AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden jeg har truffet en som hadde 2 cm den var nydeli men hvordan finner man menn me micro pikker ? Anonymkode: 14b94...3b8
Soft mann Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Ja er flere fortvilede damer her som har funnet minipeniser, tror ikke de er micro. hva gjør du med så småe? Penetrering er ikke lett
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣 Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ... Anonymkode: 4576b...107
Soft mann Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣 Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ... Anonymkode: 4576b...107 Ja slik er dessverre mange damer. eg tror ingen mann hadde klart og oppføre seg slik, uten at dama faktisk var en mann.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha. Jeg har ei venninne som dro med seg en hjem. Hun skulle tafse på han i mørket og fant rett og slett ikke penisen hans. Hun lette til og med under ballene 🤣 Når lyset kom på var penisen hans like stor som øverste tuppen på en lillefinger. Hun hadde så fetisj på det at hun sendte fyren hjem med taxi ... Anonymkode: 4576b...107 Hvorfor sendte hun han hjem? Pga liten penis? Så jævlig dårlig og iskaldt gjort! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Venninna di høres kjip ut Anonymkode: 90c9d...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor sendte hun han hjem? Pga liten penis? Så jævlig dårlig og iskaldt gjort! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Venninna di høres kjip ut Anonymkode: 90c9d...fbf Helt vanlig oppførsel fra kvinner dette, har selv blitt kastet ut flere ganger pga. min på 14.5cm Anonymkode: e1996...325 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt vanlig oppførsel fra kvinner dette, har selv blitt kastet ut flere ganger pga. min på 14.5cm Anonymkode: e1996...325 det er fordi den er alt for stor Anonymkode: 14b94...3b8
monican94 Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor sendte hun han hjem? Pga liten penis? Så jævlig dårlig og iskaldt gjort! Det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre. Venninna di høres kjip ut Anonymkode: 90c9d...fbf fetisj på det men sendte han hjem ?????
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): det er fordi den er alt for stor Anonymkode: 14b94...3b8 14 cm er gjennomsnittlig. Anonymkode: 25c15...ef4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt vanlig oppførsel fra kvinner dette, har selv blitt kastet ut flere ganger pga. min på 14.5cm Anonymkode: e1996...325 Du snakker i slapp tilstand her ikke sant? Anonymkode: f9e33...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå