baremeg007 Skrevet lørdag kl. 18:18 #1 Skrevet lørdag kl. 18:18 Nå har jeg opplevd for andre gang at dere moderatorer fjerner tråden om nevnte snapper, en offentlig profil som kan diskuteres like åpenlyst som andre offentlige profiler. Når jeg spør får jeg ikke svar! Hvorfor har dere enda en gang fjernet denne tråden?!
Forumansvarlig Skrevet lørdag kl. 18:21 #2 Skrevet lørdag kl. 18:21 Hei Begge trådene har blitt fjernet da de identifisere privatpersoner med fullt navn. Det å diskutere selve kanalen og aliaset til en person, men såfremt de ikke har identifisert seg blir det fjernet som spekulasjoner. 1
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 20:01 Forfatter #3 Skrevet lørdag kl. 20:01 Forumansvarlig skrev (1 time siden): Hei Begge trådene har blitt fjernet da de identifisere privatpersoner med fullt navn. Det å diskutere selve kanalen og aliaset til en person, men såfremt de ikke har identifisert seg blir det fjernet som spekulasjoner. Dette gir jo ingen mening! Navnet i trådtittel er kun et fornavn, for det første. For det andre er vedkommende en offentlig profil, selv om han prøver å omgå det ved å lage seg pseudonym og filtre ansiktet. Jeg lurer også på: hvorfor ble den ikke da slettet med en gang, men etter flere ukers aktivitet? hvorfor sletter dere ikke heller enkeltinnlegg (der noen få har skrevet fullt navn) i stedet for hele tråden? hva er spekulasjon når man diskuterer tema/utsagn som er offentlig omtalt på vedkommendes kanal?
Forumansvarlig Skrevet lørdag kl. 20:13 #4 Skrevet lørdag kl. 20:13 baremeg007 skrev (2 minutter siden): Dette gir jo ingen mening! Navnet i trådtittel er kun et fornavn, for det første. For det andre er vedkommende en offentlig profil, selv om han prøver å omgå det ved å lage seg pseudonym og filtre ansiktet. Jeg lurer også på: hvorfor ble den ikke da slettet med en gang, men etter flere ukers aktivitet? hvorfor sletter dere ikke heller enkeltinnlegg (der noen få har skrevet fullt navn) i stedet for hele tråden? hva er spekulasjon når man diskuterer tema/utsagn som er offentlig omtalt på vedkommendes kanal? Av hva jeg kan se ved søk er det pr i dag ikke noe kjent fornavn på brukernavnet. Vi tillater ikke identifisering av privatpersoner, og ved bruk av kallenavn uten identifisering er det det vi har tillatt i all tid. I dette tilfellet ble den stående en rundt en uke grunnet en glipp. Den ble fjernet så fort vi ble oppmerksom på den. Det er ikke noe problem å diskutere Temuvikaren og hans innhold, men all identifisering blir fjernet med mindre det er kjent informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå