Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurte på om dere kan fortelle meg om første gang for dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er ikke så mye å fortelle. Det gjorde ikke spesielt vondt og var helt greit.

Gjest King James II
Skrevet

Jeg var drita så jeg husker det ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg begynte nesten å grine så vondt var det :grine:

Skrevet

Det var helt greit, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Tja. Han sa han hadde lyst på meg, jeg sa, så gjør noe med det da. Men det var ikke så spesielt egentlig. Skulle egentlig ønske jeg hadde gjort det med en med erfaring. Men gjort er gjort.

Skrevet

Gjorde bare vondt! Var ikke forelska, egentlig en kjempetabbe

Skrevet

Lenge sia det.... :roll:

Men det var en mye eldre kjæreste jeg hadde vært sammen med en stund.

Han hintet om ikke vi skulle ta en tur på soverommet... Det eneste jeg klarte å stotre frem var at jeg ikke ville bli gravid.... Det skulle han ordne sa han.

Greit nok, jeg ble leid inn i en seng.

Der lå jeg stiv som en stokk og led i mitt stille sind.

må si at det har blitt mye bedre nå!! :ler:

Skrevet (endret)

Og vi ble forstyrret midt i hele greia av husmor på internatskolen som ropte igjennom carling-systemet at han måtte komme ned på kjøkkenet for han hadde kjøkkentjenste. (Internatskole). Heldigvis går lyden bare en vei i den carlingen ;) Og han som skulle tatt kjøkkentjensten for min x han hadde forsovet seg..

Endret av liv
Skrevet

Det var en veldig fin opplevelse. Ikke vondt i det hele tatt, men heller ikke den beste sexen jeg har hatt.

Skrevet

jeg var 17 år og hadde vært sammen med typen min som var ett par år eldre i 4 måneder før vi hadde sex. Måtte vell ett pa tre fire fem ganger til før detgikk smertefritt! det var vondt men blødde ikke eller noe...

husker at når jeg satt på bussen på vei hjem neste dag at alle kunne se på meg at jeg ikke var jomfru lenger :ler:

glad jeg gjor det edru og med kjæresten min( som det ble slutt med 2 måneder etterpå... :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...