Gå til innhold

Til dere kvinner som kritiserer vi menn som ikke får noen kvinne.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alle kvinner vil ha de øverste tre prosentene menn. Disse mennene går ofte på rundgang, gifter seg opp igjen, får nye barnekull og når de er single kan de få hvem som helst. Det kanskje noen flere menn som får seg kvinne, men alle går etter disse tre prosentene menn.

TS

Anonymkode: adef6...949

Ok? Skjømmhet er flott. Hva er problemet? Du er mindre pen? Du får lete blant mindre pene damer. Easy !

Anonymkode: f98b2...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke poenget lenger. Hver dag er det det samme: jeg våkner, går på jobb, kommer hjem, og ser at chads og stacys får alt servert på sølvfat, mens folk som meg blir ignorert som om vi ikke eksisterer. Jeg har gjort «alt riktig». Jeg har prøvd å trene, jeg har prøvd å «jobbe med meg selv», men det hjelper jo ikke når samfunnet er rigget for alle andre enn oss som ble født som betas eller, la oss være ærlige, truecels.

Alle sier at «du må bare være deg selv» og «kvinner vil ha snille menn», men det er bare løgn. De vil ha de samme tre prosentene av mennene, og resten av oss får stå igjen på sidelinjen og applaudere mens vi later som vi ikke bryr oss. Men jeg ser det jo. Jeg ser hvordan jeg blir oversett på byen, på dating-apper, til og med når jeg prøver å være hyggelig. «Hyggelig» er jo egentlig bare kodeord for «usynlig».

Og det verste er at folk ikke engang prøver å forstå. Når jeg sier at verden er urettferdig, blir jeg kalt bitter. Når jeg sier at jeg aldri kommer til å finne noen, blir jeg fortalt at det handler om holdning. Som om noen holdning i verden kan trylle fram kjevelinje, høyde eller penger. Looksmaxxing hjelper jo ikke når du starter med et genetisk tapersett.

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Denne setningen lyder litt komisk. Bor Chad og Stacy hjemme hos deg?

Altså helt ærlig, har du ingen gode vennepar rundt deg?

Anonymkode: f31a5...681

• Liker 3
Skrevet

'Til dere kvinner som kritiserer....'

*Kritiserer seg selv hemningsløst*

Virkelig ikke sjarmerende. Ikke i det hele tatt.

Anonymkode: ab5c9...3bb

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde jeg hatt høyere kinnben, bedre kjeve, en hårmanke og symmetrisk ansikt hadde jeg ikke skrevet disse innleggene, det forstår du også. Jeg hadde sjekket opp vakre kvinner.

TS

Ok så sjekk opp stygge kvinner da…. Du må jo matche dama di…

Anonymkode: f98b2...30b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke poenget lenger. Hver dag er det det samme: jeg våkner, går på jobb, kommer hjem, og ser at chads og stacys får alt servert på sølvfat, mens folk som meg blir ignorert som om vi ikke eksisterer. Jeg har gjort «alt riktig». Jeg har prøvd å trene, jeg har prøvd å «jobbe med meg selv», men det hjelper jo ikke når samfunnet er rigget for alle andre enn oss som ble født som betas eller, la oss være ærlige, truecels.

Alle sier at «du må bare være deg selv» og «kvinner vil ha snille menn», men det er bare løgn. De vil ha de samme tre prosentene av mennene, og resten av oss får stå igjen på sidelinjen og applaudere mens vi later som vi ikke bryr oss. Men jeg ser det jo. Jeg ser hvordan jeg blir oversett på byen, på dating-apper, til og med når jeg prøver å være hyggelig. «Hyggelig» er jo egentlig bare kodeord for «usynlig».

Og det verste er at folk ikke engang prøver å forstå. Når jeg sier at verden er urettferdig, blir jeg kalt bitter. Når jeg sier at jeg aldri kommer til å finne noen, blir jeg fortalt at det handler om holdning. Som om noen holdning i verden kan trylle fram kjevelinje, høyde eller penger. Looksmaxxing hjelper jo ikke når du starter med et genetisk tapersett.

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Hva er det du egentlig prøver å si her? Hva ønsker du å oppnå her? Sympati? 

Anonymkode: 92719...32f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 22.28):

Jeg har prøvd å trene, jeg har prøvd å «jobbe med meg selv», men det hjelper jo ikke når samfunnet er rigget for alle andre enn oss som ble født som betas eller, la oss være ærlige, truecels.

Hva mener du her TS, med at du har prøvd å jobbe med deg selv? Hvor lenge prøvde du og hvorfor gav du opp å jobbe med deg selv? 

Anonymkode: 932ef...2b2

Skrevet

Tror fortsatt denne tråden her bare er kødd, siden den virker så overdrevent tilbakestående. Men faller for fristelsen å prøve å svare seriøst. 

Signalet til TS er at han ikke ønsker råd av den sorten som faktisk vil hjelpe. Så hva formålet er, annet enn å sutre og synes synd på seg selv, kan en jo lure på. Men dette er jo essensen av hans selvdestruktive syklus. 

Det som skremmer meg er at jeg sitter med en følelse av veien er kort for slike menn til å bli et samfunnsproblem for damer i form av at denne internett-drevne retorikken fører til økt aggressivitet mot damer. Dette er et problem man bør ta på alvor. 

At TS tror på de usannhetene han ramser opp virker på meg usannsynlig hvis han har intelligens i nærheten av normalnivået. Men man skal ikke undervurdere kraften av hjernevasking. 

At damene går etter den 3% topp mennene, er jo merkelig vrøvl. Det kan være en merkelig omskriving av det at kvinner tiltrekkes av færre menn, mens menn gjerne tiltrekkes av mange damer så lenge de smiler og er pene (selv ikke dette trenger å være et krav for enkelte). Så hvis du putter en dame i en gruppe av 100 menn så vil hun trolig bare tiltrekkes av noen ytterst få, mens mange av dem vil være tiltrukket av henne. Men dette er en oppkunstruert situasjon som ligner lite på virkeligheten, hvor det er ca 50/50 damer og menn og stort mangfold av typer og preferanser. Damer tiltrekkes ikke av de samme mennene. Sannheten er at flertallet av menn er i forhold og de fleste av dem hadde valgmuligheter og nesten alle har mer enn ett forhold bak seg. 

Det er kun noen veldig få menn som går gjennom livet uten noen kvinnelige relasjoner. 

At mange menn mangler de relasjonsmessige ferdighetene og har dårlig livsmestring er et problem som følge av mangelfull oppdragelse. Mange slike menn er i forhold fordi dama enten godtar det eller mangler ryggrad til å ta oppgjør med det. 

Her har mange menn mye å gå på, og hadde de hatt bedre sosiale antenner, vært mer selvstendige og vist at de har evnen til å være i en relasjon uten å oppføre seg som en kvalm drittunge, så hadde de ikke hatt dameproblemer overhodet. Slike menn er ettertraktet, men få menn er villige til å ta det innover seg. 

Noen åpenbare retningslinjer :

Turn off:

- needyness, klenging, stalking

- distanse, mangel på empati, mangel på interesse

- lav boevne, uselvstendighet, tafatthet, underdaninghet

- manglende sosiale antenner, lav evne til å oppføre seg blant folk, manglende manerer

- mangel på framdrift og retning i livet

- dårlig hygiene, manglende stil

Turn on:

- selvstendighet, høy evne til å klare seg selv hjemme og borte, evne til å varte opp andre

- sosial intelligens, interessante sider, gode manerer og evne til å få andre til å føle seg vel

- lederskap, trygghet, initiativ, inkludering

- ambisjoner, interesser, retning

- god hygiene, stil, karakter

Bare for å ta noe..

Noen må lære dette i voksen alder mens andre fikk det naturlig gjennom oppdragelsen. Noen forsøker å fake det men ender opp å oppføre seg som uspiselige drittsekker i stedet. 

Jeg regner ikke med å redde verden med dette innlegget. Haters gonna hate. Men vrøvlet til disse incelene bør ikke stå uimotsagt. 

M50

Anonymkode: 30f29...023

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror fortsatt denne tråden her bare er kødd, siden den virker så overdrevent tilbakestående. Men faller for fristelsen å prøve å svare seriøst. 

Signalet til TS er at han ikke ønsker råd av den sorten som faktisk vil hjelpe. Så hva formålet er, annet enn å sutre og synes synd på seg selv, kan en jo lure på. Men dette er jo essensen av hans selvdestruktive syklus. 

Det som skremmer meg er at jeg sitter med en følelse av veien er kort for slike menn til å bli et samfunnsproblem for damer i form av at denne internett-drevne retorikken fører til økt aggressivitet mot damer. Dette er et problem man bør ta på alvor. 

At TS tror på de usannhetene han ramser opp virker på meg usannsynlig hvis han har intelligens i nærheten av normalnivået. Men man skal ikke undervurdere kraften av hjernevasking. 

At damene går etter den 3% topp mennene, er jo merkelig vrøvl. Det kan være en merkelig omskriving av det at kvinner tiltrekkes av færre menn, mens menn gjerne tiltrekkes av mange damer så lenge de smiler og er pene (selv ikke dette trenger å være et krav for enkelte). Så hvis du putter en dame i en gruppe av 100 menn så vil hun trolig bare tiltrekkes av noen ytterst få, mens mange av dem vil være tiltrukket av henne. Men dette er en oppkunstruert situasjon som ligner lite på virkeligheten, hvor det er ca 50/50 damer og menn og stort mangfold av typer og preferanser. Damer tiltrekkes ikke av de samme mennene. Sannheten er at flertallet av menn er i forhold og de fleste av dem hadde valgmuligheter og nesten alle har mer enn ett forhold bak seg. 

Det er kun noen veldig få menn som går gjennom livet uten noen kvinnelige relasjoner. 

At mange menn mangler de relasjonsmessige ferdighetene og har dårlig livsmestring er et problem som følge av mangelfull oppdragelse. Mange slike menn er i forhold fordi dama enten godtar det eller mangler ryggrad til å ta oppgjør med det. 

Her har mange menn mye å gå på, og hadde de hatt bedre sosiale antenner, vært mer selvstendige og vist at de har evnen til å være i en relasjon uten å oppføre seg som en kvalm drittunge, så hadde de ikke hatt dameproblemer overhodet. Slike menn er ettertraktet, men få menn er villige til å ta det innover seg. 

Turn off:

- manglende sosiale antenner, lav evne til å oppføre seg blant folk, manglende manerer

Turn on:

- selvstendighet, høy evne til å klare seg selv hjemme og borte, evne til å varte opp andre

- sosial intelligens, interessante sider, gode manerer og evne til å få andre til å føle seg vel

Bare for å ta noe..

Noen må lære dette i voksen alder mens andre fikk det naturlig gjennom oppdragelsen. Noen forsøker å fake det men ender opp å oppføre seg som uspiselige drittsekker i stedet. 

Jeg regner ikke med å redde verden med dette innlegget. Haters gonna hate. Men vrøvlet til disse incelene bør ikke stå uimotsagt. 

M50

Jeg synes det er fint at menn tar seg tid til å forklare de yngre menn denne misforståelsen som har rammet dem. Det er provoserende å tenke på alle youTubere som tjener seg rik på andres ulykke som dette. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn må evolvere. En basis-egenskap en kvinne har feks. Flink til å lytte og tar godt hånd om barna sine blir sett på hos menn som «oi så bra mann han er som lytter og tar med barna på lekeplassen». Standarden er ofte lavere med menn dessverre. Og derfor blir det også færre kvinner som blir sammen med menn som ikke har evolvert og det holder ikke kun at han er såkalt snill,har en jobb og at han ser ok ut.

I Afghanistan får enhver mann enten han er gammel voldelig eller et eller annet en kone pga tvangsgifting. Og kvinnen er sett på som mannens eiendel. Det er vel ikke et samfunn vi ønsker her?

Ingen har krav på en kjæreste. Ønsker man veldig å være i et forhold, få barn osv. så må man jobbe med seg selv hvis man ikke har lett for å komme i kontakt med kvinner. Samme gjelder for oss kvinner. Bare at de kvinnene som ikke er så heldig på markedet prøver mer å jobbe med seg selv -enn å sutre og mene at menn skylder de forhold, sex osv.

Anonymkode: c97d0...a2b

• Nyttig 2
Skrevet

Du må nesten bare akseptere at slik er verden. Hjelper ingenting å klage

Anonymkode: 9f721...e14

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 22.28):

Hvis det du skriver stemmer, at det er de 3% kvinnene vil ha, må det si at 97% av alle menn er single.

Og det forstår du jo selv ikke er riktig.

Tror du sikter litt høyt.

Du skriver du er usynlig. Det er mange kvinner som er det og. 

Du kan jo se litt etter disse kvinnene.

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du her TS, med at du har prøvd å jobbe med deg selv? Hvor lenge prøvde du og hvorfor gav du opp å jobbe med deg selv? 

Veldig diffust råd.

"Jobb med deg selv"

Men det er viktig å finne en hobby, noe man brenner for. Trene for å tekkes andre, fungerer dårlig. Man skal trene for seg selv, så kan man evt finne en partner som liker samme treningsform?

De fleste trekkes mot mennesker som har noe de brenner for. Om det er jobben, hobbyen, frivillighetsarbeid ect

Lider du deg gjennom jobb, for å gå hjem å se på TV og kjede deg, er du liksom ikke spennende for noen.

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 14.26):

Turn off:

Turn on:

Bare for å ta noe..

M50

Du forutsetter her et damedrag som gjør at en får vist frem de ulike egenskapene du har listet opp. Har en ikke damedrag får en ikke til noe annet enn stalking, noe en ikke bør gjøre.

Mindretallet opplever dette, men det er et økende mindretall og problemstillingen bør tas på alvor. 

Å skylde på foreldrene synes jeg blir litt feil. Samfunnet ellers kan det nok gjøres noe med.

Skrevet

Chads? Stacys? Looksmaxxing?? 3 % av menn gjenbruker alle kvinner??!!? Hvor dypt nedi kaninhullet har du egentlig ramlet, TS? 😳

Skru av PC'en og krabb ut av din mørke kjellerleilighet. Gå utenfor bygningen, få deg litt frisk luft. Du har blitt skremmende radikalisert av sterkt polatiserende algoritmer som bare fortsetter med å fôre deg med det samme av den galskapen du allerede mesker deg i. Algoritmer og radikalisering er skremmende, bare se på Philip Manshaus.

Velkommen ut i den virkelige verden. Her hvor normale mennesker gifter seg med normale mennesker. 

Nei, det er ingen menneskerett å bli sammen med verdens vakreste og rikeste kvinner. Finn deg en partner på ditt eget nivå. Slik som alle oss andre gjør.

Screenshot_20250901_123730_Chrome.thumb.jpg.56750dc3e884f9fb3d31b37dbf62f501.jpgScreenshot_20250901_123809_Chrome.thumb.jpg.ce12552f63fbb4aee394d83b621b88e6.jpgScreenshot_20250901_123710_Chrome.thumb.jpg.ae0cd0aa733f83f87525f6c1db24b3c8.jpgScreenshot_20250901_123748_Chrome.thumb.jpg.bb57d60114bd32e69f61bb5cdef17fc7.jpgScreenshot_20250123_112344_Chrome.thumb.jpg.09f810450593f48fcd22ab40206324ce.jpgScreenshot_20250123_112319_Chrome.thumb.jpg.5ae8474ae064f3eb90071107830ee674.jpgScreenshot_20250123_112224_Chrome.thumb.jpg.860fc083dfd05967ddc862a27ef99374.jpgScreenshot_20250123_112203_Chrome.thumb.jpg.627afa7121a37e2ea812722e2b3cfffa.jpg

Anonymkode: bdf66...0cb

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 22.58):

Alle kvinner vil ha de øverste tre prosentene menn. Disse mennene går ofte på rundgang, gifter seg opp igjen, får nye barnekull og når de er single kan de få hvem som helst. Det kanskje noen flere menn som får seg kvinne, men alle går etter disse tre prosentene menn.

TS

Jøss, disse tre prosentene av menn som "går på rundgang" hos alle kvinner og får kull på kull fordi alle kvinner kun vil ha disse tre prosentene, de må da jaggu ha noe så til helvetes mye å betale i barnebidrag siden de står for nesten hele befolkningen! 😅

Sånn fra spøk til alvor: dette er jo mest sannsynlig et trolleinnlegg. Ingen er så borte vekk at de går rundt og helt seriøst tror på dette. Bare en tur ut dørhølet og en kikk i ethvert nabolag vil fort avkrefte alle disse rare incel-mytene. Vanlige folk finner seg vanlige partnere, og de gifter seg og får barn. Men det som er så trist er når noen havner ned i disse kaninhølene og begynner gradvis å tro mer og mer på det vissvasset de blir servert.

Det finnes noen for alle, sies det, og det er ikke usant. Men alle kan ikke få alle, slik har det heller aldri vært. Som kvinne sånn "midt på treet" utseendemessig, kunne jeg aldri velge og vrake jeg heller, men jeg fant da noen til slutt jeg også. Men det er klart, hvis man bare er ute etter unge modellpene jenter så blir det for veldig snevert..

Anonymkode: b1ec4...425

• Liker 3
Skrevet

Kvinne her. Har aldri hatt problemer med å få de mennene jeg har lyst på og har alltid kjæreste. Jeg får ofte høre at jeg er pen.

En eks av meg er på ingen måte kjekk, jeg har til og med hørt han bli kalt stygg mange ganger. Jeg var sammen med han i flere år og vi hadde det kjempefint sammen. Vet du hvorfor? Fordi han faktisk var seg selv og var genuint snill! Det han ikke hadde av utseende, tok han godt igjen med personlighet! Han er en sånn person som man vil være venner med og tilbringe tid sammen med fordi han er morsom, livlig, finner på ting og får alle rundt seg til å le og føle seg komfortable. I tillegg var han positiv og flink til å sette seg mål og oppnå dem. Alt i alt en herlig fyr. Da det ble slutt mellom oss, fikk han seg ny kjæreste raskt. Sikkert veldig overraskende for alle som er som deg og tror på utseende, chads og 3%, men fullstendig logisk for alle som kjenner han. 

Jeg ser med andre ord ingen sannhet i det du skriver, selv om jeg forstår at du tror på det selv. For meg høres det ut som om du har litt å ta tak i når det kommer til tankegangen din, for eksempel ville jeg anbefalt å prøve å åpne litt opp hos en psykolog. Jeg tror det skinner gjennom at du har den tankegangen du har, og dette er virkelig noe damer skyr som pesten. 

Anonymkode: 15f67...f49

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Denne tråden er jo helt åpenbart skrevet av en mannehatende kvinne som bygger opp en stråmann av en incel som kvinner kan ta ut sitt hat mot.

Anonymkode: 07b8b...e83

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Denne tråden er jo helt åpenbart skrevet av en mannehatende kvinne som bygger opp en stråmann av en incel som kvinner kan ta ut sitt hat mot.

Anonymkode: 07b8b...e83

Tror du ikke det finnes folk med incel-holdninger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Chads? Stacys? Looksmaxxing?? 3 % av menn gjenbruker alle kvinner??!!? Hvor dypt nedi kaninhullet har du egentlig ramlet, TS? 😳

Skru av PC'en og krabb ut av din mørke kjellerleilighet. Gå utenfor bygningen, få deg litt frisk luft. Du har blitt skremmende radikalisert av sterkt polatiserende algoritmer som bare fortsetter med å fôre deg med det samme av den galskapen du allerede mesker deg i. Algoritmer og radikalisering er skremmende, bare se på Philip Manshaus.

Velkommen ut i den virkelige verden. Her hvor normale mennesker gifter seg med normale mennesker. 

Nei, det er ingen menneskerett å bli sammen med verdens vakreste og rikeste kvinner. Finn deg en partner på ditt eget nivå. Slik som alle oss andre gjør.

Screenshot_20250901_123730_Chrome.thumb.jpg.56750dc3e884f9fb3d31b37dbf62f501.jpgScreenshot_20250901_123809_Chrome.thumb.jpg.ce12552f63fbb4aee394d83b621b88e6.jpgScreenshot_20250901_123710_Chrome.thumb.jpg.ae0cd0aa733f83f87525f6c1db24b3c8.jpgScreenshot_20250901_123748_Chrome.thumb.jpg.bb57d60114bd32e69f61bb5cdef17fc7.jpgScreenshot_20250123_112344_Chrome.thumb.jpg.09f810450593f48fcd22ab40206324ce.jpgScreenshot_20250123_112319_Chrome.thumb.jpg.5ae8474ae064f3eb90071107830ee674.jpgScreenshot_20250123_112224_Chrome.thumb.jpg.860fc083dfd05967ddc862a27ef99374.jpgScreenshot_20250123_112203_Chrome.thumb.jpg.627afa7121a37e2ea812722e2b3cfffa.jpg

Anonymkode: bdf66...0cb

Har alle disse samtykket til å bli "outet" her?

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg tipper vi finner litt av problemet her: IMG_5880.thumb.jpeg.891da6f6271b2f0fd7855fddc69d94cf.jpegIMG_5879.thumb.jpeg.a72b9f3b3b22020747ffe9bb226ee2cf.jpeg

Og TS, du prøver veldig mye i innlegget ditt. For å sitere Yoda «Do. Or do not. There is no try.» Er 100% enig i den som sa at damer kan lukte bitterhet på lang avstand. Det finnes lite som er et større rødt flagg enn det.

Jeg har møtt svært kjekke menn som hadde en negativ utstråling, da er de ikke attraktive lenger (de var single). Jeg har også møtt menn som var langt utenfor skjønnhetsidealet, men med en utstråling og væremåte som gjorde dem svært attraktive (de var ikke single, naturlig nok).

Jeg er i en vennegjeng der de fleste er i forhold, der har du virkelig alle varianter. Alt fra ex-basketballspilleren på 2 meter+ til en på 165, alle har dame! Kona til han på 2 meter er for øvrig helt vanlig, ingen modell, men 1,80+ høy og lynskarp.

Jeg synes også det er vanskelig å finne kjæreste, men det har da aldri ramlet meg inn at det er alle menn sin feil? Det skal faktisk litt til for at det skal klaffe. Jeg kan synes noen av enkeltindividene jeg dater er litt håpløse (de gjør det så fryktelig komplisert, jeg vil jo bare pule! 😂😂), men #ikkeallemenn.

Anonymkode: 51701...142

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...