Gå til innhold

Hva hadde du sagt til 12 åring som gjør stikk motsatt av hva du sier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er 12 år, han kan slippe den tvangssosialiseringen. Å sette på tv for å se «skal vi danse» når dere har gjester er jo helt bak mål. 

Anonymkode: e30a0...ddf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, la nå 12 åringen være. Unger trenger da heller ikke stå oppstilt i gangen ved verken hei eller hadet. Dere har sære forventninger. Det er spesielt nok å se på skal vi danse på besøk, men det er uansett ikke en slager for en 12 åring. Ungen er helt normal. 

Anonymkode: 02a50...739

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Siden PlayStation er fellesnevneren for alle scenariene der 12-åringen ikke hører etter, så er det den som må vekk. Da er nok problemet løst.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 12 år og foreldrene mine fikk besøk, så fikk jeg beskjed om å gå ut med venner eller være på rommet. Det er jo dere som får besøk, ikke 12-åringen. Hvorfor skal han være med på alt?

Anonymkode: b8511...b0d

AnonymBruker
Skrevet

I dette scenarioet hadde jeg gitt rolig, men tydelig, beskjed første gangen om at dette var første advarsel og at PlayStation pakkes bort i én uke dersom det skjer igjen. Hvis det ikke hjalp å pakke bort PlayStation-en etter andre gang (hvis det ble en andre gang) ville jeg fortsatt med mobilen (dersom hen har det), wifi, ukepenger osv. Her i huset må man yte før man kan nyte. Klart det er kjedelig med familieselskap, og på et tidspunkt får man slippe (når man er typ 15/16), men en 12-åring må fortsatt delta.

Anonymkode: 6ed40...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...