AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #1 Skrevet 16. november 2025 Hei Viste ikke hvilken kategori jeg skulle på men prøver her. Jeg er bifil og har alltid vært rolig på det men nå har jeg blitt litt usikker i forhold til dating og forhold. Jeg føler jeg vil date menn og kvinner men vert mest med menn å savner det å være med en kvinne men min smak i kvinner gjør det vanskelig. Jeg liker eldre kvinner noe jeg egentlig er litt flau av da de fleste har dømt meg litt i det men og at det gjør dating vanskeligere.. alt fra 30 helst midten av 30 og oppover til 50 (kommer helt ann på personen skal sies) er noe for meg men finner ingen som er intressert i en 24 åring liksom:/ Veit ikke hva jeg skal gjøre helt. Er ute etter forhold så er litt på tinder osv men hittill ingen menn eller kvinner av interesse. Ting tar tid i know men hadde bare et behov for å få delt dette og forhåpentligvis få tips! Føler meg veldig alene i dette.. Håper dere skjønner hva jeg prøver å si hehehe Anonymkode: c712b...c49
Katten.2.0 Skrevet 16. november 2025 #2 Skrevet 16. november 2025 Nei, jeg skjønte egentlig ikke hva du prøver å si her. Kan du prøve å formulere deg litt mer tydelig? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #3 Skrevet 16. november 2025 Det er ikke mange eldre sapfiske kvinner som ønsker en yngre partner. Hva med å prøve seg på noen jevnaldrende kvinner og se hvordan det går? Det høres ikke ut som du har gitt dem en sjans. Anonymkode: 50baf...68a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #4 Skrevet 16. november 2025 Har datet jenter på min alder men det har bare ikke funket Anonymkode: c712b...c49
Snok1 Skrevet 17. november 2025 #5 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 16.28): Det er ikke mange eldre sapfiske kvinner som ønsker en yngre partner. Hva med å prøve seg på noen jevnaldrende kvinner og se hvordan det går? Det høres ikke ut som du har gitt dem en sjans. Anonymkode: 50baf...68a Hvorfor skal man gå på akkord med hva man ønsker når det man søker er et seriøst romantisk forhold? Hvorfor spille seg selv ned? Ingenting godt kommer ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå