Snok1 Skrevet 17. november 2025 #41 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 21.02): Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Sure. 2
Pandis Skrevet 17. november 2025 #42 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Helt sant. Start med en finger, deretter butt-plugg og så ………. Anonymkode: 0a4d1...4b0 … hånda
Even Tuell Skrevet 17. november 2025 #43 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (På 16.11.2025 den 13.46): Hvordan kan du bunne i en endetarm? Er du klar over at den ikke har en bunn? Anonymkode: ac7ed...e14 Anatomi-leksjon: Endetarmen er den nederste biten av tarmene. Her er det normalt tomt, bortsett fra når man er på vei til å bæsje. Det er en ringmuskel på vei inn i analen. Dette kjenner stort sett alle til. Men det er mer. Innenfor endetarmen er det en ny ringmuskel opp til tykktarmen. Det er den som holder bæsjen tilbake i tykktarmen og sørger for at analen er tom stort sett hele tiden. Når du går på do for å bæsje, slipper denne opp, bæsjen går ned gjennom analen og ned i do. Uten den indre lukkemuskelen ville det vært bæsj i endetarmen hele tiden og det eneste som stoppet en brun underbukse var ringmusklene i analåpningen. Så ja, det er fullt mulig å "bunne" under analsex. Å treffe på selve ringmuskelen har neppe så mye effekt, men å forsøke og presse seg igjennom den også vil nok ikke være særlig godt. ... dog de færreste har så lang penis at det blir et problem. Det er vel heller når man bruker leketøy at det kan vil et issue. Man får jo kjøpt nokså lange dildoer og dytter man inn dem helt til de stopper har de nok passert den indre ringmuskelen også. Og når man drar den ut er det nærmest garantert bæsj på tuppen. 1 1
Perelandra Skrevet 19. november 2025 #44 Skrevet 19. november 2025 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Perelandra, mod.
moonsunstar Skrevet 24. november 2025 #45 Skrevet 24. november 2025 Om det er som du sier at det ikke er viktig for deg, hvorfor pushe? Hun har sagt nei.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #46 Skrevet 24. november 2025 Even Tuell skrev (På 17.11.2025 den 23.34): Anatomi-leksjon: Endetarmen er den nederste biten av tarmene. Her er det normalt tomt, bortsett fra når man er på vei til å bæsje. Det er en ringmuskel på vei inn i analen. Dette kjenner stort sett alle til. Men det er mer. Innenfor endetarmen er det en ny ringmuskel opp til tykktarmen. Det er den som holder bæsjen tilbake i tykktarmen og sørger for at analen er tom stort sett hele tiden. Når du går på do for å bæsje, slipper denne opp, bæsjen går ned gjennom analen og ned i do. Uten den indre lukkemuskelen ville det vært bæsj i endetarmen hele tiden og det eneste som stoppet en brun underbukse var ringmusklene i analåpningen. Så ja, det er fullt mulig å "bunne" under analsex. Å treffe på selve ringmuskelen har neppe så mye effekt, men å forsøke og presse seg igjennom den også vil nok ikke være særlig godt. ... dog de færreste har så lang penis at det blir et problem. Det er vel heller når man bruker leketøy at det kan vil et issue. Man får jo kjøpt nokså lange dildoer og dytter man inn dem helt til de stopper har de nok passert den indre ringmuskelen også. Og når man drar den ut er det nærmest garantert bæsj på tuppen. Gode poenger her. Ser du på tegninger og skjema over tarmen, så gjør den også en 90-graders sving rett etter rektum. Det er her jeg tror det går an å bunne, avhengig av hennes anatomi. Jeg har en ganske vanlig penis, og har aldri måttet begrense meg ved anal, men med nåværende er det faktisk fysisk stopp. Anonymkode: 9eafa...5ec
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #47 Skrevet 25. november 2025 AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 8.41): De aller fleste av oss liker det Anonymkode: 1a7f8...825 Det kan du ikke si. Jeg vil på det sterkeste påstå at de fleste «av oss» syns det er grusomt vondt. Anonymkode: abdd7...e30 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #48 Skrevet 25. november 2025 AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 21.02): Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge. Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Anonymkode: 1f065...46c Du skal ikke pushe!!! Eget beste? Herrefred hun sier nei, du vet ikke om hun etter sexen har hatt plager som ikke har vært ok for henne. Og hvem er du til å bestemme hennes eget beste? Anonymkode: 15099...955
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #49 Skrevet 25. november 2025 Min mann vil ha analsex og jeg er egentlig åpen for det. Men jeg sliter med hemoroider og da er det naturligvis vondt. De gangene jeg har vært såpass bra at vi kan prøve så syns jeg at det kjennes ut som om jeg skal bæsje på meg. Det føles helt nøytralt ut annet enn den følelsen. Og likevel, når vi først har komt oss så langt at han er inne der bak så stønner jeg og prøver å i alle fall gjøre opplevelsen verdt det for mannen. Har sagt disse tingene til han etter en del ærlige forsøk, så da har han heller lyst til å la vær enn at jeg skal ha det ubehagelig. Anonymkode: 9f61c...77c 1
monican94 Skrevet 25. november 2025 #50 Skrevet 25. november 2025 jommen drømmemannen du, som vet bedre enn henne selv at joda dette liker hun...
feliek54 Skrevet 25. november 2025 #51 Skrevet 25. november 2025 AnonymBruker skrev (På 14.11.2025 den 21.02): Jeg er gift med en kvinne som ikke liker tanken på analsex. Det forstår jeg. Med promille har vi likevel hatt det to ganger. Begge gangene har hun fått de kraftigste orgasmene jeg har opplevd med henne. Jeg har fortalt henne det. Skal jeg pushe - til "hennes beste", eller lytte til den hun faktisk sier og la det ligge. Må legge til: Dette er ikke viktig for meg. Anonymkode: 1f065...46c Sex SKAL være frivillig fra begge. ikke press noen som ikke er ønskelig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå