Gå til innhold

Dere som har hage: har hunden stor glede av den?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tviler på at hunden vil være noe særlig ute i hagen med mindre dere er der ute samtidig. Vi hadde hunden ute i en løpestreng med tilgang på hagen og grus oppkjørselen når den spiste på morgenen, men den var rask med å bjeffe for å slippe inn igjen etter den hadde spist og eventuelt driti seg ferdig. Og samme med et feriehus vi har hvor hunden kunne kose seg ute i hagen når vi også var der, men den ville bli med inn når vi gikk inn.

Anonymkode: 9f904...9b3

Vår hund kan ligge timevis i solveggen ute alene. eller tusle rundt og se på de som går forbi, eller krype opp i utesofaen og ta seg en blund eller ti.... Mine hunder stortrives ute alene, både da den ene var alene og nå som de er to. 

Anonymkode: 78d1f...5fc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har inngjerdet hage og hundene løper løs. Veldig godt for de og oss 

Anonymkode: 58cd2...06e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo litt hvor hagen er. Uten for Oslo? Ja. Oslo-øst? Nei. Blir myyye bråk. 

Anonymkode: f3228...81c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet til leilighet med hage, og skal ikke tilbake til å ikke ha hage igjen!

Her snakker vi bare en bitteliten hageflekk, men det viktige for meg er at den er inngjerdet, og jeg bare kan slippe hundene rett ut terrassedøra. Helt nydelig i sommerhalvåret, når jeg kan sitte på hjemmekontor med døra åpen, og hundene ligger ute i gresset og koser seg. Så deilig å sitte der og lese om sommeren mens hundene styrer rundt som de vil 🥰. Plenen er ikke den fineste siden det blir litt graving, rulling, tissing og ordning, men det bryr vi oss ikke så mye om. Også fint på vinteren, da tar vi den siste tisseturen for dagen ut i hagen. Og er det ordentlig dårlig vær så er de ikke interessert i å gå tur, da blir det rett ut i hagen og inn igjen 😅

Jeg bor for øvrig i Oslo øst, som anonym over her tydeligvis var litt engstelig for. Har ikke vært noe bråk her - har masse krukker og pynt ute i hagen, aldri har noe forsvunnet. Både bikkjene og jeg har alltid fått være i fred. 

Anonymkode: f9bde...b43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...