AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Må dele noe rart. Jeg mistet min nydelige svigermor og barnas farmor for noen uker siden. I dag skulle jeg finne laderen min. Gikk ut i bilen og leitet, men fant bare en lader som ikke passer på min tlf. Ungdommene i hus har tatt med laderen min ut. Jeg går igjen ut i bilen for å lete en gang til. I det jeg åpner ytterdøren ligger det en lader på tappa rett foran meg. Den som passer til min tlf. Er det mulig? Kan det være et tegn? Svigermor ❤️ Anonymkode: e2b1e...02b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Er du helt sikkert på at det ikke er ungdommen som har lagt den fra seg på trappa? Hvis ikke er det nok et tegn ja ❤️ Jeg vil gjerne tro at våre kjære er rundt oss og passer på. Anonymkode: 719f2...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Klart det kan. Min avdøde bestefar finner igjen nøkler. Anonymkode: dff68...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du helt sikkert på at det ikke er ungdommen som har lagt den fra seg på trappa? Hvis ikke er det nok et tegn ja ❤️ Jeg vil gjerne tro at våre kjære er rundt oss og passer på. Anonymkode: 719f2...ebc Jeg var ute i biler og lette 10 min før. Da gikk jeg ned og opp trappa. Ungdommene var ikke hjemme, og mannen hadde lagt seg. Svigermor hadde kontroll på alt. Alt hadde sin faste plass, og hun var perfeksjonist på mange måter. Anonymkode: e2b1e...02b 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du helt sikkert på at det ikke er ungdommen som har lagt den fra seg på trappa? Hvis ikke er det nok et tegn ja ❤️ Jeg vil gjerne tro at våre kjære er rundt oss og passer på. Anonymkode: 719f2...ebc Det er nesten som jeg lurer på at det er et tegn ja. For det hele virker rart. Jeg vet ikke hva jeg tror på, men at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner tror jeg faktisk. Jeg ble ikke redd, men glad og litt rar følelse ❤️ Anonymkode: e2b1e...02b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå