Gå til innhold

Til dere kvinner som kritiserer vi menn som ikke får noen kvinne.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke poenget lenger. Hver dag er det det samme: jeg våkner, går på jobb, kommer hjem, og ser at chads og stacys får alt servert på sølvfat, mens folk som meg blir ignorert som om vi ikke eksisterer. Jeg har gjort «alt riktig». Jeg har prøvd å trene, jeg har prøvd å «jobbe med meg selv», men det hjelper jo ikke når samfunnet er rigget for alle andre enn oss som ble født som betas eller, la oss være ærlige, truecels.

Alle sier at «du må bare være deg selv» og «kvinner vil ha snille menn», men det er bare løgn. De vil ha de samme tre prosentene av mennene, og resten av oss får stå igjen på sidelinjen og applaudere mens vi later som vi ikke bryr oss. Men jeg ser det jo. Jeg ser hvordan jeg blir oversett på byen, på dating-apper, til og med når jeg prøver å være hyggelig. «Hyggelig» er jo egentlig bare kodeord for «usynlig».

Og det verste er at folk ikke engang prøver å forstå. Når jeg sier at verden er urettferdig, blir jeg kalt bitter. Når jeg sier at jeg aldri kommer til å finne noen, blir jeg fortalt at det handler om holdning. Som om noen holdning i verden kan trylle fram kjevelinje, høyde eller penger. Looksmaxxing hjelper jo ikke når du starter med et genetisk tapersett.

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Anonymkode: adef6...949

Som lite attraktiv kvinne synes jeg dessverre ikke synd på deg. Dere lite attraktive menn vil jo også bare ha pene kvinner. Start å date på deres nivå og slutt å bruke mannosfære-begrep. Lykke til.

Anonymkode: cec39...531

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde jeg hatt høyere kinnben, bedre kjeve, en hårmanke og symmetrisk ansikt hadde jeg ikke skrevet disse innleggene, det forstår du også. Jeg hadde sjekket opp vakre kvinner.

TS

Nettopp. Du som lite attraktiv mann vil ha VAKRE kvinner. Hvorfor vil du ikke ha gjennomsnittlige kvinner?

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle kvinner vil ha de øverste tre prosentene menn. Disse mennene går ofte på rundgang, gifter seg opp igjen, får nye barnekull og når de er single kan de få hvem som helst. Det kanskje noen flere menn som får seg kvinne, men alle går etter disse tre prosentene menn.

TS

Samboeren min er lavere enn meg, han har nesten ikke hår på hodet, han veier 30-40 kg for mye, han har kun et fagbrev som han fikk tatt i voksen alder via jobben, han jobber egentlig på et lager, men er nå langtidssykemeldt., han har hele veien tjent mindre enn meg. Så hva har han som ikke du har? Jo, blant annet sjarme, humor, intelligens og hjertevarme... 

Anonymkode: 4b00f...e3d

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Styggere folk enn deg er blitt gift og fått 3 barn. 

Alt handler ikke om utseendet.

Det gjelder også deg:jeg håper du går for mer enn utseendet hos damer. 

Anonymkode: c1bbd...14e

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du ser ikke bra ut, men vil kun ha vakre kvinner... Hvorfor skal de senke standarden, når du ikke vil ha noen på ditt eget nivå? 

Anonymkode: e9171...870

Ikke gi han ideer. Han kommer til å behandle enhver kvinne som gir han en sjanse som dritt fordi hun ikke er prinsessa han alltid ville ha. Og får å trykke henne ned for å føle seg bedre selv. Jeg kjenner typen.

TS bør holde seg unna kvinner.

Anonymkode: 7442e...563

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Hvordan lykkes du sosialt, kulturelt, økonomisk og helsemessig?

• Hjerte 1
Skrevet
Flintis skrev (7 minutter siden):

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Hvordan lykkes du sosialt, kulturelt, økonomisk og helsemessig?

Vi er alle statister i andres liv, vi har bare hovedrollen i vårt eget liv.

Jeg tenker at menn ofte oppfører seg og tenker som om kvinner naturlig er statister og biroller i menns liv, men der tar de sørgelig feil. Vi er så veldig hovedrollen i egne liv.

Anonymkode: de210...9db

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Snodig. Står selv opp og går på jobb hver dag. Der er det ca 3% menn som er single, ikke 3% med dame. Kanskje 1% som er evig single. En av oss må leve i en alternativ virkelighet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Første steg:

Slutt å bruk incel-terminologi. Det er vel lite så er som avtennende enn folk som snakker slik.

Deretter - seg deg rundt. Og da mener jeg ta av deg incelbrillene og faktisk se deg rundt. Kvinner og menn i ulike aldre, med ulike utseende og ulik kroppsfasong er i forhold. De færreste har utseende som supermodeller, de er vanlige mennesker. Og vanlige mennesker blir sammen med vanlige mennesker, i den virkelige verden.

Anonymkode: 4494e...f1f

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi er alle statister i andres liv, vi har bare hovedrollen i vårt eget liv.

Jeg tenker at menn ofte oppfører seg og tenker som om kvinner naturlig er statister og biroller i menns liv, men der tar de sørgelig feil. Vi er så veldig hovedrollen i egne liv.

Anonymkode: de210...9db

Det kan være enkelt å bli statist i eget liv om en bygger det rundt forventningen om en kvinnelig hovedrolle. Så ja kvinner bør være statister i menns liv og passer livene deres sammen kan de dele dette.  Passer ikke kvinnen inn har han fortsatt et liv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke poenget lenger. Hver dag er det det samme: jeg våkner, går på jobb, kommer hjem, og ser at chads og stacys får alt servert på sølvfat, mens folk som meg blir ignorert som om vi ikke eksisterer. Jeg har gjort «alt riktig». Jeg har prøvd å trene, jeg har prøvd å «jobbe med meg selv», men det hjelper jo ikke når samfunnet er rigget for alle andre enn oss som ble født som betas eller, la oss være ærlige, truecels.

Alle sier at «du må bare være deg selv» og «kvinner vil ha snille menn», men det er bare løgn. De vil ha de samme tre prosentene av mennene, og resten av oss får stå igjen på sidelinjen og applaudere mens vi later som vi ikke bryr oss. Men jeg ser det jo. Jeg ser hvordan jeg blir oversett på byen, på dating-apper, til og med når jeg prøver å være hyggelig. «Hyggelig» er jo egentlig bare kodeord for «usynlig».

Og det verste er at folk ikke engang prøver å forstå. Når jeg sier at verden er urettferdig, blir jeg kalt bitter. Når jeg sier at jeg aldri kommer til å finne noen, blir jeg fortalt at det handler om holdning. Som om noen holdning i verden kan trylle fram kjevelinje, høyde eller penger. Looksmaxxing hjelper jo ikke når du starter med et genetisk tapersett.

Jeg vet at folk kommer til å si at jeg «må ta ansvar for eget liv», men jeg føler jeg har gjort det hele livet. Problemet er at uansett hva jeg gjør, så er jeg bare en statist i alle andres historie. Kanskje hadde ting vært annerledes hvis jeg bare ble født som en chad. Men det ble jeg ikke. Jeg ble født som meg, og det virker ikke som det er godt nok for noen.

Jeg er mann, er ingen "chad" (herregud så harry å bruke det uttrykket), men jeg har da vitterlig klart meg fint likevel.

To barn, jobb, et liv. Aldri vært noe "maxing", trylling eller noe som helst.

Det er trist og tragisk at en del karer har laget seg et så forvrengt verdensbilde som det her. Etter hva jeg har sett, er det en ekkokammereffekt i større grad enn noe som kvinner har skapt. Det er menn som fyrer opp andre menn, og man lager forbilder ut av patetiske "machokarer" og lignende.

Ønsker deg lykke til, håper du kan røske deg selv ut at denne tilværelsen. Livet er så mye mer!!

Anonymkode: 221c1...5f2

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg skjønner hva du skriver, men du har jo en utrolig snever tankegang. De færreste «store menn» i historien er store fordi de var populære blant kvinner. Tenk hvor mye som finnes i verden! 

Du må da ha NOEN interesser, noe nysgjerrighet i deg?

Ta et studie, lær deg et håndverk, dra på fottur i Andesfjellene eller Nepal, gå Norge på langs eller tvers etappevis i feriene, bo en måned i et annet land og gå inn i kulturen der, begynn med hundekjøring, delta i Røde Kors hjelpekors og hjelp folk, bli med i skiforeningen og merk løyper, start et ryddefirma på si, bli besøksvenn eller visitor i fengsel.

Livet er fullt av spennende ting og muligheter! Du trenger ikke en dame for å gjøre noe av dette.

Det høres egentlig ut som om du hadde dame, ville du uansett ha levd et like kjedelig liv, vært fornøyd med sofaen og tv’n.

Hvor er gløden, driven, nysgjerrigheten og apetitten på livet? Har du alltid vært en kjedelig type uten interesser?

Anonymkode: 195fa...391

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Første steg:

Slutt å bruk incel-terminologi. Det er vel lite så er som avtennende enn folk som snakker slik.

Deretter - seg deg rundt. Og da mener jeg ta av deg incelbrillene og faktisk se deg rundt. Kvinner og menn i ulike aldre, med ulike utseende og ulik kroppsfasong er i forhold. De færreste har utseende som supermodeller, de er vanlige mennesker. Og vanlige mennesker blir sammen med vanlige mennesker, i den virkelige verden.

Anonymkode: 4494e...f1f

Men han ser ikke på gjennomsnittlige og lite attraktive kvinner som kvinner. For ham er det kun pene kvinner som kan klassifiseres som kvinner. Derfor vil han ikke merke vanlige kvinner som er sammen med vanlige menn.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det helt greit å være en taper. Du deler skjebne med minst 25% av alle menn.

Problemet er at mannlige tapere blir så uglesett av samfunnet. Det er Vestens svar på Dalit-kasten i India. De urørlige, de skitne, de nederste på samfunnets rangstige.

Sliter du med å få dame? Da venter skjellsord og og de verste merkelapper før du innser at du vil være alene med problemene dine for all fremtid.

Anonymkode: 27dde...021

Dette er jo bare tull. Kjenner både evig single menn og kvinner, som likevel lever gode liv. «Verste» som skjer er kanskje at folk synes det er litt rart, noen lurer på om du egentlig er i skapet osv, men har ikke hørt at noen omtales stygt fordi de er single. 

Anonymkode: 195fa...391

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

3% av menn er de eneste som får seg dame?

Kom deg ut i den virkelige verdenen.

Anonymkode: b4782...8c1

3 % av menn er de eneste som får velge og vrake blandt de unge smellvakre damene, tenker jeg ts egentlig mente. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette må jo være (nok en) trolletråd... 🧌

Anonymkode: 30f29...023

• Nyttig 2
Skrevet

Eg var singel en periode etter skilsmisse.

eg er verken pen eller rik. 

eg var vel 50ish, eg var veldig redd for å bli den gamlingen som satt i en mørk leilighet alene og dødde sakte men sikkert.

men begynte å sykle litt helt hobby, ingen sykkeldrakt og slike ting.

gjekk på pub hver lørdag, det var mye enklere en eg hadde sett for meg, ons var enkelt, dating vis match var enkelt. Det var ikke et liv eg ønsket, men enkelt.

etter en stund fant eg meg kjærest❤️

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette må jo være (nok en) trolletråd... 🧌

Anonymkode: 30f29...023

ja, det er jo litt slemt også, hvis det er tilfelle, for det er en del folk med samvittighet som faktisk svarer ganske bra. 

Anonymkode: a79a1...8b3

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Endret av Soft mann
Skrevet

Nå skal jeg prøve å svare deg ved å bruke samme incel-språk som du gjør, siden det tydeligvis er det du forstår best.

I stedet for såkalt, ehm, "looksmaxxxxxing", kan du jo prøve intellektuellmaxing og empatimaxing. Det hadde faktisk slått an hos meg.

Da ville du kanskje blitt en "sigma"-mann, som er det jeg foretrekker 😍

Anonymkode: 955a9...41e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...