AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #1 Skrevet 15. november 2025 Jeg holder på å bytte fra Venlafaksin til Zoloft(Sertralin) ved å overlappe de to medisinene, trappe opp den ene og redusere den andre gradvis. noen her med erfaringer som kan fortelle hvordan du gjorde det og hvor lang tid du brukte på overgangen? Fikk du bivirkninger underveis? I så fall hvilke? Anonymkode: 2489d...c7c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #2 Skrevet 15. november 2025 Du får nok ikke noe nøyaktig svar på hvordan det ble gjort, for dosering er ikke lov å snakke om her inne. Du har vel fått instruksjoner fra legen din om hvordan du skal gjøre det? Jeg har ikke prøvd det selv, men vet det gjøres. Tenker at en stor fordel kan være at overgangen går mye fortere sammenliknet med å trappe helt ned på den ene og så opp på den andre. Mulig at eventuelle oppstartsbivirkninger vil bli mindre sterke også. Lykke til ❤️ Anonymkode: f4af0...0f7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #3 Skrevet 15. november 2025 Takk for svar. Ja jeg har en plan sammen med lege, jeg bare lurte på hvordan andre har opplevd bytte/krysstitrering mellom antidepressiva. Anonymkode: 2489d...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 Helt umulig å forutsi. Det kan faktisk være at den beste effekten er når du går på komboen av de, og så får då dårligere effekt når du kun er over på den ene Anonymkode: 4b7b8...266
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå