AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:07 #1 Skrevet lørdag kl. 12:07 Jeg sitter å gråter av Brudens Far. Har små barn, og ble så emosjonell av denne filmen. Begynte å tenke på filmer som jeg reagerer annerledes på nå, lurer på om dere har noen filmet dere har et annet forhold til etter dere fikk barn. Anonymkode: 4709a...e94
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:30 #2 Skrevet lørdag kl. 12:30 Jeg føler ikke så mye på det, men jeg jobbet i bokhandel tidligere og ble overrasket over hvor mange foreldre som sa "nei det orker jeg ikke lese om" hvis jeg anbfalte en bok hvor et barn forsvinner eller dør i handlingen. Jeg har ingen problemer om å lese om det, selv etter jeg fikk barn. På samme måte med film… Jeg kan se alt jeg uten å tenke noe annerledes på det, bare fordi jeg har fått barn. Anonymkode: e6085...624 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:39 #3 Skrevet lørdag kl. 16:39 Ikke film, men jeg orket ikke se handmaids tale etter jeg fikk barn. Mulig det hadde gått bedre nå da, når de er litt større. Anonymkode: f8c8e...bda
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:46 #4 Skrevet lørdag kl. 16:46 Ikke konkret film, men blir mye mer berørt av barn som har det vondt Anonymkode: 00ca3...9dc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:29 #5 Skrevet lørdag kl. 23:29 Det å få barn er slitsomt, så jeg orker ikke se filmer som krever mye tenking. Drama, krig og slike ting orker jeg ikke.. skrekk og spesielt med barn klarer jeg ikke å se på.. Ser kun lette romantiske filmer 😂 Anonymkode: 8e019...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå