Gå til innhold

fetisj på micro pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 23.42):

14 cm er gjennomsnittlig.

Anonymkode: 25c15...ef4

Stemmer. 

Anonymkode: f8dd9...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 19.30):

Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣

Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ...

Anonymkode: 4576b...107

Kjempemorsomt. Dumme nek. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg traff en med veldig liten penis, vi flørtet og så skulle jeg suge ham. Men den var ganske liten. Som en tommel omtrent. Det var litt nedtur, men han fikk sin blowjob. Det eneste jeg egentlig husker av ham er den lille penisen, og at han hadde på seg en veldig kul Adidas genser. Vi pratet lenge og flørtet lenge, men alt forsvant liksom med den lille penisen. 

Anonymkode: 76c7f...f17

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 11.36):

Kan ikke transmenn i stor grad velge størrelse på penis selv? Ettersom den er kunstig.

Anonymkode: 25c15...ef4

Med mindre de opererer seg så har de ikke noe som ligner på en penis... og en slik operasjon er ganske så ugrei. I tillegg til å risikere å miste følelse i det de allerede har så trengs ofte hud fra andre steder, og mange kirurger har hentet hud på en måte som i seg selv gir så stygge arr at det hadde vært bedre uten noe "penis". 

Skrevet
Soft mann skrev (På 16.11.2025 den 10.00):

Her er calculator basert på forskning. Den er og for stive peniser også da basert på forskning og data fra condomprodusenter.

eg bare la inn en omkrets på 12 cm, vil tro det er noenlund proposjonal med en lengd på 14cm

er ikke mange av 1000 mann som har 14 slapp

IMG_5180.png

Nå må du bruke modus Western i denne, så vil svaret bli annerledes.

.

Anonymkode: 6bf18...688

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå må du bruke modus Western i denne, så vil svaret bli annerledes.

.

Anonymkode: 6bf18...688

Hehee ja men svært liten forskjell da😅

IMG_5201.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg traff en med veldig liten penis, vi flørtet og så skulle jeg suge ham. Men den var ganske liten. Som en tommel omtrent. Det var litt nedtur, men han fikk sin blowjob. Det eneste jeg egentlig husker av ham er den lille penisen, og at han hadde på seg en veldig kul Adidas genser. Vi pratet lenge og flørtet lenge, men alt forsvant liksom med den lille penisen. 

Anonymkode: 76c7f...f17

Kanskje like greit at det ikke ble dere to. 

Stakkars mann. Som må oppleve at en dame ser ned på (no pun intended) og kritiserer penisen hans. Håper han finner noen som setter pris på hele han, fra topp til tå. 

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (7 timer siden):

Kanskje like greit at det ikke ble dere to. 

Stakkars mann. Som må oppleve at en dame ser ned på (no pun intended) og kritiserer penisen hans. Håper han finner noen som setter pris på hele han, fra topp til tå. 

Hun dreit jo fullstendig i mannen i sin helhet. Hun er det man kaller en god gammeldags sizequeen. 

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke si jeg har fetisj for micropenis i seg selv, men jeg har veldig lyst å ligge med noen med micropenis. Har vel bare lyst å oppleve å gi BJ spesielt til en micro. Ser spennende ut å gi BJ, kunne ta den helt ned til roten og vel så det. Kanskje vanlig penetrerende sex kan være vanskelig, men kjedet oss skulle vi ikke.

Anonymkode: 7c77d...46a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun dreit jo fullstendig i mannen i sin helhet. Hun er det man kaller en god gammeldags sizequeen. 

Eh en tommel? Seriøst , det er klart at det er for lite til å gidde å gjøre mer med.  Faktisk litt ekkelt. 

Anonymkode: f8273...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...