Gjest DaDuben Skrevet 25. november 2002 #21 Del Skrevet 25. november 2002 Vibeke, hadde jeg fått det tilbudet og var gift, ville jeg lagt det frem for min kone og fortalt situasjonen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se at noen ville da sagt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #22 Del Skrevet 25. november 2002 Siden DaDuben svarte på spørsmålet Vibeke spurte Peder, vil det da si at Peder og DaDuben er en og samme person??? Uffda PederDuben Men at du er enig med deg selv er nå hvertfall bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #23 Del Skrevet 25. november 2002 Hei, DaDuben! Takk for svar! Hva er din nedre grense da? 25.000 kr? Eller 250.000? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 25. november 2002 #24 Del Skrevet 25. november 2002 Siden DaDuben svarte på spørsmålet Vibeke spurte Peder, vil det da si at Peder og DaDuben er en og samme person??? Uffda PederDuben Men at du er enig med deg selv er nå hvertfall bra Hehe, den samme tanken slo meg også Alt er jo så mye enklere når en har noen på samme side, det gjør jo ikke noe at den personen kanskje er en selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. november 2002 #25 Del Skrevet 25. november 2002 For å berge forholdet måtte jeg valgt å gå til grunne økonomisk... Hadde hun gjort det hadde det vært begynnelsen på slutten nemlig!... Utroskap, og da denne filmen også gjør meg kvalm! så filmen på kino jeg, dvs jeg halve tiden satt og lukket øynene og tenkte på sol og sommer... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DaDuben Skrevet 25. november 2002 #26 Del Skrevet 25. november 2002 Hehe. Nei, vi er nok ikke samme person. Jeg bare svarte fordi spørsmålet var rettet mot menn. Nedre gense er veldig vanskelig å si. For da må en tenke på hvilke konsekvensert de pengene har opp mot hva det vil gå utover. Men, jeg tror ikkje jeg vill gjort det for en sum som ikke kunne gi meg noe særlig mer enn det jeg har idag. Grunnen til å gjøre noe slikt må være spesiell, og det er 1 milliard. Nb:Jeg er forsåvidt enig med meg selv også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #27 Del Skrevet 25. november 2002 Alt er jo så mye enklere når en har noen på samme side, det gjør jo ikke noe at den personen kanskje er en selv... Ja, ikke sant?? Oki DaDuben, i belive u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #28 Del Skrevet 25. november 2002 ...implisert, DaDuben, at alle ville gjort det bare summen var stor nok? Hva om damen som tilbød deg pengene luktet 3 ukers svette, var stygg og fæl og hadde en lumsk kjønnssykdom? Bare summen var stor nok fremdeles? Oppkonstruert, sier du? Vi kan alle være bastante på andres vegne bare situasjonen er oppkonstruert nok, ikke sant? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DaDuben Skrevet 25. november 2002 #29 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg tror at dersom summen er stor nok (og da ligger det jo i ordet), at de aller fleste ville valgt å ta det steget ja. Om det gjelder mannen som gjøre det, og kona godtar det, eller omvendt. Selvsagt vil det ikke være gjeldende om en setter det i 100 forskjellige samenhenger. Om det hadde påført meg sykdommer som kostet livet etc, da ville situasjonen fortonet seg annerledes. Men en kan ikke lage 1000 hypoterser. Jeg snakker om en normal situasjon (relativt selvfølgelig) der det er snakk om å ha sex med en annen kvinne, i noelunde samme alder, med den generelle hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #30 Del Skrevet 25. november 2002 Vel, da kan jeg jo legge fram hypotesen om at alle ville vært sin mann/kone utro bare situasjonen var tilrettelagt, uansett moralske verdier. Med bakgrunn i at vi vet at så mange er utroe. Og selv uten å få penger for det. Enig? Neppe. Èn ting er å tale på vegne av seg selv; en annen ting er å snakke for alle andre, DaDuben. Det kan man rett og slett ikke gjøre; til det er vi mennesker for forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DaDuben Skrevet 25. november 2002 #31 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg snakker om denne situasjonen, og merk at jeg sier ikke alle, jeg sier de aller fleste. Og det står jeg på. Dersom prisen er så høy som 1 milliard, tror jeg de fleste ville gjort det. Og jeg tror det er vanskelig å bedømme når en sannsynligvis aldri ville stått i den situasjonen. Og at du påpeker at jeg snakker for alle andre ? Unskyld meg, men det må være mulig å uttale seg om hva en tror samfunnsmessig, uten at det vil si at jeg sier det nødvendigvis er det folk mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. november 2002 #32 Del Skrevet 25. november 2002 Ja det hadde jeg kunnet gjordt. Det er klart at det må være enighet om det, men det er snakk om mye penger som vil kunne sikkre deg i fremtiden. jeg hadde nok latt noen få låne han for en natt også, men det er klart at man må snakke sammen, ellers vil det kunne bli mange annklager. Jeg tror ikke på rosenrød kjærlighet hele tiden, og en sånn ting ville vel bevise hva forholdet faktis tåler. ville ikke sett på det som utroskap. det hadde jo vært noe helt annet om han eller jeg ble med noen hjem etter en kveld på byen, det hadde jeg ikke godtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 25. november 2002 #33 Del Skrevet 25. november 2002 Man kan selvsagt aldri vite hvordan man hadde reagert på et slikt tilbud, selv heller jeg nok mot at jeg hadde kunnet gjøre det. Hadde ikke gjort det for 500 000, men én milliard er fryktelig mye penger, som jeg kunne brukt til å fikse den eventuelle krisen forholdet hadde måttet gå gjennom etterpå. Seriøst; jada, kall meg en hore. Økonomisk frihet høres fryktelig fristende ut, og jeg synes det er verre det som skjer hver eneste dag rundt om i norske hjem; at kona blir i et kjærlighestløst ekteskap fordi hun ikke tror hun greier seg økonomisk på egenhånd. Er ikke det også en slags prostitusjon? Har du ligget med kjæresten uten å ha lyst noen gang? Blir det ikke *litt* av det samme? Bare noen tanker, jeg vet selvsagt ikke om jeg hadde takket ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. november 2002 #34 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg er ganske så sikkert på at jeg hadde takket NEI til et slikt tilbud! Ikke fordi jeg er så forb..... moralsk, eller fordi jeg ikke tror samboeren min ville tilgi meg. Men fordi jeg ville hatt problemer med å tilgi MEG SELV. Selv om jeg selvsagt kunne levd i sus og dus for pengene, og sikkert sluppet å bekymre meg for økonomien resten av livet, så skal jeg faktisk leve med meg selv. Jeg tror neppe jeg ville klart å glemme en slik episode, og hvor pengene kommer fra. Bare tanken på å ha sex med noen for penger uansett sum, får meg til å føle meg uvel. Men det er klart: Jeg er økonomisk uavhengig og klarer meg utmerket selv om jeg har mye gjeld. Dersom jeg hadde vært i en desperat situasjon hadde det kanskje vært annerledes? Vanskelig å si, men jeg hadde GARANTERT forsøkt alle andre muligheter før jeg i det hele tatt hadde vurdert et slikt tilbud!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #35 Del Skrevet 25. november 2002 DaDuben skrev: Vibeke, hadde jeg fått det tilbudet og var gift, ville jeg lagt det frem for min kone og fortalt situasjonen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se at noen ville da sagt nei. Det var vel her jeg misforstod deg, DaDuben; at du ikke i din villeste fantasi kunne forestille deg at noen ville sagt nei. Å gå fra det til "de aller fleste" er jo en forskjell. Forøvrig er jo forestillingen om å motta et slikt tilbud (1 milliard) på linje med forestillingen om julenissen; enig med deg i at det er usannsynlig. Snakker vi om summer på 25.000 og 50.000 kr er vi mer i kontakt med virkeligheten. Da tror jeg de færreste ville sagt ja. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. november 2002 #36 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg kan bare svare for meg selv og jeg sier: Hadde en fyr tilbudt meg 1 milliard kroner for en natt m ham så hadde jeg gjort d. Hvorfor? D har noe m basic survival instinkt å gjøre; m 1 milliard i ryggen ville jeg være fri til å gjøre lige presis hva jeg selv vil Hadde mannen sett ut som Robert Redford (ung eller på den alder som i filmen) ville jeg ikke engang vært i tvil. Men ett slikt tilbud kommer neppe til meg; for jeg ser ikke ut som Demi Moore akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 25. november 2002 #37 Del Skrevet 25. november 2002 1 milliard? Jeg hadde gjort det hvis samboer var enig. Det hadde ikke betydd en dritt og vi kunne levd i luksus resten av våre liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 26. november 2002 #38 Del Skrevet 26. november 2002 Hei, jeg hadde nok også gjort det for 1 million ja.. Om samboer samtykket iallefall, da er det jo ikke snakk om utroskap heller! Så fikk vi heller bruke noen av de pengene til samlivshjelp i etterkant om det skulle oppstått problemer! Kan ikke helt skjønne folk som sier de ikke hadde gjort det jeg da! 8) Økonomisk frihet er vel noe de fleste drømmer om. Jatakk! Men under forutsetning om at denne fyren ikke hadde vært helt motbydelig selvsagt og at det kun hadde vært et normalt samleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaDuben Skrevet 26. november 2002 #39 Del Skrevet 26. november 2002 Ja, det er jeg helt enig i Vibeke. Og det er vel der det interresante spørsmålet egentlig ligger som du sier. Hvor mye er egentlig nok for å gjøre noe slikt. Her tror jeg det finnes svært mange svar, fra de som aldri ville gjort det, til de som sikkert gjør det mot å betale :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2002 #40 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg tror nok at langt de fleste av oss ville gjortd; problemet er bare at fåtsllet av oss ser ut som Demi Moore og vil neppe få et sådant heftig tilbud. Fanden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå