Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mange av låtene til Kiss, men klarer ikke finne navnet på en av de.

Den starter noe som nesten høres ut som noe fra en skrekkfilm. Så går det over til trommer før selve låten starter.

Er det noen som kan hjelpe meg å finne den låten? Jeg kjenner den igjen så fort jeg hører den.

Anonymkode: 08340...db5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

“Psycho Circus” — Tittellåta fra albumet Psycho Circus. Den har et ganske teatralsk preg, og “psycho” kan assosieres med noe “skummelt”.

“God of Thunder” — Denne låta har en dramatisk, litt dyster vibe. Ifølge fans brukes den noen ganger som intro. 

“Carnival of Souls” — Dette albumet har et mørkere tema, og kan ha låter som matcher “skrekkfilm”-følelse 

Er svaret jeg fikk fra ChatGpt :D 

Anonymkode: 49109...3cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

“Psycho Circus” — Tittellåta fra albumet Psycho Circus. Den har et ganske teatralsk preg, og “psycho” kan assosieres med noe “skummelt”.

“God of Thunder” — Denne låta har en dramatisk, litt dyster vibe. Ifølge fans brukes den noen ganger som intro. 

“Carnival of Souls” — Dette albumet har et mørkere tema, og kan ha låter som matcher “skrekkfilm”-følelse 

Er svaret jeg fikk fra ChatGpt :D 

Anonymkode: 49109...3cb

Dessverre ingen av de 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker mange av låtene til Kiss, men klarer ikke finne navnet på en av de.

Den starter noe som nesten høres ut som noe fra en skrekkfilm. Så går det over til trommer før selve låten starter.

Er det noen som kan hjelpe meg å finne den låten? Jeg kjenner den igjen så fort jeg hører den.

Har du litt mer info? Kan du noe om teksten? Hva er dette "noe" som høres ut som noe fra en skrekkfilm?

Anonymkode: 8a02e...607

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du litt mer info? Kan du noe om teksten? Hva er dette "noe" som høres ut som noe fra en skrekkfilm?

Anonymkode: 8a02e...607

Jeg fant den etter iherdig leting. Jeg har 2 versjoner av den og en av de har ikke dette «skrekkfilm» spillet til å begynne med.

Låten er Radioactive - Gene Simmons 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...