Gå til innhold

Uanstendig forslag

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ja det ville jeg.

Og vi ville ikke hatt noen problemer med det. Jeg har et bra forhold til mannen min, og det ville jeg hatt etterpå også. Jeg vet at penger ikke er alt i verden. Jeg er ikke dum, og ikke billig (en milliard er da ganske mye penger :blunke: ) Pengene hadde jeg brukt til noe fornuftig; sannsynligvis gitt mye til veledige formål og ting vi syntes er viktig.

I tillegg hadde vi vel kanskje kjøpt oss et hus, dratt på jordomseiling... hvem vet 8) ..

Jeg skjønner ikke hvorfor vi kvinner spesielt skal opphøye sex til noe høytidelig og dypt følelsesmessig hele tiden. Jeg skiller faktisk på sex, og det å elske, som er noe helt annet.

Men vi er selvfølgelig forskjellige; heldigvis. Dette er er bare slik jeg ser det :) ... Filmen er i allefall bra. Et slags psykologisk studie, selv om det blir litt sukkersøtt noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig mye teite, naive fjortis-svar!

Hvis dama mi ikke hadde villet ligget med en fyr EI natt for en MILLIARD NOK Da hadde jeg blitt forbannet da!

Og fortvilet over min økonomiske situasjon resten av livet!

Gå hjem og vogg. De fleste hadde gjordt det for en halv million.

Å påstå at man sier nei til en milliard er det desidert teiteste naivitets piss preiket jeg har hørt.

ONS er greit, 20 sex partnere før man er 18 er greit.

MEN en MILLIARD kommer ikke på tale!

Joda fornuftig det. Helt forståelig, ganske enkelt logisk er det.

Særlig

Hvcrfor kan ikke folk her på KG få mene det de vil ? Hvorfor må besserwissere trekke sine egne meninger nedover hodet på alle andre som mener annerledes ? *sukk*

Så alle synes egentlig at det ville vært greit å ha sex med en fremmed for en mill ? HVORDAN vet du det ? Ja, det er møe pæng! Men heller enn å bedrive en slik handling, ville jeg jobbet som dasstømmer eller noe slikt, framfor å sette vårt forhold på spill slik som det. Greit at du Mortie har egne meninger, men du vet faktisk ikke hva folk tenker her.

Så penger og luksus betyr alt ? Guuuuud, så grunne dere er! Sex er i allefall for meg, noe man ikke har med alle og enhver. Ville ikke hatt sex med noen for en 500-lapp, heller ikke for en milliard. Går ut på det samme ikke sant ?

Skjerp deg!!!! Og gå hjem og vogg selv :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sambo nektet meg det for 1 milliard kunne han gått!

1 milliard er en for meg utopisk sum, men jeg hadde gjort mye for 1 MILLION også jeg! Og levd GODT av de pengene!

Følt meg billig for å ha "solgt" meg for 1 milliard? IKKE POKKER! Det er DYRT det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gjort det uten å stusse.

Hvordan man reagerer og hvilken innvirkning det ville fått på forholdet vet man aldri uten å ha prøvd det. Men man kan ha ganske god grunn til å tro at det vil gå bra hvis forholdet er sterkt og stabilt.

Uansett tror jeg aldri jeg hadde klart å tilgi meg selv om jeg hadde takket nei til noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man veit hva man har, men ikke hva man vil få...

det man ikke har hatt har man ikke gått glipp av....

Kanskje man går glipp av verdens beste forhold... Og neste partner gjør livet ditt til et helvete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he he, akuratt dette har jeg diskutert flere ganger med broren til min samboer. Han er nemlig hellig overbevist om at ingen dame ville sagt nei, mens jeg sier at jeg ville gjort det (sagt nei)

Og vi er enda ikke blitt enige :ler: Ikke tror jeg vi blir det heller, før en faktisk kommer og tilbyr meg det, slik at jeg får sjansen til å si netopp nei.

Slik jeg ser det; summen blir uvesentlig, prinsippet tar over.

Og prinsippet mitt sier, sex for penger = hore. 1 kr eller en milliard, prinsippet endres ikke.

Men jeg tror egentlig at det er like stor sjans for å vinne frem med mine argumenter her, som det er ovenfor han. Noe som igjen betyr, evig diskusjon..... Men det var vel kanskje poenget med denne tråden i utgangspunktet og...

Hilsen Lereè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med dette "tilbudet", er ikke summen av penger.

Som single hadde jeg så absolutt vurdert dette, - opp mot hvilken mann dette var, altså om jeg kunne tenkt meg å ha sex med personen.

Har jeg ikke respekt for vedkommende = ingen sex.

Men, saken her er at jeg, hypotetisk, er gift. Jeg er i et forhold med en annen mann. Min mann, ham jeg har valgt, og som har valgt meg.

Da kunne det ikke falle meg inn å dele meg selv med en annen enn akkurat ham. Greit at man ikke nødvendigvis skal blande sex og følelser hele tiden, men i et forhold mener jeg det er vesentlig.

I og med at det kun ville vært aktuelt om jeg ellers også kunne funnet ham attraktiv, ville dette ikke vært OK for mannen min.

Ja, en milliard er mye penger. Jeg trenger ikke så mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri jort d for penger-er gratis jeg-KUN for min kommende mann.

Ikke om jeg var singel hadde jeg hatt sex for penger-sååååååååååå dypt synker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at forholdet til kjæresten min hadde overlevd hvis jeg hadde ligget med en annen, begge oss to hadde fått mange issues da. Og han er verdt en milliard for meg, så da har jeg allerede vunnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en milliard?? En liten natt?? JA, visst pokker hadde jeg gjort det! :P

Gubben hadde nok gått med på det også... Om dåsa mi er verdt så mye for en mann, så vær så god... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at mer penger kunne vært greit å ha, men samtidig; jeg har alt jeg trenger. Og det jeg trenger mest av alt er å ha et godt forhold til min mann og at våre to barn har det bra sammen med oss. Å ligge med en annen mann for så å motta èn milliard, ville snu hele tilværelsen vår på hodet. Jeg tror ikke så mye bra ville komme ut av det.

Dessuten er prinsippet om å selge sin egen person for penger noe som byr meg imot, og som jeg tror jeg aldri ville gjort. Iallefall ikke når jeg ikke må! (noen Må kanskje for å overleve, men det er ikke aktuelt for meg). Og jeg VET at mannen min ikke ville vært hallik for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg ville vurdert det hvis jeg måtte ha de pengene for å overleve, det ville i såfall blitt etter avslag fra sosialen, familie, venner og alle andre muligheter jeg kunne komme på.

Ikke utenkelig at jeg kan ha sex med en jeg treffer og liker, uten at jeg har planer om noe forhold, men jeg er ikke til salgs - ikke til noen! Og hva i all verden skulle jeg med en milliard? Har det fint som jeg har det, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puff, for en milliard kroner trenger man da ikke å være kåt for å ha sex :wink:

Er så enig, så enig. For EN milliard så hadde jeg hoppa til sengs med hvem det skulle være. Vet ikke helt hvor grensen skulle gått. Hadde jeg gjort det for 500 000? Tror jaggu jeg hadde gjort det da og`. Så "billig" er jeg. :kul:

Dersom min samboer hadde blitt tilbudt 1 milliard for å ha sex med en forretningskvinne, så hadde jeg sagt ja til det og`jeg. Jeg spurte hva han ville gjort. Han sa at for en milliard så kunne det godt være 15 mannfolk som hadde vært på han. Og for the record han har ingen homofile tendenser.

Selfølgelig, ting hadde gjerne ikke vært "rosen rødt" etter noe sånt. Men jeg tror jeg hadde "satte det på kontoen for ONS".

Men jeg hadde ikke takket ja til en milliard om en galning ville kutta av meg en fot eller arm.

Og jeg ville (selvsagt) ikke solgt mitt barn ( om jeg hadde hatt noen da) uansett hvilket beløp det hadde dreid seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happysmiley

Jeg hadde aldri gjort det. Hverken for 500,- eller mer uansett hvor mye penger det dreide seg om. Det har noe med integritet å gjøre, å kunne leve med seg selv etterpå også. Hva hjelper det å være stinn av gryn, hvis forholdet til den du elsker har gått i dass på grunn av en slik episode?

Kjærlighet - ekte kjærlighet kan ikke kjøpes for penger.

Klart mange i dag sliter og strever med økonomien, det er mange som har det slik. Men man må ikke miste av syne det som virkelig betyr noe for det. Mange sier de klarer å skille mellom "bare sex" og sex med følelser. Ok, greit nok det. Jeg er ikke sånn og hadde ikke greid å gjøre det. Noen sa at de hadde sparket ut mannen sin om han ikke hadde gått med på et slikt forslag. Vel, jeg er motsatt; jeg hadde sparket han ut om han hadde vært for at jeg skulle sagt ja til et slikt tilbud.

Blir skremt over gangsynet til enkelte her jeg. Er virkelig det å få så mye penger overordnet "gode og onde dager"?..Mener ikke å dømme noen, men ærlig talt? Mange er jo i såååå gode, solide forhold "som de ikke vil bytte ut for alt i verden". Nei, men da må de også mene det fullt og helt. Ikke mene det fordi det er mest behagelig der og da. Og dersom atte, hvisomatte det dukket opp noe som kunne løse en økonomisk situasjon så hopper vi på med bind for øynene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri! Så gammeldags er jeg at den eneste jeg har sex med er mannen min. Uansett hvor mye penger jeg hadde blitt tilbydd ville jeg aldri ha gjort dette, av den enkle grunn at jeg hadde aldri villet at mannen min skulle gjort dette i en lik situasjon. Nei, sex skal være noe privat mellom to mennesker. Penger gjør deg ikke lykkelig, og hva hvis dette alene hadde ødelagt ekteskapet/forholdet ditt? Da hadde du angret da..... :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke for penger, men vi gjør det gratis.

I disse julebordstider, hvor mange er det ikke som har hatt sex med en annen enn den vi lever sammen med?

Skinnhellighet når du påstår at det gjør deg til ei hore om du tar betalt. Hva med 4 pils og en drink på byen og du sier ja til et nyp etterpå? Det kaller jeg billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...