AnonymBruker Skrevet i går, 02:48 #1 Skrevet i går, 02:48 Har hatt forstoppelse i snart 2 måneder. Fikk fikset det alvorligste da det var helt stopp, men er enda ikke blitt bra. Vil det gå seg til? Bruker ADHD-medisin. Anonymkode: ea133...e57
AnonymBruker Skrevet i går, 02:57 #2 Skrevet i går, 02:57 Har du tatt opp dette med legen din? Drikker du nok vann, spiser nok fiber og er i nok bevegelse? Anonymkode: 06190...b4c
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Ta det med legen, her vil du få så mange ulike svar basert på personlige erfaringer. Jeg selv slet med forstoppelse med en annen type medisin jeg tok i en periode. Jeg burde gått til legen, men siden det var midlertidig medisiner, orket jeg ikke en ny legetime. Så for meg vedvarte det, men det kunne jo endret seg om jeg gikk til legen og fikk gode råd. Angrer på at jeg ikke gikk til legen i dag da, for siden den gang har jeg slitt med hemoroider. Anonymkode: 2f226...907
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tatt opp dette med legen din? Drikker du nok vann, spiser nok fiber og er i nok bevegelse? Anonymkode: 06190...b4c For noen er fiberrik kost med på å gjøre det værre… Anonymkode: 127d4...ebd
Purple_Pixiedust Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Jeg har brukt movicol og duphalac når jeg har hatt forstoppelse pga opiater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå