Gå til innhold

Prada har åpnet i Oslo!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ti år siden ville jeg digga det. Nå er Prada utdatert og uaktuelt for min del.

Kvaliteten har droppa som en murstein i havet, Prada har mista gnisten. Hele sandalfadesen var bare flau og et trist bevis på hvor bakpå de er.

Anonymkode: 37086...f1d

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

For ti år siden ville jeg digga det. Nå er Prada utdatert og uaktuelt for min del.

Kvaliteten har droppa som en murstein i havet, Prada har mista gnisten. Hele sandalfadesen var bare flau og et trist bevis på hvor bakpå de er.

Sandalfadesen? Hva skjedde? 

Anonymkode: d8c2c...84f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 0.35):

Prada er fortsatt et av merkene som er mest i vinden og "bestemmer" motene 

AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 20.39):

Sandalfadesen? Hva skjedde? 

Anonymkode: d8c2c...84f

Hun henviser nok til dette

https://www.minmote.no/nyheter/a/KMJ1q5/sandal-skandale-prada-i-hardt-vaer

Anonymkode: a8434...0eb

Skrevet

jeg syns dere heller gi bort di pengene til veldedighet, isteden for og holde på med den galskapen 

altså prisen på en prada veske kunne hjulpet mange familier så jeg håper dere går rundt med dårlig samvittighet 

Anonymkode: 22873...af2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

jeg syns dere heller gi bort di pengene til veldedighet, isteden for og holde på med den galskapen 

altså prisen på en prada veske kunne hjulpet mange familier så jeg håper dere går rundt med dårlig samvittighet 

Gir aldri til veldig het og har heller ikke dårlig samvittighet for det

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kunne ikke også enheten du har skrevet dette på sikret mange måltid til barn fra familier som ikke har råd til mat? 

Anonymkode: 1405e...2d6

• Liker 3
Skrevet

hahahahaha morsom du som prøver og gi andre dårlig samvittighet, en sånn vekse er faktisk det jeg lever på i mnd  

hadde jeg hatt prada penger hadde jeg faktisk vært en som ville hjelpet andre

jeg har ikke betalt en krone for min mobil faktisk, så må si du bomma veldig på den du 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

nei nei sier bare hvor utolig dårlig person du er det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

nei nei sier bare hvor utolig dårlig person du er det 

Ok, lever helt fint med at du mener det

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Eller nå løy jeg, jeg gir til flere dyreverns organisasjonener både i Norge og andre land

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 0.35):

Enig. Vil heller kjøpe vintage! 

• Nyttig 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Donerer ikke et eneste øre til veldedighet Går med utrolig god samvittighet. Mine penger, mine valg. Du får gi bort dine penger.  

Anonymkode: 55106...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Donerer ikke et eneste øre til veldedighet Går med utrolig god samvittighet. Mine penger, mine valg. Du får gi bort dine penger.  

Sjarmerende, hehe. Du gjør en god jobb med å bekrefte fordommene mange har mot Prada-kunder. 

Skrevet
4 minutter siden, Kålrota said:

Sjarmerende, hehe. Du gjør en god jobb med å bekrefte fordommene mange har mot Prada-kunder. 

Det samme kan du si om de andre luksus merkene.. Det er seriøst mine penger. Mer penger til luksus hvis man ikke donerer bort:))

Skrevet

Liker godt Prada sin vesker, men foretrekker å kjøpe vintage.

Men tar gjerne en tur innom for å titte.

Anonymkode: 022a5...ab0

Skrevet

Jeg liker å titte. Men er helt utanfor min prisklasse. Jeg liker Mulberry. Men dem har begynt å bli dyr dem å. Var ikke så dyr når jeg kjøpte min første veske der for 15 år siden. Men jeg elsker å se. Og jeg leiter mye på nett etter vintage vesker. Men har ikke Prada enda nei. Men har flere fra Mulberry. 

Anonymkode: 1f198...6d4

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hypen med å kjøpe merkeklær. 

Søstra til dama kjøpte ei t-skjorte til kr. 5000,-. Jeg kjøpte t-skjorte til kr. 299,- på carlings. Gjør vel egentlig samme nytten. 
Ikke trenger jeg å være veldig redd for den heller. 

• Liker 1
Skrevet
Goodtimes skrev (8 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke hypen med å kjøpe merkeklær. 

Søstra til dama kjøpte ei t-skjorte til kr. 5000,-. Jeg kjøpte t-skjorte til kr. 299,- på carlings. Gjør vel egentlig samme nytten. 
Ikke trenger jeg å være veldig redd for den heller. 

Er ofte mindre pene mennesker som må pynte seg opp i dyre merker osv. Eller de som tror det er status på annet vis.

Anonymkode: 7eee7...167

• Nyttig 1
Skrevet

Det eneste som er trist i denne tråden er alle språkfeilene

Anonymkode: 48cb4...bcb

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...