Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten å nevne navn, så ser jeg flere brukere som går igjen og kommenterer på alt. Også på nattestid, gjerne kl. 03:30 en hverdag. Går dere aldri lei av å kommentere på alt? Tar det ikke veldig mye tid?☺️ Er bare nysgjerrig - er det en interesse i å hjelpe folk, eller en sosial arena?🤔

Anonymkode: 656df...0ef

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg blir ikke lei, og jeg synes både det er fint å hjelpe og bruke det som sosial arena. :) 

• Liker 13
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at mange av de aktive brukerne er navere. Jeg mener ikke noe vondt med det, men de må ha mye fritid.

Anonymkode: 1cc30...335

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Uten å nevne navn, så ser jeg flere brukere som går igjen og kommenterer på alt. Også på nattestid, gjerne kl. 03:30 en hverdag. Går dere aldri lei av å kommentere på alt? Tar det ikke veldig mye tid?☺️ Er bare nysgjerrig - er det en interesse i å hjelpe folk, eller en sosial arena?🤔

Hvorfor henger du selv på KG kl 03:30 på en vanlig hverdag ? 🕞 

Anonymkode: 528c5...d15

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (11 minutter siden):

Nei, jeg blir ikke lei, og jeg synes både det er fint å hjelpe og bruke det som sosial arena. :) 

Så fint🥰 Er bare nysgjerrig jeg. Er det sånn at du strever med det sosiale ellers, eller er arbeidsledig for eksempel og derfor har mye tid? Eller er det noe du bruker tid på utenom andre ting, på samme måte som andre kanskje ser på serie eller løser kryssord på kveldstid? 

Trenger selvfølgelig ikke svare hvis det er for private spørsmål!

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor henger du selv på KG kl 03:30 på en vanlig hverdag ? 🕞 

Anonymkode: 528c5...d15

Nå er det helg. Også kan man jo se hvor mange timer det er siden en kommentar ble publisert. Når det er sagt er jeg B-menneske, og ender derfor i blant med den døgnrytmen i hverdagene også. Jobber turnus, og akkurat nå er jeg gradert sykmeldt også, som derfor tillater det☺️

• Liker 1
Gjest Synnel
Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei, så nå skal jeg ut her. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så fint🥰 Er bare nysgjerrig jeg. Er det sånn at du strever med det sosiale ellers, eller er arbeidsledig for eksempel og derfor har mye tid? Eller er det noe du bruker tid på utenom andre ting, på samme måte som andre kanskje ser på serie eller løser kryssord på kveldstid? 

Nei, jeg jobber fulltid, så jeg har nok å henge fingrene i. ;) I tillegg har jeg mann og barn, så jeg er ikke like like aktiv her inne som jeg var før. Jeg har hengt her i mange år, og koser meg her inne. Ellers har jeg mange venner og et stort sosialt nettverk utenom KG, men dette er et fristed jeg har hatt siden jeg var tenåring. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg jobber fulltid, så jeg har nok å henge fingrene i. ;) I tillegg har jeg mann og barn, så jeg er ikke like like aktiv her inne som jeg var før. Jeg har hengt her i mange år, og koser meg her inne. Ellers har jeg mange venner og et stort sosialt nettverk utenom KG, men dette er et fristed jeg har hatt siden jeg var tenåring. :) 

Kult! Enig i at det er interessant å lese om ulike saker på KG, man kan lære mye av å se så mange forskjellige perspektiver på ting som det er her!☺️ Vet din mann for eksempel at du bruker KG mye, eller er det på en måte tabu? Jeg kan være redd for å bli gjenkjent for ting jeg skriver her😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kult! Enig i at det er interessant å lese om ulike saker på KG, man kan lære mye av å se så mange forskjellige perspektiver på ting som det er her!☺️ Vet din mann for eksempel at du bruker KG mye, eller er det på en måte tabu? Jeg kan være redd for å bli gjenkjent for ting jeg skriver her😂

Ja, han og jeg er begge aktive på KG. Han vet godt hvem jeg er, og vi diskuterer ofte emner på KG sammen. Og noen ganger oppfordrer vi hverandre til å svare, f.eks i temaer han er opptatt av (eller jeg er opptatt av). Det er et morsomt tidsfordriv. :) 

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Ja, han og jeg er begge aktive på KG. Han vet godt hvem jeg er, og vi diskuterer ofte emner på KG sammen. Og noen ganger oppfordrer vi hverandre til å svare, f.eks i temaer han er opptatt av (eller jeg er opptatt av). Det er et morsomt tidsfordriv. :) 

Så gøy!🤩 Moro når man kan bruke det sånn, og så koselig at det kanskje gir grunn for interessante samtaletemaer dere i mellom også. Takk for svar, jeg har vært litt nysgjerrig på dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle jeg gå lei? Jeg kommenterer på det jeg vil og hvis ikke folk liker det, så er ikke det mitt problem. 

For meg er KG et tidsfordriv og jeg liker å hjelpe der jeg kan 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan sitte og scrolle litt på kvinneguiden når jeg er på nattvakt, for eksempel :) I perioder hvor det er rolig og jeg må holde meg våken.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er fint syssel for å holde seg våken på nattevakt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg antar at mange av de aktive brukerne er navere. Jeg mener ikke noe vondt med det, men de må ha mye fritid.

Ja, jeg har tenkt det samme. Og så synes jeg det er spesielt rart med disse som fremstiller det som om de er i stabile forhold med partner og barn, har viktig, ansvarsfull jobb osv., men likevel har tid og mulighet til å kommentere her til alle døgnets tider. Blir faktisk litt interessert i hva slags skjebner det dreier seg om.

Anonymkode: ffe9a...05f

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den perioden jeg var absolutt mest aktiv på KG, var jeg nyinnflyttet på et sted jeg ikke kjente noen og satt hjemme alene stort sett hver kveld. Jeg bygget både nettverk og vaner som fortsatt holder stand (og som smarttelefonen har gjort det enklere å opprettholde/vanskeligere å bli kvitt...).

For meg er KG mitt primære sosiale medium og et sted jeg holder kontakt med en del venner - vi bruker KG i stedet for messenger eller snap. Jeg bruker heller tid på å diskutere her enn å scrolle reels på insta eller følge influensere på tiltok og snap - her er jeg i det minste aktiv deltaker og må tenke litt underveis.

Endret av Daria
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå poster jeg oftere i dagboka mi enn rundt om på forumet, og leser ti ganger mer enn det jeg skriver.

Jeg har tvilsom døgnrytme. Eller ingen døgnrytme. Er på vei tilbake til yrkeslivet etter longcovid og diverse, pluss lavkonjunktur i yrket mitt.

Jeg begynte å lese på kvinneguiden for å følge med på en del tendenser i samfunnet. Snart greier jeg kanskje å bli politisk aktiv og vil nok da gå over til å forsøke å prate med flere folk i virkeligheten. Om jeg har tid til det er og deltagelse på seminarer som støtter opp om demokrati og menneskerettigheter viktige for meg, i tillegg til interesseforeninger.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Synnel skrev (8 timer siden):

Nå begynner jeg å bli lei, så nå skal jeg ut her. 

Ja de var en kort visitt😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kom det fra brukeren som selv er aktiv på matten 😂

Anonymkode: e4427...8e0

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

På seg selv kjenner man andre. 

Anonymkode: b4eda...3a0

Skrevet

Flesteparten er vel anonyme her inne, så ikke veldig enkelt å si hvem som skriver og når de skriver

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...