AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #1 Skrevet 15. november 2025 Hvilket anbefaler du? Prøvde Vandre og tovet de i fjor...blei hull ganske fort. Noen tips? 3tråds? Anonymkode: 31e8b...2bb
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #2 Skrevet 15. november 2025 Du må kjøpe garn med forsterkning i seg eller strikke sammen en tynn nylontråd. Det hjelper til på slitasje. Jeg er ikke så kjent med sokkelarbeidere fra Rauma, men det finnes jo forskjellige raggegarn som er bra kvalitet. Viking garn har raggegarn som jeg liker godt. Beste du kan gjøre er å høre med noen i en garnbutikk. De vet hva som egner seg til raggsokker. Anonymkode: 3af1c...949
Grønnsaksvaffel Skrevet 15. november 2025 #3 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må kjøpe garn med forsterkning i seg eller strikke sammen en tynn nylontråd. Det hjelper til på slitasje. Jeg er ikke så kjent med sokkelarbeidere fra Rauma, men det finnes jo forskjellige raggegarn som er bra kvalitet. Viking garn har raggegarn som jeg liker godt. Beste du kan gjøre er å høre med noen i en garnbutikk. De vet hva som egner seg til raggsokker. Anonymkode: 3af1c...949 Merkelig autocorrect. Regner med det skulle være sokkegarn(et).
onyx Skrevet 15. november 2025 #4 Skrevet 15. november 2025 Hillesvåg har sokkegarn som er veldig bra. Ikke superwash, ull med forsterkning. Skal kunne toves, men det har jeg ikke gjort. Husfliden bruker å ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå