ikke angret. Den kommer seg over ganske store dørstokker, trodde jeg måtte flytte den, men det går fint. Jeg har katt og mye kattehår som den fjerner. Beste kjøpet jeg har gjort på flere år. Anonymkode: 28371...7ee
AnonymBruker Skrevet 16. november #9 Skrevet 16. november Jeg ser du spør om våtmopp forøvrig, og jeg har parkett så den brukes ikke. Den har bare en mopp man fester, tviler på at den er spesielt bra. Og jeg tror faktisk ikke du får spesielt bra moppefunksjon på de billigste støvsugerne (Selv de dyre kjenner jeg flere som har, og de er bare så som så). Anonymkode: 28371...7ee
rotekopp1989 Skrevet 17. november #10 Skrevet 17. november https://www.power.no/hjem-og-hage/rengjoering-og-stoevsuging/robotstoevsuger/dreame-l10s-plus-robotstoevsuger/p-3524840/ Jeg har denne, med våtmopp og tømmestasjon. Syns den fungerer helt supert. Enkel app å bruke også, og blir godt resultat. Skal sies at jeg ikke bruker moppefunksjonen så veldig ofte, stort sett mopper jeg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. november #11 Skrevet 17. november Kanskje noe å tenke over hva slags filter støvsugeren har for helsens del. Selv ville jeg ikke kjøpt en støvsuger som ikke har HEPA 13 eller 14 filter. Flere robotstøvsugere oppgir ikke en gang noe filterklasse. Anonymkode: 981e8...f12
AnonymBruker Skrevet 17. november #12 Skrevet 17. november Roborock, så dyr som du kan Anonymkode: 03eeb...d55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå