AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #21 Skrevet i går, 09:00 Han er 12 år, han kan slippe den tvangssosialiseringen. Å sette på tv for å se «skal vi danse» når dere har gjester er jo helt bak mål. Anonymkode: e30a0...ddf 2 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Skrevet 23 timer siden Herlighet, la nå 12 åringen være. Unger trenger da heller ikke stå oppstilt i gangen ved verken hei eller hadet. Dere har sære forventninger. Det er spesielt nok å se på skal vi danse på besøk, men det er uansett ikke en slager for en 12 åring. Ungen er helt normal. Anonymkode: 02a50...739 2 2
Lønnesirup01 Skrevet 21 timer siden #23 Skrevet 21 timer siden Siden PlayStation er fellesnevneren for alle scenariene der 12-åringen ikke hører etter, så er det den som må vekk. Da er nok problemet løst.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Skrevet 20 timer siden Da jeg var 12 år og foreldrene mine fikk besøk, så fikk jeg beskjed om å gå ut med venner eller være på rommet. Det er jo dere som får besøk, ikke 12-åringen. Hvorfor skal han være med på alt? Anonymkode: b8511...b0d
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #25 Skrevet 20 timer siden I dette scenarioet hadde jeg gitt rolig, men tydelig, beskjed første gangen om at dette var første advarsel og at PlayStation pakkes bort i én uke dersom det skjer igjen. Hvis det ikke hjalp å pakke bort PlayStation-en etter andre gang (hvis det ble en andre gang) ville jeg fortsatt med mobilen (dersom hen har det), wifi, ukepenger osv. Her i huset må man yte før man kan nyte. Klart det er kjedelig med familieselskap, og på et tidspunkt får man slippe (når man er typ 15/16), men en 12-åring må fortsatt delta. Anonymkode: 6ed40...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå