AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #1 Skrevet i går, 13:13 Bare bruke en annen type garn? Eller må jeg kjøpe egen oppskrift? Anonymkode: f68a4...630
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Sjekk strikkefastheten. Det står på oppskriften uten at du trenger å kjøpe. Hvis det er den samme kan du bruke den. Er den ikke, må du gjøre noen justeringer eller bruke en annen oppskrift. Anonymkode: e9010...997
Melus Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Da må du i så fall regne ut antall masker osv selv, siden de har forskjellig strikkefasthet.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Oki, jeg orker ikke tenke ut strikkegarnet og sånt, er ikke en veldig rutinert strikker. Jeg går vel spanderte den 50- lappen på en oppskrift. Takk for svar! Anonymkode: f68a4...630 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oki, jeg orker ikke tenke ut strikkegarnet og sånt, er ikke en veldig rutinert strikker. Jeg går vel spanderte den 50- lappen på en oppskrift. Takk for svar! Anonymkode: f68a4...630 Lur slutning! Og så kan du sammenlikne de og lære mer av det og, så blir du mer rutinert i lengden! Anonymkode: f6130...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå