Gå til innhold

Zizzi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kjøpt 3 plagg derfra - to skjorter i denim og en denim kjole. Kjøpte minste size, og min størrelse var en under. Så kjøpte altså en størrelse for stor. 

Det jeg stusset på var passformen.

De var litt trange rundt bryst og så veldig romslige rundt bakende.

Virker som de tar utgangspunkt i utpreget pæreform? 🤷‍♀️

Når jeg kjøper en størrelse for stor i vanlige butikker er det ikke sånn. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MarianneE skrev (7 minutter siden):

Janeiasså... Jobbet i zizzi i 12 år nå. Veldig fornøyd med det meste, men jeg har lagt merke til at klærne nupper fortere enn før.  

Ang materialer har Veldig mange av oss ansatte klaget til ledelsen i et par år om å få mer bomull, ull, viskose og mindre polyester/ akryl..  desverre lar det seg ikke endres over natta. 

Vil det si a naturstoffene er dårligere enn hos andre?

Anonymkode: 3e7ea...eb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er et kjærringaktig snitt?

Ikke bare snitt.. 

Screenshot_20251116_172301_Samsung Internet.jpg

Skrevet
HMK skrev (2 timer siden):

Ikke bare snitt.. 

Screenshot_20251116_172301_Samsung Internet.jpg

Fargen er fæl, men kunne brukt den der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kjøper bare klær fra Zizzi, og har gjort det i flere år. Jeg er fornøyd med utvalget og kvaliteten. 

Anonymkode: fcacd...08b

Samme her, handler nesten aldri klær andre steder lenger. Handler for det meste på nettet, hentet pakke fra zizzi senest i dag. Er spesielt fornøyd med ytterjakkene og flere av buksene. Kjoler har jeg hatt varierende hell med, har funnet favorittkjolen min der, men også sendt tilbake en del som var rare i fasongen. Buksene må være ganske smale nede, ellers blir de for lange for mine 160 cm. Unngår klærne med tekst og mye mønster. Synes noen ganger at gensre har en rar passform, at de blir veldig lange på armene og trange over magen. I motsetning til en annen her i tråden, så synes jeg det er veldig mye fint i år. 

Anonymkode: 3b5aa...ea2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 10.48):

Mesteparten av mine klær kommer fra zizzi. Er egentlig fornøyd, men synes de tar inn mye «kjerringklær» i butikken i Bergen sentrum. Mye tunikaer og mange mønster som en eldre kvinne kanskje ville elsket. Buksene kan jeg ikke bruke, da de er altfor lange og tilpasser folk med lange ben og stor rumpe og lår, mens jeg har korte ben, liten rumpe og lår, men stor mage (epleform). 

Anonymkode: 247e1...614

det har jo ikke noe å si hvor i landet man bor det er mye kjærring på nettett også 

Anonymkode: 441e3...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...