Gå til innhold

fetisj på micro pikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har truffet en som hadde 2 cm den var nydeli 

men hvordan finner man menn me micro pikker ? 

Anonymkode: 14b94...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er flere fortvilede damer her som har funnet minipeniser, tror ikke de er micro.

hva gjør du med så småe? Penetrering er ikke lett

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣

Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ...

Anonymkode: 4576b...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣

Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ...

Ja slik er dessverre mange damer.

eg tror ingen mann hadde klart og  oppføre seg slik, uten at dama faktisk var en mann.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor sendte hun han hjem? Pga liten penis? Så jævlig dårlig og iskaldt gjort! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Venninna di høres kjip ut 

Anonymkode: 90c9d...fbf

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor sendte hun han hjem? Pga liten penis? Så jævlig dårlig og iskaldt gjort! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Venninna di høres kjip ut 

Helt vanlig oppførsel fra kvinner dette, har selv blitt kastet ut flere ganger pga. min på 14.5cm

Anonymkode: e1996...325

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt vanlig oppførsel fra kvinner dette, har selv blitt kastet ut flere ganger pga. min på 14.5cm

det er fordi den er alt for stor 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

fetisj på det men sendte han hjem ?????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er fordi den er alt for stor 

14 cm er gjennomsnittlig.

Anonymkode: 25c15...ef4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du snakker i slapp tilstand her ikke sant? 

Anonymkode: f9e33...c12

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du snakker i slapp tilstand her ikke sant? 

Anonymkode: f9e33...c12

Her er calculator basert på forskning. Den er og for stive peniser også da basert på forskning og data fra condomprodusenter.

eg bare la inn en omkrets på 12 cm, vil tro det er noenlund proposjonal med en lengd på 14cm

er ikke mange av 1000 mann som har 14 slapp

IMG_5180.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

jeg har truffet en som hadde 2 cm den var nydeli 

men hvordan finner man menn me micro pikker ? 

Du får opprette profil på nett og søke etter dem. Da vil de, og tusen andre melde sin interesse.

Ganske lett som dame, bare å skrive hva du søker så popper det opp.

Mange drittsekker der ute, men du sa intet om personlighet, så det er bare å kjøre på.

Anonymkode: 14b97...4cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjip opplevelse for alle!

Jeg hadde ikke kasta ut fyren, men.. hva skal man gjøre dette? Hva skal en si? Jeg har ingen erfaring med en så liten penis, hvis han mener vi skal ha sex så må han nesten ta kontrollen og vise hvordan. Min go-to er å sette meg på og ri, hadde ikke visst hvordan i dette tilfellet. Så med mindre han hadde forslag, kunne vi bare ligget og holdt rundt hverandre for min del. 

Anonymkode: 12f13...349

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er ikke pga av størrelsen, men utseendet ditt eller oppførsel.

Anonymkode: 696a5...d8d

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke pga av størrelsen, men utseendet ditt eller oppførsel.

Anonymkode: 696a5...d8d

Er nok mange som er litt rause når de måler selv. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste transpersoner har en pikk på den størrelsen. Så er du åpen for det, er mye gjort. Se etter en lav mann med skjegg. 

Anonymkode: 846b3...ee1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste transpersoner har en pikk på den størrelsen. Så er du åpen for det, er mye gjort. Se etter en lav mann med skjegg. 

Altså, jeg har truffet noen transmenn, jeg greier ikke å se det på de. Jeg må opplyses om det.

Anonymkode: 010f0...4de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan ikke transmenn i stor grad velge størrelse på penis selv? Ettersom den er kunstig.

Anonymkode: 25c15...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...