AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har jobbet i et firma i snart ti år. Et stort firma med mange ansatte. Sjefen har en datter på 23 som jobber der. De første årene hadde hun sommerjobb, men nå jobber hun fast. Gjennom disse årene har jeg stadig opplevd at hun flørter med meg. Alltid er lurt smil og et blikk som scanner kroppen min. Dette har blitt enda mer tydelig det siste året. Hun kler seg ofte litt utfordrende og kommer med noen stikk som: Ikke stirr på rompa mi, og så smiler hun lurt til meg. Jeg har selvsagt lyst på henne også, men er redd for å ta første steget siden hun er datter av sjefen. Samtidig føler jeg det er det hun venter på. Nå er det snart julebord. Bør jeg hoppe i det, eller vente på henne? Anonymkode: 72252...4a7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Få deg en dame på din egen alder? Anonymkode: d0fcf...a17 3 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Få deg en dame på din egen alder? Anonymkode: d0fcf...a17 Men her kan jeg jo sitte igjen med prinsessa og halve kongeriket (bedriften) Anonymkode: 72252...4a7
Sam Fox Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hun lurer deg trill rundt. Vet du hvorfor? Fordi du er lettlurt og tror du har en sjans hos henne🤣🤣 Hun leker med deg, fordi du er et lett bytte. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Digg med søndags morgen. Anonymkode: 6660c...13c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har jobbet i et firma i snart ti år. Et stort firma med mange ansatte. Sjefen har en datter på 23 som jobber der. De første årene hadde hun sommerjobb, men nå jobber hun fast. Gjennom disse årene har jeg stadig opplevd at hun flørter med meg. Alltid er lurt smil og et blikk som scanner kroppen min. Dette har blitt enda mer tydelig det siste året. Hun kler seg ofte litt utfordrende og kommer med noen stikk som: Ikke stirr på rompa mi, og så smiler hun lurt til meg. Jeg har selvsagt lyst på henne også, men er redd for å ta første steget siden hun er datter av sjefen. Samtidig føler jeg det er det hun venter på. Nå er det snart julebord. Bør jeg hoppe i det, eller vente på henne? Anonymkode: 72252...4a7 Runketråd? Anonymkode: 5d739...fec 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Få deg en dame på din egen alder? Anonymkode: d0fcf...a17 Nå er jo dette flame-bait, men strengt tatt så står det vel lite om trådstarters alder her? Vedkommende kan jo i denne imaginære tråden være fra 28 og oppover, og da er vel kommentaren din litt irrelevant? Anonymkode: 9ea37...29f 1 1
Sam Fox Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Runketråd? Anonymkode: 5d739...fec På hvilken måte blir man kåt av dette?
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #11 Skrevet 55 minutter siden Sam Fox skrev (6 minutter siden): På hvilken måte blir man kåt av dette? Spør TS Historien virkelig lite troverdig og er sannsynligvis en fantasi Anonymkode: 5d739...fec 3
petterm Skrevet 50 minutter siden #12 Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har jobbet i et firma i snart ti år. Et stort firma med mange ansatte. Sjefen har en datter på 23 som jobber der. De første årene hadde hun sommerjobb, men nå jobber hun fast. Gjennom disse årene har jeg stadig opplevd at hun flørter med meg. Alltid er lurt smil og et blikk som scanner kroppen min. Dette har blitt enda mer tydelig det siste året. Hun kler seg ofte litt utfordrende og kommer med noen stikk som: Ikke stirr på rompa mi, og så smiler hun lurt til meg. Jeg har selvsagt lyst på henne også, men er redd for å ta første steget siden hun er datter av sjefen. Samtidig føler jeg det er det hun venter på. Nå er det snart julebord. Bør jeg hoppe i det, eller vente på henne? Anonymkode: 72252...4a7 Hvor stor aldersforskjell er det mellom dere? Er du forberedt på å måtte bytte jobb? Hvis du seriøst drømmer om å få henne og halve kongeriket - og faktisk tror det er en reell mulighet så burde du kanskje ta en ordentlig prat med henne i edru tilstand. Sjansen er stor for at hun leker med deg.
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #13 Skrevet 19 minutter siden Fake. Dattera til sjefen sikter høyere enn deg ts. Anonymkode: de5d7...87f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå