Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Har noen sett den eller er det premierefilm? Hvis noen har sett den, var den så ustyrtelig morsom som media skal ha det stil? Jeg skal se den i dag..........
Catzy Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Jeg har tenkt å se den i kveld. Regner med at den blir artig å se fordi jeg kjenner flere av skuespillerne fra Fredrikstad. Veldig gøy å se at Filmverkstedet endelig har laget en spillefilm!!! Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Av en eller annen grunn har jeg bestemt meg for å IKKE se den
Montezuma Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 snakket med en som var på premieren som sa den var ustyrtelig morsom. Har ikke sett den selv....
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Av en eller annen grunn har jeg bestemt meg for å IKKE se den ← Du burde. Jeg hater fotball, men lo så jeg gråt mange ganger!!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Nei...tror ikke det. Fredrikstad, øl og fotball? I don't think so.
mixci Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Jeg tviler ikke ett sekund på at den er kjempe morsom for mange ettersom at det er ting som skjer UTENOM fotballen og. Men jeg tror nok folk som er like disse gutta i filmen synes den ekstra morsom.. Men det er ikke tvil om at denne filmen er kanon morsom :-D
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Jeg er ikke lik de gutta i det hele tatt. Men jeg lo. Mange ganger!
summer25 Skrevet 2. april 2006 #10 Skrevet 2. april 2006 Den var hysterisk morsom Man trenger absolutt ikke digge fotball og Fredrikstad
lillesky Skrevet 2. april 2006 #11 Skrevet 2. april 2006 Den var kjempemorsom! Jeg har ikke ledd så mye på kino før! Og jeg er heller ikke spesielt interessert i fotball, Fredrikstad eller øl. Her er trailer.
Amanlis Skrevet 2. april 2006 #13 Skrevet 2. april 2006 Jeg gleder meg til å se den!!! ← Det gjør jeg også!!
liv Skrevet 2. april 2006 #14 Skrevet 2. april 2006 Vi hadde tenkt å se den i kveld men ei venninne har lyst å vøre med og hun kan ikke før neste helg. Hmm. Vanskelig å bestemme seg..
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #15 Skrevet 2. april 2006 SYnes du sa du ikke husket noe av filmen ← It all comes back to me........
Catzy Skrevet 2. april 2006 #16 Skrevet 2. april 2006 Så den i går. Til tider hysterisk morsom, men den har stunder som er hakket mer seriøse også. Det meste av filmen foregår i Tyskland, så den store Fredrikstad-tilhørigheten er det forsåvidt ikke. Og det handler jo mye om fotballsuportere, men ikke så mye om selve fotballen. Ari Behn var jo uforliknelig. Og en del helt sinnsyke ting. Min kjære er ikke fra Fredrikstad, men han syntes den var veldig bra han også. En av de bedre norske komediene på lenge. Catzy
Gjest joje Skrevet 2. april 2006 #18 Skrevet 2. april 2006 Jeg synes "Lange flate ballær" var utrolig morsom og en av de beste norske filmene jeg har sett på lang tid. Absolutt verdt og se! ;D Men det er en ting jeg lurer på.. Hvorfor er det så mange som har et litt negativt syn på Fredrikstad og vi som er herfra?! Jeg synes dette Harry- stempelet vi har fått er litt urettferdig. Fredrikstad er en utrolig fin by, en av de største i landet og den har en utrolig vakker beligenhet! Noen av vi som bor her er kanskje litt uten om det vanlige, men slike finner man da overalt. Jeg vet at dette er litt 'off-topic', men jeg fikk et lite behov for å forsvare hjembyen min som jeg er så utrolig stolt av å komme fra! ;D
lillesky Skrevet 2. april 2006 #19 Skrevet 2. april 2006 Ari var ikke den morsomste da... Syntes alle var morsomme, og kanskje spesielt han kristen-fyren ("Judas!"). Og apropos Frederikstad; jeg synes det er en kjempefin by!
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #20 Skrevet 2. april 2006 Hm, kanskje jeg skal se den da? Jeg liker jo Fredrikstad om ikke annet. Men jeg liker ikke Harald Swarts og/eller Ari Behn &co.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå