Gå til innhold

Hvordan få tynnere fingre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så flau over mine tykke fingre. Finnes det metoder for å få de slankere? Kirurgi? Eller andre metoder? 

Anonymkode: e4a55...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du feit ellers så kan du jo gå ned i vekt..kanskje det vises på fingerne og, ikke vet jeg går ikke ned i vekt så... :D Ellers så tenker jeg vel at det enkleste er å akseptere hvordan du ser ut så lenge de virker og ikke er deformerte så kan man ikke klage. 

Anonymkode: 9b7e2...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Dette handler vel mest om anatomi og genetikk.. Kan ikke tenke meg det finnes noe vellykket operasjon for å slanke fingrene heller😂 Tror også trening vil kreve høy innsats for liten effekt! Med mindre du er veldig overvektig da. Men hvis du er normalvektig med tykke fingre er det nok lite å få gjort! Dette tenker jeg handler om aksept og å lære seg å like sine "imperfections"🥰 Det er en treningssak, og ofte ser vi deler av oss selv i mye mer negativt lys enn hvordan andre ser det. 

Anonymkode: 784b1...e17

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er lite man får gjort med det. Jeg har alltid hatt store fingre og store hender. Ingen ringer passer meg, for å si det slik, og de rynker alltid litt på nesa hvis jeg går inn i en gullsmed. Jeg bruker større størrelse på ringene enn mannen min. Og slik har det alltid vært, uansett om jeg har vært slank, helt normalvektig eller overvektig. Spiller ingen rolle, dessverre.

Endret av SPOCA
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om noe som heter fingermat, men vet ikke om det gjør fingrene tykkere eller tynnere.

Forøvrig så tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye, jeg som mann har aldri tenkt over tykkelsen på fingrene til en dame, kan vel aldri huske å ha reflektert over det.

Anonymkode: ce610...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Fingrene kan bli kraftig og muskuløse om du bruker hendene mye i hverdagen. Ikke noe galt i det. Jeg hadde litt kraftige fingre selv når jeg bare veide 50 kg. 

Anonymkode: 11572...923

Skrevet

Jeg er flau over mine tynne fingre. Hvordan få tykkere? Kan jeg få skjelettet til å gro, eller må jeg akseptere at jeg har fingre på størrelse med den jevne 12-åring?

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er du feit ellers så kan du jo gå ned i vekt..kanskje det vises på fingerne og, ikke vet jeg går ikke ned i vekt så... :D Ellers så tenker jeg vel at det enkleste er å akseptere hvordan du ser ut så lenge de virker og ikke er deformerte så kan man ikke klage. 

Anonymkode: 9b7e2...4b0

Jeg har gått ned snart 30 kg og fingrene mine er IKKE blitt tynnere 😄

Skrevet
Mardina skrev (18 minutter siden):

Jeg har gått ned snart 30 kg og fingrene mine er IKKE blitt tynnere 😄

Litt tynnere må de vel ha blitt? Jeg veier nå 17 kg mer enn da jeg giftet meg, og jeg har måttet utvide gifteringen.

AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (1 time siden):

Det er lite man får gjort med det. Jeg har alltid hatt store fingre og store hender. Ingen ringer passer meg, for å si det slik, og de rynker alltid litt på nesa hvis jeg går inn i en gullsmed. Jeg bruker større størrelse på ringene enn mannen min. Og slik har det alltid vært, uansett om jeg har vært slank, helt normalvektig eller overvektig. Spiller ingen rolle, dessverre.

Jupp, bruker gjennomsnitt str til en voksen mann... Samme ringstr uansett om jeg veide 55 eller 140 kg

Anonymkode: 020ea...327

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (8 minutter siden):

Litt tynnere må de vel ha blitt? Jeg veier nå 17 kg mer enn da jeg giftet meg, og jeg har måttet utvide gifteringen.

Ikke jeg

Anonymkode: 020ea...327

AnonymBruker
Skrevet

Tynne fingre er ikke noe å ønske seg. Jeg har tynne fingre på små hender. De er nesten kronisk iskalde. Får nesten ikke varmen i de uten å gni de under varmt vann. Det hjelper svært kort tid, så er det iskalde igjen. Noen ganger har jeg faktisk lurt på om det finnes blodårer i de fingrene, sirkulasjonen er veldig dårlig iallfall.

Jeg kan fint bruke polvotter i str 6-8 år uten problem, så tynne og små er hendene mine 😂

Vær glad du har litt fett på fingrene du.

Anonymkode: 1ef6f...c1d

Skrevet
Hulderen skrev (54 minutter siden):

Ser ikke noe forskjell jeg 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er så flau over mine tykke fingre. Finnes det metoder for å få de slankere? Kirurgi? Eller andre metoder? 

Anonymkode: e4a55...8bd

Enkelt - det er bare å begynne å spille piano; veltrente fingre vil både se og kjennes mer elegante ut fordi de blir sterkere.

Pianospill sørger for bedre blodsirkulasjon i hendene, noe som gjør at fingrene føles mindre hovne hvis man vanligvis er litt stiv eller væskefylt, styrker små muskler i hendene og gir fastere muskulatur samt bedre kontroll, som får fingrene til å virke mer "definerte", og - ikke minst - forbedrer smidige fingre bevegelighet og finmotorikk.

Piano endrer ikke selve beinstrukturen i fingrene (for eksempel Elton John har korte fingre; dette gjelder også barn som spiller piano samtidig som fingrene vokser) og forbrenner heller ikke fettet direkte, men vil likevel som følge av endringer i muskulaturen se langt bedre ut enn om man ikke hadde trent opp fingrene.

Musikk er til for alle, og man trenger ikke å være spesielt flink for å kunne se endringer i fingrene etter en stund, forutsatt at man trener opp fingrene samtidig som man lærer å spille.

Anonymkode: ea6b3...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...