Gå til innhold

Noen som har datet en TS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av dem er veldig feminine og vakre, men er det noen her som faktisk har datet en TS og kan fortelle litt om opplevelsen? 

Anonymkode: 0d36a...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter? Taylor Swift? 

Anonymkode: 0b273...50c

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er en TS?

Anonymkode: eefa7...b83

• Liker 5
Skrevet

Trans. Gjerne i dette tilfellet, ei transkvinne. 

Problemet med dette trådstarter, er at det er ikke bare bare å date transkvinner. Hvis du skal gjøre det, da har du veldig små muligheter i fremtiden på å date kvinner. Fleste kvinner synes menn som har hatt sex med personer med penis, er motbydelig. 

Så du skjønner at dette er noe vi er nødt å gjøre i skjul – så lenge du ønsker å ha valg i fremtiden. 

Anonymkode: bbedd...91c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet med dette trådstarter, er at det er ikke bare bare å date transkvinner. Hvis du skal gjøre det, da har du veldig små muligheter i fremtiden på å date kvinner. Fleste kvinner synes menn som har hatt sex med personer med penis, er motbydelig. 

Så du skjønner at dette er noe vi er nødt å gjøre i skjul – så lenge du ønsker å ha valg i fremtiden. 

Hehe

Høres ut som du har greie på dette 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe

Høres ut som du har greie på dette 

Eigentleg ikke men dette er noe jeg synes er interessant. Dvs kvinners generelle holdninger overfor menns seksualitet. Det er flere tråder her inne der dette er diskutert. Konklusjonen for flertallet av kvinner i de trådene er at dette er noe de vil ha informasjon om, gjerne helst før datingen begynner. Så de kan avslutte det. 

Skrevet

Nei. Transer tiltrekker meg virkelig ikke. Untak må være om min kjære plutselig nå etter mange år sa han hadde vært jente før, hadde elsket han like høyt. Men igjen etter 3 år...

Anonymkode: a1102...dd3

Skrevet

Hvorfor i ALL VERDEN brukte du forkortelsen «TS» i dette forumet! Du gjorde det KUN for å skape litt forvirring og får å ha det litt gøy!? 

Anonymkode: 7eced...fed

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har hatt sex med transkvinner, og møter svært, svært sjeldent noe negative reaksjoner på det. Tror det er snakk om én person som har vært svært konservativ kristen (som gjorde henne uaktuell som partner anyhoos), og ingen andre.

• Hjerte 1
Skrevet

Å date en transperson hadde vært like uaktuelt som å date en trådstarter på KG. 

Anonymkode: 75d89...d5a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvem min mann har vært sammen med før meg altså. Om det er kvinner, menn eller trans. 

Anonymkode: ff569...732

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om hvem min mann har vært sammen med før meg altså. Om det er kvinner, menn eller trans. 

Anonymkode: ff569...732

Det sier Martha også 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært med en transkvinne, men hun hadde tatt alle operasjonene. Hun hadde med andre ord vagina, ikke penis.

Anonymkode: 10697...827

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I min verden er ikke det noe problem. For det første er ikke dating det samme som sex. Sex hører hjemme i et etablert forhold, mens dating er bli-kjent-perioden før man blir et par. For det andre er ikke tidligere sexerfaringer noe jeg trenger å dele med senere partnere eller noen som helst andre, for det har de absolutt ikke noe behov for å vite noe om. Som oftest er det bedre at de ikke vet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eigentleg ikke men dette er noe jeg synes er interessant. Dvs kvinners generelle holdninger overfor menns seksualitet. Det er flere tråder her inne der dette er diskutert. Konklusjonen for flertallet av kvinner i de trådene er at dette er noe de vil ha informasjon om, gjerne helst før datingen begynner. Så de kan avslutte det. 

Og dette gjelder ikke menn, mener du? 
Jeg er kvinne og ville ikke datet et mann som var bifil, homofil eller hadde ligget med transkvinner/menn. Det er min preferanse. Om menn kan stille krav til antall sexpartnere, så bør jaggu dette også være greit å sette krav om. 

Anonymkode: c3407...344

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg er ikke homofil, så for meg er det ikke aktuelt å date en biologisk mann.

Anonymkode: 2507f...17a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 12.32):

Hva er en TS?

Her på KG er det synonymt med TrådStarter! 

Anonymkode: 53d66...fd2

Skrevet

Hvem er interessert i trans eller shemale når det finnes damer i verden.  Da må du i tilfelle være homo. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, jeg er ikke homofil, så for meg er det ikke aktuelt å date en biologisk mann.

Anonymkode: 2507f...17a

Det ble jo aldri spesifisert transkvinner, kun transperson. Hva tenker du om transmenn (biologiske kvinner)?

Anonymkode: 10697...827

• Liker 1
Skrevet

Om en mann tidligere har datet en transkvinne, eller en mann for den del, kunne ikke brydd meg mindre, så lenge han liker meg nå 😄 Jeg forbinder det med åpne og tolerante mennesker, som er min preferanse. Selv om det primært er to biologiske kjønn (med en god del sjeldne sidevarianter, inkludert intersex), så tenker jeg at både seksualitet og kjønnsidentitet er et spektrum der man kan ha uendelige varianter. Synes jeg det tidvis blir veldig sært (når man glir over i dyreriket f,eks.), absolutt, men så lenge man ikke skader noen så kjør på.

Anonymkode: ea878...eb7

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...