AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Skrevet 16. november Hvilken sykehus (kirurg) er best på operasjon på skillevegg? Noen som har erfaring rundt dette? Må være i Oslo, helst offentlig. Anonymkode: 2a238...e3e
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilken sykehus (kirurg) er best på operasjon på skillevegg? Noen som har erfaring rundt dette? Må være i Oslo, helst offentlig. Anonymkode: 2a238...e3e Følger denne, sønnen min skal opereres når han blir eldre. Anonymkode: c78ad...484
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Skrevet 17. november Fungerte dårlig for meg på Ahus i hvert fall. Men vet ikke om det har noe med kirurgen å gjøre, eller om det bare var jeg som var et uheldig tilfelle. Anonymkode: 0ceea...09c
Kikaiu Skrevet 17. november #4 Skrevet 17. november Hm synes det er rart at vi kan lese masse anmeldelser om frisør, tannlege, men det er så vanskelig å finne noen info om overleger/ kirurger, er de skjermet mot det?
Kikaiu Skrevet 17. november #5 Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fungerte dårlig for meg på Ahus i hvert fall. Men vet ikke om det har noe med kirurgen å gjøre, eller om det bare var jeg som var et uheldig tilfelle. Anonymkode: 0ceea...09c Vil det si at du angrer på operasjon? Jeg har skjev nese i 50 år og har fått tilbud om å operere det. Men ble litt usikker om det er verdt det...
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Skrevet 17. november Kikaiu skrev (2 timer siden): Vil det si at du angrer på operasjon? Jeg har skjev nese i 50 år og har fått tilbud om å operere det. Men ble litt usikker om det er verdt det... Angrer vel ikke egentlig. Det ble jo ikke noe værre. Men det ble ikke noe bedre heller. Var kanskje litt bedre i noen få måneder også gikk det tilbake til samme gamle. Men syns ikke det var værdt det nei. Man blir jo tross alt gående med tamponger i nesa i et par uker etterpå, og må puste gjennom munnen og ligge å sove på ryggen. Det fører til veldig tørr munn i løpet av natta, og det er i tilegg til ubehaget ikke bra for tennene. Anonymkode: 0ceea...09c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå