Gå til innhold

Noen som har datet en TS?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 15.00):

Trans. Gjerne i dette tilfellet, ei transkvinne. 

Problemet med dette trådstarter, er at det er ikke bare bare å date transkvinner. Hvis du skal gjøre det, da har du veldig små muligheter i fremtiden på å date kvinner. Fleste kvinner synes menn som har hatt sex med personer med penis, er motbydelig. 

Så du skjønner at dette er noe vi er nødt å gjøre i skjul – så lenge du ønsker å ha valg i fremtiden. 

Anonymkode: bbedd...91c

I min erfaring er dette feil. Jeg jar sex med menn, og har erfaring med feminine crossdressere. Min kjæreste og andre kvinner jeg har truffet synes dette er eksotisk krydder. 
Det er helt sikkert kvinner som ikke liker dette, men min erfaring er at dette ikke begrenser mine mulighet blant kvinner jeg liker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 20.23):

Eigentleg ikke men dette er noe jeg synes er interessant. Dvs kvinners generelle holdninger overfor menns seksualitet. Det er flere tråder her inne der dette er diskutert. Konklusjonen for flertallet av kvinner i de trådene er at dette er noe de vil ha informasjon om, gjerne helst før datingen begynner. Så de kan avslutte det. 

Anonymkode: bbedd...91c

Disse damene har null forståelse for menns seksualitet. Jeg har ingen problemer med å fortelle om at transkvinner kan tenne meg - det er jo bare sånn jeg er. Jeg har heldigvis ikke møtt på en slik kg dame du snakker om her

Anonymkode: 577f6...7a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disse damene har null forståelse for menns seksualitet. Jeg har ingen problemer med å fortelle om at transkvinner kan tenne meg - det er jo bare sånn jeg er. Jeg har heldigvis ikke møtt på en slik kg dame du snakker om her

For menns seksualitet? Tror du at majoriteten av heterofile menn tenner på transkvinner?

Anonymkode: c3407...344

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

For menns seksualitet? Tror du at majoriteten av heterofile menn tenner på transkvinner?

Anonymkode: c3407...344

Hehe, nei, som med veldig mye annet. Men, mange har en veldig klar ide om hva menns seksualitet er. Sant er at den er veldig mye ulikt

• Liker 1
Skrevet

Du mener en transvestitt? Hva er poenget med å date noen du vet er en mann som har kledd seg ut som dame?

Helt greit å være homofil, for all del, men hva er da egentlig hensikten med sånt teater?

Anonymkode: 5af78...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du mener en transvestitt? Hva er poenget med å date noen du vet er en mann som har kledd seg ut som dame?

Helt greit å være homofil, for all del, men hva er da egentlig hensikten med sånt teater?

Anonymkode: 5af78...35a

Og her kommer ignoransen inn 😌

• Liker 5
Skrevet

Jeg datet en smellvakker Ladyboy i Bangkok en periode jeg jobbet der. Ett helt fantastisk menneske på alle måter. Jeg falt for henne ganske så pladask og jeg har aldri trodd det i min villeste fantasi. Vi forsøkte noen mnd å holde det gående når jeg var tilbake i Norge, men det var vanskelig med 6 timers forskjell og hele pakken. Nå lever jeg i forhold med norsk kvinne og tenker ikke noe annet enn at jeg er veldig glad jeg fikk oppleve dette i mine yngre dager. En opplevelse jeg aldri ville vært foruten. Om noen vil dømme meg så værsågod!! Men en dag skal vi alle på vår siste reise og vi får ikke med og noen ting....

Anonymkode: 62d86...e97

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, men vil ha barn så måtte avslutte det

Anonymkode: 61426...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...