Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 18.47):

Ja jeg droppet han etter første halvår. Men nå er han helt annerledes, og han har et langt samboerforhold bak seg som tok slutt for to år siden, og det varte i flere år før det tok slutt. Så helt player kan han vel ikke være

Anonymkode: 75aac...a23

...jo. Absolutt en player. Ikke vær naiv. 

Anonymkode: f4364...ab3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Setter utrolig pris på tilbakemeldingene deres. Hjelper å ikke føle seg alene. Samtidig føler jeg at det går veldig bra, vi har vært sammen hver dag hele helgen. Det er en helt sykt forandring siden før sommeren. Han tar mye mer initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Setter utrolig pris på tilbakemeldingene deres. Hjelper å ikke føle seg alene. Samtidig føler jeg at det går veldig bra, vi har vært sammen hver dag hele helgen. Det er en helt sykt forandring siden før sommeren. Han tar mye mer initiativ. 

En helg har dere vært sammen hver dag. Og det er en stor endring fra i sommer? Come on girl. Det er smuler. Hadde det vært flere måneder med «hver dag», så kan man begynne å tro på det, men ikke en helg.

Anonymkode: 60f67...eac

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 23.59):

En helg har dere vært sammen hver dag. Og det er en stor endring fra i sommer? Come on girl. Det er smuler. Hadde det vært flere måneder med «hver dag», så kan man begynne å tro på det, men ikke en helg.

Det er en helt ny verden. Vi var sammen hele helgen, sov over der hver dag. Så sov jeg der fra tirsdag til onsdag og onsdag til i dag. Vi kommer itl å sees i helgen og. Kan det være han bare er mer interessert nå enn i starten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er en helt ny verden. Vi var sammen hele helgen, sov over der hver dag. Så sov jeg der fra tirsdag til onsdag og onsdag til i dag. Vi kommer itl å sees i helgen og. Kan det være han bare er mer interessert nå enn i starten?

Du forstår at dette er the bare minimum ? Noe som skulle eksistert fra starten av uten denne andre kvinnen. Hva om han møter noen andre? Har han gitt deg noe indikasjon og bekreftelse på at han burde valgt deg fra dag en, og at han er lei seg?

Skrevet
MizzVic skrev (På 15.11.2025 den 18.09):

Menn får ikke følelser senere.

Der er nok kvinner mer typen til at noen kan gro på oss.

Han ville ikke ha deg, prøvde få noen andre, fikk de tydeligvis ikke, og når du kom løpende igjen uten at han trengte løfte en finger, så var det vel like greit da?

Det er ikke en positig ting at en kjæreste ikke legger til andre jenter.

Det er jo en selvfølge.

Jeg hadde aldri kastet meg etter en mann slik du gjør, og du selv er jo egentlig ikke glad..

Det er i starten man viser seg fra sin beste side...

For noe piss. Jeg er mann. Opplevd det TS skriver. Innpåsliten dame, som vil treffes og ha masse digg sex. Etterhvert hadde vi det dritgøy sammen. Hun ble min beste venn der og da, samt kjæreste etter noen måneder. Det går helt fint.

Det ble slutt etter noen år, men det kunne vært drømmedama. Man skjønner ikke sånn i starten.

Anonymkode: fdf8f...557

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For noe piss. Jeg er mann. Opplevd det TS skriver. Innpåsliten dame, som vil treffes og ha masse digg sex. Etterhvert hadde vi det dritgøy sammen. Hun ble min beste venn der og da, samt kjæreste etter noen måneder. Det går helt fint.

Det ble slutt etter noen år, men det kunne vært drømmedama. Man skjønner ikke sånn i starten.

Innpåsliten og masse digg sex?

Snakker pent om det som KUNNE vært drømmedama.

Syns du mer bekrefta enn avkrefta her.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror det du mener er at menn er enkle, og de klarer ikke å se moren til fremtidige barn i de man dater, allerede 1.uke?

Min mann brukte også tid i starten, mange gjør det. Bedre å gjøre det i starten enn...under forholdet?

Anonymkode: e6930...e5b

• Liker 1
Skrevet

Hm

Anonymkode: cb9ae...5d3

Skrevet

Hvor gammel er mannen? Kan ha noe med alder å gjøre?

Anonymkode: cb9ae...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Han er 35, og har hatt seriøse forhold før og samboer. Nå møtes vi oftere, gjerne flere dager på rad. Han skal introdusere meg for familien i jula, men han vil "ta det sakte". Hjernen min overtenker at det betyr at han skjuler meg, fordi det tok så lang tid før vi ble sammen. Men vi er jo sammen mange dager i uka, og han er ikke på telefonen, han følger ingen nye jenter eller lignende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er 35, og har hatt seriøse forhold før og samboer. Nå møtes vi oftere, gjerne flere dager på rad. Han skal introdusere meg for familien i jula, men han vil "ta det sakte". Hjernen min overtenker at det betyr at han skjuler meg, fordi det tok så lang tid før vi ble sammen. Men vi er jo sammen mange dager i uka, og han er ikke på telefonen, han følger ingen nye jenter eller lignende. 

Hadde ikke dere allerede blitt introdusert for familie?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke dere allerede blitt introdusert for familie?

Nei, mente at han hadde fortalt de om meg, men har ikke møtt de. 

Skrevet

Pust med magen og kos deg slik du/dere har det nå. Ikke vær needy, men fortsett å gjør dine egne ting og møt dine egne venner. Så får du rett og slett bare se hvordan dette utvikler seg❤️

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 19.29):

Du må velge selv som sagt, men det er et massivt rødt flagg det du skriver. Jeg mener at hvis han ville hatt deg så hadde han vært all in fra dag 1. Jeg har ingen tro på at folk får ny personlighet på "6 mnd". 

At the end...hør på magefølelsen din.☺️

Anonymkode: 61956...73a

Vil ærlig talt råde deg til å forbedre engelsken din før du bruker slike uttrykk. Det heter "In the end", ikke "at the end". Massivt rødt flagg? Funny :)))

AnonymBruker
Skrevet

Men du er jo forelsket og dere er sammen , kjipt blir det uansett om du gjør det slutt nå eller det er han som nok en gang stikker nok en gang. 

Men, du kan jo ha litt is i blodet, ikke flytt sammen eller planlegg unger /familie/hund og ferien neste sommer  før det er litt mer stabilt. 

Stikker han av igjen så må du bryte hektet fullstendig.

Anonymkode: e3e54...048

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2025 den 1.13):

Enig i at menn kan få følelser senere, har selv opplevd å være mottaker av "forsinkede" følelser (jeg er kvinne). Trengte å få "pult litt fra meg" etter et ekteskap med lang tørke, og møtte en nyskilt mann med samme behov. Vi ble enige om at det kun var sex, og at vi ikke skulle introdusere hverandre til verken barn eller ekser. Jeg falt selvsagt pladask etter første deilige sexdate, men holdt løftet om å holde romantikk utenfor. Etter to år var det hans tur til å falle pladask, men da var egentlig jeg så ferdig med å være enveis forelsket i ham at jeg ikke hadde så veldig lyst til å være med på leken. Han forandret seg helt, da, var merkelig å bevitne. Skulle spandere og ordne og ta hensyn og kjøpe gaver og whatnot - pøse på med masse greier jeg bare kunne drømme om de to årene jeg selv var forelsket i ham. Han beilet faktisk i tre år før han ga opp, så jo: menn kan også få følelser.

Anonymkode: 65496...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...