AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Når man har passert 40? Anonymkode: 0843c...d9d
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Slutt å kalle klær for kjerring. Det er et tullete begrep. Blazer er moderne. Anonymkode: 0e5f2...e83 8 4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Selvfølgelig ikke. Det er tidløst og klassisk. Anonymkode: 69b40...341 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden finnes ikke et annet ord enn blazer? blazer høres så teit ut. Anonymkode: 4971a...7b3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden bleser er da klassisk. Anonymkode: 69b40...341 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Er det konkurranse på KG nå om å lage den teiteste tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): finnes ikke et annet ord enn blazer? blazer høres så teit ut. Anonymkode: 4971a...7b3 Dressjakke? Men hva er teit med blazer? Pjekkert er et kulere ord, men det er en helt annen type jakke. Anonymkode: e703e...4cf
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Kommer veldig an på snittet. Noen er kjerring, andre er ikke det. Anonymkode: 21ddf...88a 2
monican94 Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden ofte men ikke alltid, noen ytterst få kler det, de fleste ikke og ser nsre wannabe importent ut
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Ifølge kg er klær på damer kjerring. I alle fall om du er over 20. Anonymkode: a199f...146
Lili-S Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden (endret) Kommer helt an på snitt og styling… Jeg personlig har fire ulike blazere som jeg elsker. Synes de er freshe og passer meg i snitt og som type. Noen bruker jeg til hverdags og noen til mer formelle anledninger. Noen er oversized og noen er mer «form-fitted» Endret 1 time siden av Lili-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå