Gå til innhold

Det beste er damer som er vide i musa si.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Da kan man knulle de hardt. I motsetning til de som er trange. Der må man være mer forsiktig. Enig?

Anonymkode: 56cc4...e1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 8619d...830

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fysiologisk burde det stemme, ja.

Anonymkode: 5941c...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Nå er kvinners underliv elastiske, og normalt er en skjede lukket, men åpner seg da opp ved samleie. Om en kvinne er alt for trang, er det mulig vaginisme. 

Anonymkode: 6e488...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor? Da kan man knulle de hardt. I motsetning til de som er trange. Der må man være mer forsiktig. Enig?

Mulig det gir mening for kåte griser som bare vil ha seg et vått hull å stikke pikken i uten å bry seg om mennesket rundt hullet. Jeg tenker at slike holdninger og slikt fokus vitner om veldig lite respekt for kvinner. Ikke så rart at mange kvinner har et litt anstrengt forhold til menn når det finnes slike menn med slike holdninger der ute. 

Anonymkode: 3c788...42b

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mulig det gir mening for kåte griser som bare vil ha seg et vått hull å stikke pikken i uten å bry seg om mennesket rundt hullet. Jeg tenker at slike holdninger og slikt fokus vitner om veldig lite respekt for kvinner. Ikke så rart at mange kvinner har et litt anstrengt forhold til menn når det finnes slike menn med slike holdninger der ute. 

Jeg har høy respekt for kvinner. I går hjalp jeg en kvinne med bilen som satt fast i snøen. I forrige måned kastet jeg bort en fyr fra en kø til et utested fordi han kalte en jente der for en h*re. 

Man kan vel like å knulle hardt og fortsatt ha respekt for kvinner?

Feks å knulle en kvinne hardt som er trang nedentil er respektløst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir jeg som mann så sykt flau over å lese innlegg som blir postet av menn her inne. Kunne tenkt meg å sett hvordan vedkommende som postet dette innlegget ser ut. Hva er vitsen med et sånt innlegg?

Anonymkode: e109e...191

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen ganger blir jeg som mann så sykt flau over å lese innlegg som blir postet av menn her inne. Kunne tenkt meg å sett hvordan vedkommende som postet dette innlegget ser ut. Hva er vitsen med et sånt innlegg?

Anonymkode: e109e...191

Enig 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må bare gjøre de trange våtere først. Finner du den delen vanskelig?

Anonymkode: 9b86b...4ea

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Så for deg er kåt gris et skjellsord også i sammeheng med sex. Som om formålet med kåthet ikke er samleie. Må nesten le. Hva i alle dager er det du snakker om? Og hvorfor er du så desperat etter å være offer? Er det det som tenner deg kanskje? 

Anonymkode: 585c5...003

AnonymBruker
Skrevet

Damer som er vide i musa har blitt pult av utallig menn. Trange damer er de man vil ha, de har ikke blitt pult av alle i bygda.

Anonymkode: 0ed91...f47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Damer som er vide i musa har blitt pult av utallig menn. Trange damer er de man vil ha, de har ikke blitt pult av alle i bygda.

Dette var dagens. Nå fikk jeg meg en god latter. Takk skal du ha 👏👏👏👏

Anonymkode: 5dbb5...388

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Uansett trang eller vid. Så er de nok like vondt å bli bunnet hardt. 

Endret av Soft mann
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du født barn så er du også mindre trang. 

Anonymkode: 623bf...81d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du født barn så er du også mindre trang. 

Anonymkode: 623bf...81d

Da er det virkelig synd på meg som både har født og tydeligvis lagt med halve bygda 😆😆😆

Anonymkode: 5dbb5...388

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da burde proffene (de som tar timesbetaling) være rimelig slakke i musa etter hvert. Tenker du kan bekrefte at det ikke er tilfellet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Omtrent det mest merksnodige kommentaren jeg har sett.

Har du overhodet pult noen gang............ undres

M@ster.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å pule ei dame med stor mus, er det samme som å stikke pikken i ei bøtte med gris. Du kjenner ikke mye. 

Anonymkode: c4e2b...43c

AnonymBruker
Skrevet

Å pule ei dame med stor mus, er det samme som å stikke pikken i ei bøtte med gris. Du kjenner ikke mye. 

Kommer an på densiteten til grisen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer an på densiteten til grisen.

Vet du ikke hva "gris" er? Det er ikke dyret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...