AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Har dere flagg og glitter, er det personlig med arvet pynt, er det maksimalistisk eller minimalistisk, følger dere noen fargekoder eller er det mer "rot i hop"? Eller en salig blanding av alt sammen? Hvordan ser ditt juletre ut når det er ferdig pyntet? Anonymkode: cdc36...6db
skreppamedleppa Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Rot i hop, maksimalistisk og personlig. Juletreet er rosa, pynten er alt mellom himmel og jord. Wenche Foss henger på treet, det samme gjør Askepott og prinsen, minst 15 flamingoer i ulike varianter, Grandiosa hjerte, dådyr, krampus, dinosaurer og kræsj pink isen, noen få runde "nøytrale" kuler i alle mulige farger, grinchen, Frida kahlo, apekatter med rosa tutu skjørt, påfugler, en julekule som det står "festive as fuck" på, en annen julekule hvor det står "Cunt" på. Og I toppen av treet har jeg to flamingoer (ingen stjerne) og selvfølgelig mye lys. Jeg vil si at 80% av juletreet består av julekuler av personlige karakter som f.eks julekulen av apekatten med rosa tutu skjørt på seg, det er en fantastisk intern historie i 2020 som meg og min mann alltid ler like mye av. Eller den rosa famingoen som ser ut som en badeflåte som gir assosiasjoner til året 2016... Jizzz Igjen intern humor mellom meg og min mann... Det er et personlig juletre, for det første med fargen rosa. Jeg er ikke sånn himla glad i julen i utgangspunktet men en må bringe glede der en kan, for meg gjør et rosa juletre mer glede enn et vanlig ordinært grønn et, og med pynten jeg henger på. Jeg prøver alltid å finne minst en julekule hvert år som representerer noe fra året som har gått. I år står det mellom en julekule formet som boksehansker eller en julekule formet som et vitnemål.. Begge deler representerer 2025 for meg (har også andre julekuler jeg har i kikkerten, det er heldigvis begynt å komme mer og mer av slik type juletrepynt i butikkene, altså kuler som er formet som ting og tang, personer, dyr, osv og ikke bare vanlig runde "kjedelige" julekuler). Jeg er maksimalistisk både hva angår klær, interiør og juletre. Jeg er glad i mange ulike farger, og "mye", Juletreet mitt er mye... Det finnes ikke en grein det ikke henger pynt på nesten og jeg elsker det. Det er ikke "normalt", vanlig eller ordinært, det kommer aldri til å komme på forsiden av et bolig magasin, men det er fantastisk i mine øyner. Noen kan komme til å kalle juletreet mitt for "harry", det er meg revnende likegyldig. Jeg elsker det.. Flagg, glitter osv er ikke helt meg, samme med engler og gammel pynt. Jeg kunne arvet mye gammel julepynt fra mormor og mamma men jeg orket bare ikke slåss med mine søsken, de er mer tradisjonelle enn meg så det er bedre at de bruker det enn meg som ikke setter pris på det på samme måte. Jeg har min stil og min greie ang juletreet mitt som gir meg glede, så får de (og andre) gjøre sitt slik at en kan ha et juletre en liker. 2
Natttåke Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg er glad i følgende: Spir i toppen fugler sopper kuler (mest glass, men vi har mannens åttitallskuler av disko) glitter kurver med godter stenger til barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå