Gå til innhold

Billig, men fungerende robotstøvsuger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med billigere type robotstøvsuger? Gjerne med selvtømming og våtmoppfunksjon også. Helst maks 4000kr. 

Anonymkode: 6d4fd...555

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke roboten det kommer ann på men hvordan man bor for eks lave møbler, trapper, høye dør terskler

Anonymkode: 9129c...dec

AnonymBruker
Skrevet

Har en Roborock q revo s. Svært fornøyd. Koster såvidt over 4000 på Elkjøp nå 

Anonymkode: d4598...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å sjekke tester på tek.no. De er veldig ofte nøye utført og riktige. 

Anonymkode: a2886...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har Roborock Q5 Pro  Er ekstremt fornøyd. Hatt den i litt over ett år, og den kjører hver dag. Ingen problemer med den.  

Anonymkode: 277c3...46f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har Roborock Q5 Pro  Er ekstremt fornøyd. Hatt den i litt over ett år, og den kjører hver dag. Ingen problemer med den.  

Har den her også, og veldig fornøyd!

Den har ikke tømmestasjon, men savner det ikke. Enkelt å tømme den selv, og trengs strengt tatt ikke hver gang, men jeg gjør det.

Anonymkode: eb72f...672

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg stemmer også på denne. :) Den er rimelig, men smart nok til å takle både dørterskler og et ganske tykt teppe uten problemer (i motsetning til den tidligere Roomba'en min). Den snirkler seg også rundt evt. sko o.l. som ikke står der de skal. (Men om skolissene ligger utover gulvet går det galt. :D Og det er enklere å fjerne lange hår fra valsene på denne enn på den gamle Roomba'en. 

Jeg er kjempefornøyd! :) 

Anonymkode: 799e2...93c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også roborock q5 pro! Og kan virkelig anbefale den! Jeg trodde robotstøvsugere kostet en formue så fant jeg denne. Den var da på tilbud til 2390 eller 2990 med dock tror jeg det var.

Jeg valgte dock, for selv om den har ganske stor plass inni, så leste jeg litt reviews og jeg falt for kommentaren at poenget er at den lissom skal jobbe for seg selv og hvis du skal tømme den selv hver gang så er poenget litt borte. Har ikke angret. 

Den kommer seg over ganske store dørstokker, trodde jeg måtte flytte den, men det går fint. Jeg har katt og mye kattehår som den fjerner.

Beste kjøpet jeg har gjort på flere år.

Anonymkode: 28371...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser du spør om våtmopp forøvrig, og jeg har parkett så den brukes ikke. Den har bare en mopp man fester, tviler på at den er spesielt bra. Og jeg tror faktisk ikke du får spesielt bra moppefunksjon på de billigste støvsugerne

(Selv de dyre kjenner jeg flere som har, og de er bare så som så).

Anonymkode: 28371...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe å tenke over hva slags filter støvsugeren har for helsens del. Selv ville jeg ikke kjøpt en støvsuger som ikke har HEPA 13 eller 14 filter. Flere robotstøvsugere oppgir ikke en gang noe filterklasse.

Anonymkode: 981e8...f12

AnonymBruker
Skrevet

Roborock, så dyr som du kan

Anonymkode: 03eeb...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...