AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Har et prosjekt gående i huset. Kort fortalt har jeg og samboer nylig flyttet sammen som innebærer mye utpakking, rydding, og ordning, i tillegg til gjennomgang og kasting av gamle ting som stod i huset fra før. Det føles som et uendelig hav av ting som må ordnes. Har jobbet på en uke nå. De to første dagene gikk fint, men de siste fire dagene har jeg grått hver kveld fordi jeg føler meg sliten, demotivert og overveldet. Sover lenge på nettene, og jobber ikke så mange timer daglig heller. Men blir utslitt likevel. Er det normalt å få breakdowns av sånt eller er jeg utbrent eller deprimert?😟 Føler meg bare så svak og skammes over at jeg ikke tåler mer enn dette. Anonymkode: 5b31e...47c
newman01 Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Så dere pakker ut etter flytting altså. Det er tidkrevende å få plass til to liv i ett hus. Ta noen dager fri. Mange har ting i pappesker stående et halvår på gjesterommet 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Flytting er en av de mest stressende aktivitetene i livet. Anonymkode: 58680...eab 1
Soft mann Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Eg har flytte 7 ganger de er ukke no stress i de hele. To av flyttingene gjekk over en distanse på 180 km med varebil og henger. flyttet ene gangen fra stort hus til liten leilighet, ingen stress. så at unge mennesker kan se på flytting som noe som kan gjøre de utbrent. ts vil nok møte på mye større utfordringer en flytting i fremtiden ja 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Tenker at hva som er normalt for andre har liten betydning for din del. Noen syns flytteprosessen er kjempe krevende, andre syns ikke det. Du må derfor kjenne etter hva som føles normalt for din del, hvordan tanker du ellers lignende oppgaver? Lar du deg stresse av kaos? Bruker du mye krefter på små og store beslutninger? Regner med det er du som har flyttet inn til han? Er det kun hans ting som dere skal kvitte dere med? Blir det uenigheter rundt tingene som skal bort? Anonymkode: 60c52...d26
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har jobbet på en uke nå. De to første dagene gikk fint, men de siste fire dagene har jeg grått hver kveld fordi jeg føler meg sliten, demotivert og overveldet. Sover lenge på nettene, og jobber ikke så mange timer daglig heller. Seriøst? Dere har holdt på i kun 1 uke med utpakking og ordne til i huset, du jobber ikke mye og du gråter fordi dette er så overveldende. Er dere lagd av papir? Anonymkode: b0214...155 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Dere har holdt på i kun 1 uke med utpakking og ordne til i huset, du jobber ikke mye og du gråter fordi dette er så overveldende. Er dere lagd av papir? Anonymkode: b0214...155 Det er mange persilleblad nå for tida. Man blir ikke robust av curlingforeldre. Ts, denne prosessen er et forbigående prosjekt. Jeg tenker det må gå an å bite tenna sammen og tenke at dette klarer jeg og at det skal bli deilig å bli ferdig. Anonymkode: 37480...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Bare innse at det tar ukesvis og månedsvis. Ta fri i dag og gjør noe annet fint sammen. Dere kan jo ikke holde på døgnet rund, ta litt av gangen, og tenk så bra dere får dere til våren. Anonymkode: 32dc3...7f7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Seriøst? Dere har holdt på i kun 1 uke med utpakking og ordne til i huset, du jobber ikke mye og du gråter fordi dette er så overveldende. Er dere lagd av papir? Anonymkode: b0214...155 De har vel hatt mye å gjøre når de pakket ned også. Herregud. Ts, har du vært hos lege? Jeg har hatt det slik en gang før, hadde så lite energi, bare gråt av utmattelse fordi jeg hadde kledd på meg. Hadde alvorlig jernmangel anemi. Jeg ville startet der, for å utelukke noe sånt. i tillegg må du bare ta deg noen dager fri fra utpakking. Hvil deg, tren eller dra på besøk. Man bruker lang til på å komme seg inn i nytt hus. Hvor mye bidrar mannen? Dere må gjøre det sammen, gjør det til nå koselig. Ta et glass vin og sett på musikk mens dere koser dere med utpakking. Ta gode pauser og sørg for å få nok mat og drikke. Anonymkode: b06bc...b04
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har vel hatt mye å gjøre når de pakket ned også. Herregud. Selvsagt har de det og alle vi som har flyttet, både 1, 2 og 5 ganger, vet at det er mye å gjøre, men å gråte og bli helt frynsete når man ikke engang har noe særlig jobb (de flest av oss jobber 100% i tillegg, og har kanskje barn) er ikke frisk atferd. Man tåler ikke mye når en flytting og kun 1 uke med utpakking gir så store symptomer. Og om man i tillegg trenger legehjelp? Seriøst? Tåler ikke folk noe lengre 😅 Anonymkode: b0214...155 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå